Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robban65 View Post

Men du skriver: Saken her, er vel at han ikke klarte å snu knekken han fikk mot FHK, og at han så ut som et nervevrak etter det og den usikkerheten kan ikke en keeper bære på altfor lenge.
    Men hvordan har de klart da å snu dette i Stabæk? Jeg spør bare. Er ikke psykolog.
    Får virkelig håpe at det ikke tok altfor lang tid, vi snakker om flere sesonger siden nå. :-D
    Er vanskelig å si, noen børster tabber av seg og går videre med en gang, mens andre blir knekt over lengre tid. Vanskelig med noe fasitsvar på akkurat det der, siden det er veldig individuelt.

Comment

• Følte at denna tråden trengte litt oppmykning, siden den handla om de andre. Nå som alle er på ferie og det ikke er noe nytt på vif-fotball.no eller ett lenge etterlenga intervju med Deila eller han han underordna sportssjefen om det kommende vinduet...https://www.youtube.com/watch?v=wwPDHc4V7wU

Comment

Men du skriver: Saken her, er vel at han ikke klarte å snu knekken han fikk mot FHK, og at han så ut som et nervevrak etter det og den usikkerheten kan ikke en keeper bære på altfor lenge.
        Men hvordan har de klart da å snu dette i Stabæk? Jeg spør bare. Er ikke psykolog.
        Kanskje det kreves at man er tøffere mentalt her?
        Vi trenger kanskje spillere som ikke lar seg knekke så lett av presset.

Comment

• Det er ingen tvil om at Sandberg er en bedre keeper enn Larsen. Og det er ingen tvil om at Sandberg hadde og har et større potensiale enn Larsen.
          Da begge var i klubben, var det Larsen som fikk matchtrening og kunne spille på seg selvtillit - selvom det aldri skjedde.
          Sandberg hadde gått utenpå Larsen om han fikk like mye spilletid.
          Uansett, vi ser nå at Sandberg er langt bedre, noe de aller fleste av oss visste, men Deila holdt sin "elev" i mål uansett prestasjonsnivå.

Vi får håpe Larsen er på benken framover, så kan vi glemme dem begge
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
            Jeg ser heller Haug på benken hvis Klaesson står i mål. :-)

Comment

• Mjøndalen tar Odds. Meget bra for oss!!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Mjøndalen tar Odds. Meget bra for oss!!
                Og bonus er å se det sure trynet til Fagermo etter å ha tapt for Mjøndalen! :-D

Comment

• Nå har jeg (uten å ha noe bedre å gjøre) sett på kampen mellom lsk og SIF og det er to ting som slår meg. Hvordan kunne vi tape på Valle for dette møkkalaget fra togstasjonen og hvor sinnsykt dårlige rådgivere har Herman Stengel....
                  Last edited by Robban65; 14.07.2019, 21:45.

Comment

• Fy faen for noen ræva lag. Vi kommer gudsjelov langt foran Lillestrøm. Jeg LER av deg Stengel. Dette er kos

Comment

• Stakkars OBOS Ligaen

Comment

Nå har jeg (uten å ha noe bedre å gjøre) sett på kampen mellom lsk og SIF og det er to ting som slår meg. Hvordan kunne vi tape på Valle for dette møkkalaget fra togstasjonen og hvor sinnsykt dårlige rådgivere har Herman Stengel....
                        Hans rådgivere er knallbra, de fikk en middelmådig spiller vekk fra oss.
                        I tillegg samler han jo ikke på 6-8 plasser, men elsker nedrykksstriden
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Smarason scorte for første gang denne sesongen, så vi dodget en kule der. Stengel har vel kun vært fast hos godset etter at de ble rævva og styrte mot avgrunnen så ser ut som om han tok en kule for oss der.

Jeg synes det var kjipt å miste Stengel men måten han gjorde det på gjorde at jeg ønsker at godset rykker ned selv om jeg egentlig ikke har noe imot godset.

Eneste vi har mistet som har gjort det bra er Grindheim, men Shala har fylt den rollen bedre i år enn det jeg tror han hadde gjort, så alt i alt ligger vi godt an.

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                            Smarason scorte for første gang denne sesongen, så vi dodget en kule der. Stengel har vel kun vært fast hos godset etter at de ble rævva og styrte mot avgrunnen så ser ut som om han tok en kule for oss der.
                            Smarason har vært skada men skåra mål i går. Tror han hadde vært en dyr mann også. Så der gikk vi ikke skoa av oss.

Originally posted by Grim View Post
                            Jeg synes det var kjipt å miste Stengel men måten han gjorde det på gjorde at jeg ønsker at godset rykker ned selv om jeg egentlig ikke har noe imot godset..
                            Det er ikke noen hemmelighet lenger, at vår trener liker en fest eller to!!
                            Som leder for spillerutvalget var fikk Stengel oppgaven å si fra. Dette falt ikke i god jord.
                            Tror de fleste har fått med seg at Stengel ble fryst ut av vår trener. Vi som frekventerte på trening så jo dette.
                            Den ballen kan legges død, en gang for alle. "don't shoot the piano player"

Originally posted by Grim View Post
                            Eneste vi har mistet som har gjort det bra er Grindheim, men Shala har fylt den rollen bedre i år enn det jeg tror han hadde gjort, så alt i alt ligger vi godt an.
                            Supporterne i Haugesund er ikke veldig fornøyd med Grindheim, selv om han brukes som offensiv midtbanespiller i den rollen han er best.
                            Han var fks svak i kampen mot oss!

Grindheim ligger på 116 plass på poengligaen og har bidratt med svært lite.

Han er fks bak HFK spillere som
                            Alexander Stølås
                            Niklas Sandberg
                            Ibrahima Koné
                            Ibrahima Wadji
                            Torbjørn Kallevåg
                            Benjamin Tiedemann Hansen
                            Martin Samuelsen
                            Sondre Tronstad

Tall sier ikke alt, men noe.

Last edited by AcsOnFire; 15.07.2019, 09:32.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                              Det er ingen tvil om at Sandberg er en bedre keeper enn Larsen. Og det er ingen tvil om at Sandberg hadde og har et større potensiale enn Larsen.
                              Da begge var i klubben, var det Larsen som fikk matchtrening og kunne spille på seg selvtillit - selvom det aldri skjedde.
                              Sandberg hadde gått utenpå Larsen om han fikk like mye spilletid.
                              Uansett, vi ser nå at Sandberg er langt bedre, noe de aller fleste av oss visste, men Deila holdt sin "elev" i mål uansett prestasjonsnivå.

Her sier du hva jeg også tenker.
                              Får håpe Klaeson tar plassen permanent.
                              Men om han gjør det eller gjør det bra på landslag så blir han nok desverre solgt.
                              Keepertalenter gror ikke på trær etter det jeg har hørt.

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post
                                [...]
                                Det er ikke noen hemmelighet lenger, at vår trener liker en fest eller to!!
                                Som leder for spillerutvalget var fikk Stengel oppgaven å si fra. Dette falt ikke i god jord.
                                Tror de fleste har fått med seg at Stengel ble fryst ut av vår trener. Vi som frekventerte på trening så jo dette.
                                Den ballen kan legges død, en gang for alle. "don't shoot the piano player"
                                Aha, fikk ikke med meg den delen der og det gjør han jo til en noe mindre drittsekk, men han kunne uansett sagt ifra så vi kunne beholdt Grindheim.
                                Og det må da være noen overdrivelser her, folk omtaler han jo som fulltids alkis som kun er edru et par timer i uka. Ingen grunn til å ta diskusjonen her når det er agurk-tid i media, men føler at folk tar litt av på det feltet.

Originally posted by AcsOnFire View Post
                                Supporterne i Haugesund er ikke veldig fornøyd med Grindheim, selv om han brukes som offensiv midtbanespiller i den rollen han er best.
                                Han var fks svak i kampen mot oss!

Grindheim ligger på 116 plass på poengligaen og har bidratt med svært lite.[...]
                                Joda, men han lå på 6. plass i sitt siste år hos oss. Året etter på 35. plass men det for HFK der Akintola fikk all oppmerksomheten. Disse børsene settes jo av drita fulle vg-flass, så ingen grunn til å gå for vitenskapelig til verks rundt det, men enig i at de reflekterer de beste og gir en viss pekepinn.

Comment

Working...
                                X