Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriestart: Vålerenga - Mjøndalen. Lørdag 30. Mars. 18.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ikke noe Enga Live? Ble det ofret i kostnadsbesparelsene?

Comment

Sexy fotball! Veldig bra kamp av VIF igår.
      Og interessant innhopp av Vega, så det blir ikke lett for Herolind å holde Vega utenfor.

Comment

Herlig seier men jeg vil trekke frem en person som har fått en del kritikk og tvilsspørsmål ... Lekven var vanvittig god i dag på midt . Virket mye mer sikker og slo den ene bra pasningen etter den andre og ryddet opp. Han og abu utfylte hverandre bra. Edjuke var rå i dag og blikket mer opp, Sam var konge på sida si og juarez på andre. To ypperlige backer med innleggsfot. Matti farlig i boks ....alt var bra i dag, selv Adam , men noen av utsparkene hans langt opp på midten uten adresse må rettes på. Perfekt start

Comment

Originally posted by nico70 View Post
          Herlig seier men jeg vil trekke frem en person som har fått en del kritikk og tvilsspørsmål ... Lekven var vanvittig god i dag på midt . Virket mye mer sikker og slo den ene bra pasningen etter den andre og ryddet opp. Han og abu utfylte hverandre bra. Edjuke var rå i dag og blikket mer opp, Sam var konge på sida si og juarez på andre. To ypperlige backer med innleggsfot. Matti farlig i boks ....alt var bra i dag, selv Adam , men noen av utsparkene hans langt opp på midten uten adresse må rettes på. Perfekt start
          Lekven gjorde mye riktig ja, helt enig. Han spiller ofte på det trygge og har ikke alle de pasningene framover som åpner et forsvar, men der har vi Abu
          Adekugbe var også meget god igår, selvom enkelte innlegg ikke traff, så har han veldig mange korrekt adresserte innlegg.
          Det var vel egentlig ingen som gjorde en dårlig jobb igår.
          Andre trekker fram Larsen, og jeg skal være enig i at han virket trygg igår, selvom det kun var et par innlegg han måtte plukke, var det spesielt de situasjonene Mjøndalen kunne putta på hvor han gjorde en god jobb.
          Men det er jo innlegg imot han er svak på, da han ikke tør plukke og er svært defensiv. En annen ting jeg reagerte på igår, hvorfor vender han vekk kroppen og spesielt hodet når avslutninga fra siden kommer? En keeper skal ikke redde med siden, og han skal følge ballen med øya hele veien i håp om å refleksredde om nødvendig.
          Håper det bare er jeg som ser feil, og at Adam ikke er redd ballen uavhengig av situasjon.
          Ellers strålende fornøyd med kampen igår selvfølgelig.
          BB: Ejuke med Adekugbe som nummer to.

Edit: Forøvrig stort av Matthías Vilhjálmsson å vise sin takknemlighet av pasningsleggere på begge måla. Han setter fart og løper rett mot dem, og det viser en stor spiller som takker sine lagkamerater.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Edjuke er en fantastisk spiller... selvom han ikke leverer målpoeng og skåringer i stor skala enda, så er det bare å høre på treneren til Mjøndalen i intervjuene før, under og etter kampen. De er livredde for han, han er et helvete å spille mot, hvilket betyr at motstanderen må passe på han hele tiden, som igjen gir rom til andre. Igår hadde han blikket og pasningene oppe også, mye bedre enn i fjor. Jeg er så glad Edjuke er vår og ingen andre sin.

Comment

Kontrakt ut 2020. På tide å forlenge ut 2022?

Comment

Lurer på hvor nærme vi var Søderlund, el om vi ville ha Matti hele tiden. Ift typer er jeg sjeleglad. Matti er en flott fyr.

Comment

Ejuke var dritgod, og når han i tillegg strør pasninger så blir det bra!
                  Han heter forøvrig Ejuke, ikke Edjuke som jeg ser flere skriver.

Comment

Noen som fikk med seg tilskuertallet?

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                      Noen som fikk med seg tilskuertallet?
                      8050 - sånn ca

Comment

Så MILF mot Bodø i dag og laget vi holdt nullen mot sist var meget giftige på dødball. Bodø holdt også nullen sist da mot rosenkål, som hadde 14 frispark og 7 cornere. I kampen mot oss fikk MILF kun 3 cornere, men vi ryddet bra unna på disse. Kun på slutten virket det som vi ble litt slappe i markering og press. Håper vi klarer å fortsette slik og forbedre oss ved å ikke dette nedpå i slutten av kamper.
                        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Working...
                        X