Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robban65 View Post

Da synes jeg du bør sjekke div. spillerbørser.
    Disse spillerbørsene virker det for meg noen ganger at det rett og slett er bare noen som kaster en terning.

Uten at jeg har sjekket antall sjangser Stabæk har fått imot seg så regner jeg med at det er flere enn f.eks Vålerenga siden dem ligger der dem ligger. Da er det mye lettere for en keeper å få bedre karakter grunnet at han får flere skudd på seg.

Comment

Da synes jeg du bør sjekke div. spillerbørser.
      Rask titt innom altomfotball viser vel at Adam stort sett har hatt 0,6 høyere snitt enn svensken. Det er omvendt i år, men klart en vinter uten å trene pga av ryggskade som er slått opp igjen nå har vel en del å si. Uansett så syntes jeg man skal fokusere på dagens lag som er det beste siden 2010. Pdd står Klaesson i mål. Bare tull å gnage om en keeper som forlot klubben for to år siden. Han kommer ikke tilbake. Husker han leverte middels minus hele perioden og det toppet seg i 4-3 tapet borte mot Haugesund når han ga de alle poengene. Slet med akkurat det samme som Adam sliter med nå. Dårlig selvtillit.

Comment

• Originally posted by enga View Post

Disse spillerbørsene virker det for meg noen ganger at det rett og slett er bare noen som kaster en terning.

Uten at jeg har sjekket antall sjangser Stabæk har fått imot seg så regner jeg med at det er flere enn f.eks Vålerenga siden dem ligger der dem ligger. Da er det mye lettere for en keeper å få bedre karakter grunnet at han får flere skudd på seg.
        Men med flere skudd på seg, så er det vel også større sjangse for å gjøre feil?
        Last edited by Robban65; 11.07.2019, 16:31.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Rask titt innom altomfotball viser vel at Adam stort sett har hatt 0,6 høyere snitt enn svensken. Det er omvendt i år, men klart en vinter uten å trene pga av ryggskade som er slått opp igjen nå har vel en del å si. Uansett så syntes jeg man skal fokusere på dagens lag som er det beste siden 2010. Pdd står Klaesson i mål. Bare tull å gnage om en keeper som forlot klubben for to år siden. Han kommer ikke tilbake. Husker han leverte middels minus hele perioden og det toppet seg i 4-3 tapet borte mot Haugesund når han ga de alle poengene. Slet med akkurat det samme som Adam sliter med nå. Dårlig selvtillit.
          Poenget mitt er at vi byttet ut en målvakt med en som ikke var/er noe bedre. Kun en ekstra kostnad.

Comment

Poenget mitt er at vi byttet ut en målvakt med en som ikke var/er noe bedre. Kun en ekstra kostnad.
            Da kunne du vel sagt det før du antyder at folk ikke har greie på ting eller viser til børser som sett over ett viser motsatt av din påstand. Flott vi er enige om at de er like da. Begge er middels. Ene tar utlendings plass i stallen. Andre er lokal. Enkelt valg for meg.

Comment

Da kunne du vel sagt det før du antyder at folk ikke har greie på ting eller viser til børser som sett over ett viser motsatt av din påstand. Flott vi er enige om at de er like da. Begge er middels. Ene tar utlendings plass i stallen. Andre er lokal. Enkelt valg for meg.
              Jeg skjønner at du er fanboy, men nå har det jo vist seg da at Sandberg er bedre. Kwarasey har jo ikke lykkes i noen klubb etter Strømsgodset, eller vet du noe mer enn meg?

Comment

Jeg skjønner at du er fanboy, men nå har det jo vist seg da at Sandberg er bedre. Kwarasey har jo ikke lykkes i noen klubb etter Strømsgodset, eller vet du noe mer enn meg?
                Finnes ikke fanboy overhodet. Det er vel igjen, andre veien slik som du har uttalt deg om Sandberg i flere år her inne. Ett kjapt søk viser ihvertfall tegn til det. Men du bare kaster ut påstander og argumenter, som slår tilbake hver gang. Du gidder ikke lese svarene og har bestemt deg allerede.

Comment

Finnes ikke fanboy overhodet. Det er vel igjen, andre veien slik som du har uttalt deg om Sandberg i flere år her inne. Ett kjapt søk viser ihvertfall tegn til det. Men du bare kaster ut påstander og argumenter, som slår tilbake hver gang. Du gidder ikke lese svarene og har bestemt deg allerede.
                  Et kjapt søk viser at jeg ikke har vært fanboy av Sandberg, men kritisk til å hente Kwarasey. "Men du kaster bare ut påstander og argumenter... Ok, jeg linket vel til en artikkel på Eurosport, men du er sikkert mer kvalifisert til å uttale deg enn det.

Comment

• Vi får visst forskjellig resultat av søk også. Samme som med alt om fotball sin børs. Jeg har ingen peil på keeper spill som du sa. Dessuten tok klubben feil valg for to år siden. Hehe. Må være deilig å få rett bestandig. Ikke forholde seg til fakta eller lese svar på argumenter. Nå må jeg rekke kveldssolen etter noen timer analyse. Ha en fin kveld videre!

Comment

Vi får visst forskjellig resultat av søk også. Samme som med alt om fotball sin børs. Jeg har ingen peil på keeper spill som du sa. Dessuten tok klubben feil valg for to år siden. Hehe. Må være deilig å få rett bestandig. Ikke forholde seg til fakta eller lese svar på argumenter. Nå må jeg rekke kveldssolen etter noen timer analyse. Ha en fin kveld videre!
                      Hvilke fakta? Det er jo bare dine påstander! Jeg forholdt meg bare til en artikkel på Eurosport.no som kåret Eliteseriens 5 beste keepere og spurte om i hvilke klubber han har lykkes i etter Strømsgodset. Men ha en fin kveld.
                      Last edited by Robban65; 11.07.2019, 19:00.

Comment

• Krangler dere om en Joakim Jonsson vurdering?
                        LOL
                        Mannen som mente at VIF er dårligere enn LSK og på nivå med MIF i år?
                        Fyren mente at Adegkugbe var en svak venstreback.
                        Jaja..

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                          Krangler dere om en Joakim Jonsson vurdering?
                          LOL
                          Jaja..
                          Lurer på om denne Jonsson har baller nok til å innrømme feil? Folk som er så flinke til å slenge ut bastante meninger, bør vel evne såpass?
                          Ett lag i Oslo.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                            Krangler dere om en Joakim Jonsson vurdering?
                            LOL
                            Jaja..
                            Men har han feil om topp 5 keepere i årets eliteserie etter halv sesong?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Lurer på om denne Jonsson har baller nok til å innrømme feil? Folk som er så flinke til å slenge ut bastante meninger, bør vel evne såpass?
                              Hehe, du har vel slengt ut en eller flere bastante meninger her også! :-D

Comment

• Vedr Sandberg: husker han som rå på strek men at gjorde mye rart i feltet. Sånn sett var det helt greit at han forsvant når han gjorde det.
                                At han er øverst på børsen for keeperne hittil skyldes at Stabæk-forsvaret slipper til mye rart...
                                Så er det en helt ok diskusjon om Adam har vært verdt penga mot å beholde Sandberg.
                                Men jeg savner ikke Sandberg altså....

Comment

Working...
                                X