Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Og 3-0.
    Det rbk trenger nå er en kamp mot oss. Da snur det. Garantert.

Horneland ferdig etter i dag?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Rosenborg under 2-0 mot Molde etter 12 minutter, og da har de erobret sisteplassen i ES. Mohahaha.

Leave a comment:

• bLANCO
    replied
    Oslo er en trygg by, og selv har jeg bodd på løkka i over ti år og frekventert barene opp og ned der i tolv år. Aldri opplevd å bli slått ned, og sett svært lite vold. Selvfølgelig jævlig kjipt med blind vold, og hvis det er tilfelle så er det jo feigt og utilgivelig.
    Ønsker god bedring til TKK og håpe at de skyldige blir tatt.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Oslo er en utrygg by. Får håpe det ikke er illsinte sørlendinger som står bak.

https://www.nrk.no/sorlandet/sportsl...old-1.14524744

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    RBK spiller 0-0 hjemme mot Godset som slapp inn 4 mot Mjøndalen før påske.
    Neste runde er det Molde-RBK.
    Foreløpig ligner dette mye på 2005. Endte RBK på 10. el no da?
    Jeg husker i hvertfall hvem som vant serien i 2005

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    RBK spiller 0-0 hjemme mot Godset som slapp inn 4 mot Mjøndalen før påske.
    Neste runde er det Molde-RBK.
    Foreløpig ligner dette mye på 2005. Endte RBK på 10. el no da?

Leave a comment:

• Madaxe
    replied
    http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic...=asc&start=350

Mye moro å lese i rbk forum. Noen prater om nedrykk.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Aldeles strålende med Mjøndalen, ja. Hørte jeg riktig da denne unionen prøvde seg på en "for en gjeng med bønder" til 3050?
    Hahaha! Fantastisk!

LD.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Aldeles strålende med Mjøndalen, ja. Hørte jeg riktig da denne unionen prøvde seg på en "for en gjeng med bønder" til 3050?
    Hahaha! Fantastisk!

LD.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Nå fikk jeg ikke sett kampen, men skarrepakket føler seg visst snytt. Uansett, digg at de røyk igjen.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Utrolig dårlig dømming i kampen mellom Viking og Brann. Feig dommer. Men det interessante er at de lagene som har startet sesongen best har satset på yngre spillere. Totalt motsetning til VIF som kun håper på at de eldre skal bære laget. Et tankekors i mine øyne. Erfaring er bra men uten yngre som kan utfordre blir det rett og slett ikke bra nok. Det som var bra nok for noe år siden er ikke godt nok i dag. Og ikke snakk om du er yngre når du passerer 22-23. Dagens unge er en bedre generasjon enn de fleste eldre.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Artig profeti, Jerusalem.
    Men, jeg tror du bommer på hvor lenge Horneland blir i RBK.

Leave a comment:

• jerusalem
    replied

Og så var det bare å kjøpe abonnement på Adressa, finne fram popcornet og vente på at følgende profeti går i oppfyllelse:
    Adresseavisen 19. juli 2019: Steinar Lein får fyken i Trondheims-Ørn. - Det ha itj vårre go nok utvikling, sjø, så vi vil heint ein træner på internasjonalt nivvå. Vi vil ta steget ut i Europa, så vi ser te utlainnet. No hadd vi godt med pæng og muligheta. Ny træner ska vær på plass før adveintslysan tæinnes i Trøndelag, sier Ørns nyvalgte styreleder Ivar Koteng. Keepertrener Elias Koppen overtar som hovedtrener ut sesongen - Ja, hainn hadd det mæst internasjonale namnet i trænergruppa. Kåppen, det koinn ha vårre tysk, det.
    Adresseavisen 28. november 2019: Fremdeles ikke ny hovedtrener i Ørn. - Ny træner e på plass før jul. Det gjenstår bare fårrmalliteta, sier Ørns styreleder Ivar Koteng.
    Adresseavisen 7. desember 2019: Hoftun observert på Koteng arena. Etter det Adressa erfarer er Erik Hoftun nå aktuell som assistenttrener i Trondheims-Ørn. Det ryktes at Knut Slatheim blir ny hovedtrener.
    Adresseavisen 9. desember 2019: Knut Slatheim sier nei til jobben som Ørn-trener. - Jeg kan bekrefte at Ørn har vært i kontakt med meg, men jeg har det fint i Kolbotn. Vi er i ferd med å bygge opp et ungt lag her, og drittværet i Trøndelag frister ikke, sier Slatheim. - Vi vil itj kommenter ænkeltnamn, sier Ørns styreleder Ivar Koteng som lover å snart lande ny trener.
    Adresseavisen 3. januar 2020: Erik Hoftun ny trener i Ørn. - Det blir klassisk trønderfotbaill, 4-3-3 og høgt præss, sier styreleder Ivar Koteng.
    Adresseavisen 7. januar 2020: Trondheim spektrum vil ikke slippe Hoftun. Ørns nye trener har kontrakt som salgssjef i idrettshallen, og vil ikke slippe den gamle fotballstjerna vederlagsfritt. - Æ fatte itj at dæm itj vil slepp han Erik. Dæm ha itj bruk for'n, sier styreleder Ivar Koteng.
    Adresseavisen 22. januar 2020: Isfront i rettssalen. Koteng ville late som om Lein trakk seg. - Hainn hadd itj balla te å spark mæ, sier den tidligere Ørn-treneren.
    Adresseavisen 23. januar 2020: Forlik i rettssalen. - Det ska bli godt å lægg det her bak sæ, sier Ørns styreleder Ivar Koteng.
    Adresseavisen 12. april 2020: Koteng ber om tålmodighet. Etter å ha tapt de to første seriekampene under Erik Hoftun ber Ørns styreleder trønderpublikummet om tålmodighet: - Det her kainn ta tre år, sier Ørns styreleder Ivar Koteng.
    Adresseavisen 7. juli 2020: Horneland og Hoftun sparkes. - Det blei itj nok trønderfotbaill, sier RBKs og Ørns styreleder Ivar Koteng. - Vi har større ambisjona einn syvendeplassa, og ha itj tia te å veintt længer no. Etter det Adressa erfarer er Kåre Ingebrigtsen i dag observert på Koteng arena.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Veldig deilig at Mjøndalen tok den.

Leave a comment:

• Madaxe
    replied
    Se Godset sliter på hjemmebane mot Mjøndalen da😂😂

Leave a comment:

Working...
X