Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by donny View Post

Det er jo delvis pga skader da; Adam, Juarez og Tollås er nok fortsatt førstevalg og blir sikkert satset på ved første anledning.
    Kommer Adam tilbake som førstevalg, da er det bare å gi opp.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Fortsatt en usann påstand. Det har vært minimum 4 unge spillere i samtlige kamptropper i år (stort sett flere enn det og), og det har startet minimum en i samtlige kamper (stort sett flere enn en og).
      Stix10 tar med andre ord feil. Enkelt og greit.

Folk må gjerne mene at Deila er helt håpløs, og feil mann til jobben, men det blir feil å underbygge argumentene for det ved å finne på tulletall.
      Hvilke tulletall opererer jeg med? Og hvem tenker du på når du skriver unggutter? Regnes feks Finne som en unggutt for deg?
      - LGRW

Comment

• Originally posted by Stix10 View Post

Hvilke tulletall opererer jeg med? Og hvem tenker du på når du skriver unggutter? Regnes feks Finne som en unggutt for deg?
        Du definerer unggutter i ditt eget innlegg: 23 år eller yngre.
        Din påstand: 2 på benken, ingen brukes.
        Min påstand: Det er feil, og det er lett å sjekke selv.

Edit: Bård Finne er 24 år, så da er svaret nei.
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

• Man er vel strengt tatt ikke unggutt lenger når man er 23 år heller etter min mening..

Comment

• Får håpe på borteseier i Trondheim i kveld.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Får håpe på borteseier i Trondheim i kveld.
              Helt greit om Rosenborg leder 2-0 til fulltid så det går til ekstraomganger først... Men det er nok utopi dessverre.

Comment

• Årets viktigste kamp for Enga sin del spilles i kveld (så sant vi ikke virkelig surrer oss ned i nedrykks-sumpa). Men skal heldigvis ekstremt mye til for at de lykkes. Får satse på en intenvsiv kamp med mye løping, kriging og tøffe dueller.
                - LGRW

Comment

• Ikke en trønder på banen, en de har hentet fra Danmark ellers har de bare kjøpt opp de beste fra konkurrentene her hjemme.
                  Money talks......
                  unner de ikke noe lengre

Comment

• Og der røyk Champions League for RBK
                    Skål!
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

• Nå blir det fest i stua

Comment

• Årets mål på Lerkendal det der!

Comment

• Hele Norges RBK-my ass!

Comment

• Niklas Castro med hattrick: https://www.eurosport.no/fotball/obo...95/story.shtml

På tide å hente han og Bohinen hjem til VIF?

Ser ut som Castro har 8 mål og 7 assist på denne oversikten: http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false

Vet ikke om det er oppdatert etter dagens hattrick..

Med Grødem sendt til Danmark er det kanskje plass til Castro?
                            Last edited by tordvif; 28.08.2019, 19:25.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                              Niklas Castro med hattrick: https://www.eurosport.no/fotball/obo...95/story.shtml

På tide å hente han og Bohinen hjem til VIF?

Ser ut som Castro har 8 mål og 7 assist på denne oversikten: http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false

Vet ikke om det er oppdatert etter dagens hattrick..

Med Grødem sendt til Danmark er det kanskje plass til Castro?

Bohinen er jeg enig i,få han til Valle,Castro vil vel ikke tilbake,han ble vel lånt ut (tro det eller ei) til en plass nær svenskegrensa fordi han ikke var god nok. Få opp Werni og Sandmoen å la de prøve seg,taper fint lite på å prøve nå!

Comment

• Originally posted by Ingar View Post

Bohinen er jeg enig i,få han til Valle,Castro vil vel ikke tilbake,han ble vel lånt ut (tro det eller ei) til en plass nær svenskegrensa fordi han ikke var god nok. Få opp Werni og Sandmoen å la de prøve seg,taper fint lite på å prøve nå!
                                Jeg mener å huske at Castro ikke ble lånt ut men fikk en ordinær overgang. Tro det eller ei

Comment

Working...
                                X