Originally posted by LameDuck
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
De andre - 2019
Collapse
X
-
Originally posted by Besetter View PostLedere og trenere rundt TK Karlsen faller som fluer. Og det går alltid fra ingenting til full krig. De må jo ha kunnet løse dette som voksne. Karlsen ble tatt imot som Jesus, men ender som Judas?
Tabelltips: Jeg tror Brann kan konkurrere med Bart og Bleika, og at Godset kan gå ned.
Har sagt det før og sier det igjen, han er en maktsyk arrogant faan som driter i alt og alle rundt seg.
Er så takknemlig for at han ikke ble dratt inn.
Jeg frikjenner ikke Rekdal da jeg ikke kjenner til hva som har skjedd, men hele situasjonen er så spesiell at jeg er rimelig sikker på at Karlsen drar i spakene igjen.
Tipper at Rekdal har blitt uenig med han, og at de bruker "personalsak" og små filleting til å kvitte seg med Reka.
Vi kjenner Rekdal som en ærlig kar, med litt over middels friske kommentarer - også uheldige, men personalsak?! Så langt tror jeg ikke Reka går, han er vel mer oppadgående enn som så?"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Oppdatert info fra VG (som i disse dager kanskje bør tas med en klype salt).
"* For lite tilstedeværelse på treningsfeltet. Hans assistent Morten Tandberg sa opp 13. januar, av personlige grunner (nyfødt barn, bor i Oslo-området), og Tandberg var mannen som styrte mye på feltet.
* Klubben har ikke vært fullt ut fornøyd med Rekdals fokus."
Javel? Personalsak?
Dette sier vel sitt:
"Steinar Pedersen varte i 85 dager, Mark Dempsey i 137 dager og Kjetil Rekdal i 200 dager. I tillegg har trenerne Erik Ruthford Pedersen, Bård Borgersen og Mick Priest forsvunnet."
Karlsen kommer til å ødelegge hele klubben, og det er synd for norsk fotball. Start er et lag vi trenger i eliteserien."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Comment
-
Originally posted by Flem View PostOppdatert info fra VG (som i disse dager kanskje bør tas med en klype salt).
"* For lite tilstedeværelse på treningsfeltet. Hans assistent Morten Tandberg sa opp 13. januar, av personlige grunner (nyfødt barn, bor i Oslo-området), og Tandberg var mannen som styrte mye på feltet.
* Klubben har ikke vært fullt ut fornøyd med Rekdals fokus."
Javel? Personalsak?
Dette sier vel sitt:
"Steinar Pedersen varte i 85 dager, Mark Dempsey i 137 dager og Kjetil Rekdal i 200 dager. I tillegg har trenerne Erik Ruthford Pedersen, Bård Borgersen og Mick Priest forsvunnet."
Karlsen kommer til å ødelegge hele klubben, og det er synd for norsk fotball. Start er et lag vi trenger i eliteserien.
Comment
-
Ny oppdatering fra advokaten til Reka.
Reka stiller opp for å lede kampen. Her er det bare å finne frem popcorn å komme seg på Øst for å se hva som skjer.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/8m..._content=row-1
Comment
-
Originally posted by hideyoshi View PostStart kan godt være i Eliteserien, men jeg er HELT uenig i at dette er synd for norsk fotball. Start p.t. styres av pengefolk med bakgrunn fra grasrotsvindel: https://www.nrk.no/sport/ny-start-in...ger-1.13574198
Tullinger finnes overalt også i Vålenga. Jeg mener iallefall at landet trenger de i øverste, og med Karlsen ved roret, ser jeg ikke at det skjer."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Comment
-
Originally posted by hmchrist View PostOg da var årets Eliteserie i gang.
Brann brukte ikke mye tid på å putte sesongens første.
Trynet til Fagermo er verdt Brann-seier.For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
-
Altså Faye Lund? Take a bow!
Oppsalgutt? Hva faen gjør han i rbk.
Har hørt om ham og talentet hans mange ganger, men aldri sett gutten spille før i går. Han var styggbra! Vi hadde scora 3-4 mål til på omtrent alle andre målvakter i eliteserien. 19 år.
Få ham hjem til Oslo øst. Han og Klaesson kan kjempe om å ta over når Adam (som også var god i går)gir seg.
Veldig imponert av Faye Lund, og forstår hvorfor folk har hasset ham opp!
Comment
-
Originally posted by g-maZta View PostAltså Faye Lund? Take a bow!
Oppsalgutt? Hva faen gjør han i rbk.
Har hørt om ham og talentet hans mange ganger, men aldri sett gutten spille før i går. Han var styggbra! Vi hadde scora 3-4 mål til på omtrent alle andre målvakter i eliteserien. 19 år.
Få ham hjem til Oslo øst. Han og Klaesson kan kjempe om å ta over når Adam (som også var god i går)gir seg.
Veldig imponert av Faye Lund, og forstår hvorfor folk har hasset ham opp!"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Comment
-
Originally posted by Flem View PostHelt enig, er sjelden vi ser en så ung og god keeper. Her er det bare å kjenne sin besøkelsestid og fange opp.
En bra kamp og han skal hentes?
Bra Deila som styrer dette.
Vi har en bra ung keeper på ca samme nivå.
Ingen som vet hvordan de utvikler seg videre.
Har en lang kontrakt med Rosenborg også.
La han forbli trønder videre.www.tsbudbil.no
Comment
Comment