Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriestart: Vålerenga - Mjøndalen. Lørdag 30. Mars. 18.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deilig seier! Mjøndalen er ikke all verden, men dette var solid!
    Adam Larsen stor på slutten! Vi har en fantastisk keeper og kaptein👏🏼👏🏼👏🏼

Comment

Gøy på kamp!

Comment

Fantastisk åpning på 2019. Resultat, måten vi spiller og en ny spiss som vet hvor målet står. Hadde vært komplett om Azemi hadde klart å putte på slutten.

Også veldig bra at man igjen får sjokolade fra Freia i kioskene

Comment

Deilig og fullt fortjent. Mjøndalen kom til 5 store sjanser uten å ha noe spill. 2 av de helt på slutten vel og merke. Vi har vel godt over 10. Shala litt usynlig. Må si jeg er usikker på han kontra Vega. Sistnevnte er jaggu en god spiller. Fint steg og bra forståelse.

Comment

Serieatart handler strengt tatt kun om poenga. Og de tar vi 3 av.
            Hvorfor vi bremser ned på slutten av begge omgangene får trenerne følge opp. Kunne blitt spenning. Men Adam rydder jo opp det som kommer, så...
            Ellers god kontroll. Og deilig med ny spiss som får en sånn start!

Comment

VPN har skrivi referat: http://www.vpn.no/kampreferat/2019/0...mjondalen-2-0/

Comment

Deilig med kamp igjen,å man kjenner eimen av ørten forskjellige aftershave blandet med fylleånde fra vår-kåte Enga-supportere! Sikkert vårtegn.

Mye bra og noe å ta tak i.

Det positive;
                -3 poeng i serieåpninga
                -Adam viser klasse
                -Sam med mye offensivt og med flotte innlegg
                -Amigo Juarez ser bra ut,å løper og minner generellt om Kjetil Wæhler
                -Matti---- et eget kapittel.Amazing

Det negative;
                -Chiddy har fortsatt ikke lært å spille fra seg ballen
                -Når Sam kommer med gode innlegg(som man har etterlyst) er det alt for sjelden folk i boksen
                -Vi må komme fortere etter med (flere) folk på overganger og kontringer

Men herregud,viktig med en god start!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                  Det negative;
                  -Chiddy har fortsatt ikke lært å spille fra seg ballen
                  Så vi samme kamp? Chiddi var jo helt outstanding i dag, noe av det råeste jeg har sett av en VIF-spiller på flere år.

Comment

Bildene mine fra kveldens kamp. Trigger warning: Jublende VIF-spillere. Kan fremtvinge smil.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                      Så vi samme kamp? Chiddi var jo helt outstanding i dag, noe av det råeste jeg har sett av en VIF-spiller på flere år.
                      Helt enig !!
                      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                        Lov å være uenig.Jeg syntes han ødelegger vel så mye som han skaper.Morro å se finter og dragninger men det blir ofte en eller to fpr mye slik at rytmen i spillet forsvinner.

Comment

Bra bilder!
                          Men Ejuke.. og leggskinn.. altså siste bilde ditt; hvis det er noe skinn der så kan de umulig være mer enn 5 cm.
                          Er det OK?
                          Det er vel diskutert dette vedr Zahid før, men selv han brukte vel noe større leggskinn enn Ejuke..

Comment

Lov å være uenig.Jeg syntes han ødelegger vel så mye som han skaper.Morro å se finter og dragninger men det blir ofte en eller to fpr mye slik at rytmen i spillet forsvinner.
                            Men i dag var han BB, etter min mening. Edu, Adam, Sam og Finne var også i form.
                            Alt i alt, det var sykt viktig med 3poeng og vi gjør det ganske komfortabelt.
                            Omstille, neste kamp.
                            100%

Comment

Jeg er ofte enig med deg Ingar, men her ser du feil. Ejuke spilte fram Finne flere ganger, og gjorde det samme med andre. Han var outstanding, og den største forskjellen fra forrige sesong, var at han nå spiller fram andre.
                              Men ja, det er lov å være uenige
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Det er lov å være uenig, men det er ikke lov å ha egne fakta.
                                Chiddi spilte igjennom lagkompiser mange ganger. Antakelig flest gjennomspill av samtlige utpå der?
                                Jeg tenkte på det under kampen at "fy faen han har utvikla seg". Nettopp på det han har mest å gå på.
                                Han må jo få lov å prøve å gå sjæl innimellom. I dag syns jeg han balanserte drt bra, selv om alle alltid kan bli enda bedre.

Comment

Working...
                                X