Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Loffen View Post
    Vedr Sandberg: husker han som rå på strek men at gjorde mye rart i feltet.
    At han er øverst på børsen for keeperne hittil skyldes at Stabæk-forsvaret slipper til mye rart...
    Nå har jeg klippet og limt litt av ditt innlegg, men hvis han gjør så mye rart i feltet, så har han jo klart seg rimelig bra i år. Skjer vel litt i feltet til Stabæk også.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Men har han feil om topp 5 keepere i årets eliteserie etter halv sesong?
      En ganske uinteressant kåring, eller i mangel etter noe interessant å skrive.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

En ganske uinteressant kåring, eller i mangel etter noe interessant å skrive.
        Er det? Jeg synes det er like interessant som hvem som er topscorer og hvem som har flest målgivende. Men det er meg.

Comment

Nå har jeg klippet og limt litt av ditt innlegg, men hvis han gjør så mye rart i feltet, så har han jo klart seg rimelig bra i år. Skjer vel litt i feltet til Stabæk også.
          Han kan jo ha blitt bedre på det. Ikke veit jeg; ser ikke på Stabæk..
          Det er også utrolig hva en keeper med selvtillit får til.
          Uansett: dagen Sandberg dro var helt ok. Selv om Adam har vært langt fra noen frelser..

Comment

• Originally posted by Loffen View Post

Han kan jo ha blitt bedre på det. Ikke veit jeg; ser ikke på Stabæk..
            Det er også utrolig hva en keeper med selvtillit får til.
            Uansett: dagen Sandberg dro var helt ok. Selv om Adam har vært langt fra noen frelser..
            Nå skal ikke jeg dra den videre, men konstaterer at vår tidligere 1.keeper blir rangert på topp etter halvspilt serie, mens vår 1.keeper og lagkaptein ikke er i nærheten.

Comment

Hehe, du har vel slengt ut en eller flere bastante meninger her også! :-D
              Det skal jeg ikke krangle på . Men denne Jonsson, bør vel innrømme feil, når han slenger ut så mye som han gjør. Aldri sett det.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Det skal jeg ikke krangle på . Men denne Jonsson, bør vel innrømme feil, når han slenger ut så mye som han gjør. Aldri sett det.
                Haha, men har han feil nå også? ;-)

Comment

• For å dra dette til noe mere interessant. Er fortsatt på ferie, og har ikke sett Klaesson i aksjon. Er det noen grunn til at han ikke står matchen mot KBK? Fått mye skryt her og i media.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                    For å dra dette til noe mere interessant. Er fortsatt på ferie, og har ikke sett Klaesson i aksjon. Er det noen grunn til at han ikke står matchen mot KBK? Fått mye skryt her og i media.
                    Nei, og hvis han ikke står så er det helt på jordet! Han famlet en gang i første kamp. Etter det har han vært konge!

Comment

• Sett klipp av et par fantastiske redninger. Ofrer alt med en redning ved stolpen mot Haugesund, og en rå benparade mot B/G. Ellers solid, vil det være helt feil og plutselig benke han. Er for øvrig ingen Larsenfan akkurat.

Comment

• Og Haug er jo ikke mye dårligere. Begge er jo landslagskeepere. Det er jo disse man skal satse på!

Comment

Er det? Jeg synes det er like interessant som hvem som er topscorer og hvem som har flest målgivende. Men det er meg.
                          Litt vanskeligere å vurdere keepere enn mål og assists.
                          Men om han er årets keeper til slutt, så blir han sikkert henta til en bedre klubb, og det er kult for han.
                          Saken her, er vel at han ikke klarte å snu knekken han fikk mot FHK, og at han så ut som et nervevrak etter det og den usikkerheten kan ikke en keeper bære på altfor lenge.
                          Er kanskje en av de tingene som gjør at å spille for VIF og Stabæk, blir vidt forskjellige ting.

Comment

Litt vanskeligere å vurdere keepere enn mål og assists.
                            Men om han er årets keeper til slutt, så blir han sikkert henta til en bedre klubb, og det er kult for han.
                            Saken her, er vel at han ikke klarte å snu knekken han fikk mot FHK, og at han så ut som et nervevrak etter det og den usikkerheten kan ikke en keeper bære på altfor lenge.
                            Er kanskje en av de tingene som gjør at å spille for VIF og Stabæk, blir vidt forskjellige ting.
                            Er det det? Antall redninger på antall skudd. Men det du sier er at trenerapparatet i Stabæk er bedre på å bygge opp spillerne mentalt?

Comment

Er det det? Antall redninger på antall skudd. Men det du sier er at trenerapparatet i Stabæk er bedre på å bygge opp spillerne mentalt?
                              Ja, det er flere vurderinger man må gjøre på en keeper enn bare antall redninger på antall skudd.
                              Kårer man årets keeper på antall redninger mot antall skudd?
                              Årets toppscorer er ganske enkel å kåre ihvertfall.

Tror ikke de er nødvendigvis bedre på det i Stabæk, men klubben er kanskje mer jordnær når det kommer til forventninger, og det er kanskje mindre fallhøyde der.. jeg vet ikke, men små marginer avgjør i fotball og psyken og selvtillit er ganske viktig!

Comment

Ja, det er flere vurderinger man må gjøre på en keeper enn bare antall redninger på antall skudd.
                                Kårer man årets keeper på antall redninger mot antall skudd?
                                Årets toppscorer er ganske enkel å kåre ihvertfall.

Tror ikke de er nødvendigvis bedre på det i Stabæk, men klubben er kanskje mer jordnær når det kommer til forventninger, og det er kanskje mindre fallhøyde der.. jeg vet ikke, men små marginer avgjør i fotball og psyken og selvtillit er ganske viktig!
                                Men du skriver: Saken her, er vel at han ikke klarte å snu knekken han fikk mot FHK, og at han så ut som et nervevrak etter det og den usikkerheten kan ikke en keeper bære på altfor lenge.
                                Men hvordan har de klart da å snu dette i Stabæk? Jeg spør bare. Er ikke psykolog.

Comment

Working...
                                X