Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brian Clough og Sir Alex Ferguson var alltid sprengrøde i trynet av all drikkinga, men de klarte å bli legender for det. Så bare å kjøre på Deila! :-)

Comment

• Nå må dere Stengelfans altså gi dere. Dere klarte å dra med dere hele den syngende supporterskaren til å synge/gauke navnet hans mens han satt på tribunen (ikke benken) - fordi han ikke var god nok. Fyren var ræva. Fyren er ræva. Han hadde noen glimt av storhet i Stabæk. Litt færre glimt hos oss. Og nå et og annet glimt i Godset. Men, han er og blir en helt middels fotballspiller. Det er en total skandale at "Stengel-gate" ikke fikk noen i buret, for det var ordentlig stygt. Vi savner han ikke. Jeg savna han heller ikke når han sleit benk og tribune og skamma meg hver gang vi "etterlyste" Stengel fra tribunen.

Og til AcsOnFire: Fint at du "vet" at Deila er tørst - god PR for klubben - takk. Og, fint at du vet at Stengel ble "frosset ut" av klubben. Men, jeg bidro også til den utfrysinga, ved å holde pent kjeft når tribunen skreik etter Stengel. Fyren var i beste fall en kjekkas som så ut som han jobba i bank og hadde evne til å slenge litt med leppa, men på banen imponerte han meg aldri - han var (og er) ujevn og lat. Glimter til når det passer seg, og lunter ellers rolig rundt for å forsvare lønna si.

Gi faen i Stengel. Han er vi feridge med.

Heldigvis.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
        Nå må dere Stengelfans altså gi dere. Dere klarte å dra med dere hele den syngende supporterskaren til å synge/gauke navnet hans mens han satt på tribunen (ikke benken) - fordi han ikke var god nok. Fyren var ræva. Fyren er ræva. Han hadde noen glimt av storhet i Stabæk. Litt færre glimt hos oss. Og nå et og annet glimt i Godset. Men, han er og blir en helt middels fotballspiller. Det er en total skandale at "Stengel-gate" ikke fikk noen i buret, for det var ordentlig stygt. Vi savner han ikke. Jeg savna han heller ikke når han sleit benk og tribune og skamma meg hver gang vi "etterlyste" Stengel fra tribunen.

Og til AcsOnFire: Fint at du "vet" at Deila er tørst - god PR for klubben - takk. Og, fint at du vet at Stengel ble "frosset ut" av klubben. Men, jeg bidro også til den utfrysinga, ved å holde pent kjeft når tribunen skreik etter Stengel. Fyren var i beste fall en kjekkas som så ut som han jobba i bank og hadde evne til å slenge litt med leppa, men på banen imponerte han meg aldri - han var (og er) ujevn og lat. Glimter til når det passer seg, og lunter ellers rolig rundt for å forsvare lønna si.

Gi faen i Stengel. Han er vi feridge med.

Heldigvis.
        Helt enig, Stengel var i beste fall middelmådig.
        Traff på et og annet frispark, men er siruptreg, dårlig til å forsvare og dekker ingen rom.
        Er så glad vi ble kvitt den dusten.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Brann blir ikke enige med Wormgoor om forlengelse av kontrakten; https://www.vg.no/sport/fotball/i/50..._content=row-9
          Mulig han da forsvinner nå i sommervinduet. Da blir de enda mer svekket i så fall. Det er fint

Comment

• En fin type som dessverre mangler det siste lille for å bli en god ES-spiller.

https://direkte.vg.no/silly-season/n...56da0012715408

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
              En fin type som dessverre mangler det siste lille for å bli en god ES-spiller.

https://direkte.vg.no/silly-season/n...56da0012715408
              Sanker du klikk for VG?
              Saken handler om Henrik Kjeldsrud Johansen som er ferdig i Brann og går til Fredrikstad.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Sanker du klikk for VG?
                Saken handler om Henrik Kjeldsrud Johansen som er ferdig i Brann og går til Fredrikstad.
                Og han har en fortid i VIF og tråden her handler om de andre....

Comment

• Er ræva på pc-greier og det å finne gode streamer der man slipper å logge seg på etc. Har lyst til å se RBK forhåpentligvis tape borte mot Bate i kveld. Har Telenor, og de har enda ikke kommet til enighet om TV 2 Sport 1, har derfor bare 2. Noen flinke sjeler der ute?

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Og han har en fortid i VIF og tråden her handler om de andre....
                    Tipper det ikke var manglende relevanse han klagde på, men at han mente at du kunne skrevet hvem/hva artikkelen handla om, så man kan velge selv om man vil klikke inn på linken eller ikke basert på det, istedenfor en kommentar som gjør at man MÅ trykke seg inn for å se hva det handler om, slik som de fleste nettavisene opererer.

Når det gjelder Johansen, så sier det litt hvor bomkjøp han var, når han ender opp i 2.div, der vårt 2.lag spilte ifjor, i en alder av 26.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post

Tipper det ikke var manglende relevanse han klagde på, men at han mente at du kunne skrevet hvem/hva artikkelen handla om, så man kan velge selv om man vil klikke inn på linken eller ikke basert på det, istedenfor en kommentar som gjør at man MÅ trykke seg inn for å se hva det handler om, slik som de fleste nettavisene opererer.

Når det gjelder Johansen, så sier det litt hvor bomkjøp han var, når han ender opp i 2.div, der vårt 2.lag spilte ifjor, i en alder av 26.
                      Jupp. Nettopp.

Comment

• Må bare si at Særp er flink på å få tak i spennende spillere utenfra.
                        litt å lære fra de som gikk i lære i Enga...

Comment

• Originally posted by panzer View Post
                          Må bare si at Særp er flink på å få tak i spennende spillere utenfra.
                          litt å lære fra de som gikk i lære i Enga...
                          De har vært steinbra på å finne billige spillere som de kan selge dyrt senere. Selv om årets sesong ikke har vært det store er jeg imponert over jobben de gjør i den klubben.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

De har vært steinbra på å finne billige spillere som de kan selge dyrt senere. Selv om årets sesong ikke har vært det store er jeg imponert over jobben de gjør i den klubben.
                            Ja, tror Sarpsborg har vært preget litt av at Jørgen Horn ble skadet, samtidig som det var litt ineffektive og kom inn i en tung periode fra start. Er vel det laget sammen med Mjøndalen jeg synes har fått dårligst betalt i år. Uansett får lite poeng av å spille uavgjort.

Uansett en klubb som har blitt drevet bra lenge, blir spennende å se hvordan de kommer til å gjøre det framover. Med tapet av Zachariassen skal det bli spennende å se hvordan de kommer til å opptre. Er jo blitt sett på som en av de viktigste enkeltspillere for noen lag i eliteserien.

Hvem tror folk kommer til å komme bunn tre halvspilt i årets sesong?

Personlig er jeg ganske sikker på at Strømsgodset kommer til å rykke ned hvis de ikke kommer inn i en god periode. Ellers så tror jeg Ranheim, Tromsø eller Stabæk kommer til å kapre to av de resterende plassene.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                              Hvem tror folk kommer til å komme bunn tre halvspilt i årets sesong?

Personlig er jeg ganske sikker på at Strømsgodset kommer til å rykke ned hvis de ikke kommer inn i en god periode. Ellers så tror jeg Ranheim, Tromsø eller Stabæk kommer til å kapre to av de resterende plassene.
                              Jeg tror faktisk Stabæk vil klare seg. De har vært aktive på overgangsfronten og disse har sikkert Jönsson vært med å hente i forhold til hvordan han ønsker å spille.
                              Friskt i minne hvordan han gjorde det sist for de blå guffne fra vest, tipper jeg de ikke havner i bunnstriden.

Ellers enig med de andre 3, tror også LSK vil havne i sumpa.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• LSK hører hjemme i sumpa, så det er intet unntak denne sesongen. For et møkkalag.

Comment

Working...
                                X