Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tasse
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Mulig det vil påvirke pengestrømmen til damelaget "deres" ?! Det ville i så fall være en
    grei bi-effekt. Men vi får se.
    LSK Kvinner har (nesten) ingenting med Lillestrøm Sportsklubb å gjøre. De har kjøpt navnet, og det er vel det. LSK Kvinner er vel egentlig Setskog/Høland. Så man kan på en måte si at de har kjøpt seg supportere, gjennom navnet. Og at de som går på LSK Kvinner-kamper fordi det er LSK har latt seg kjøpe...

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Ekte supportere står timer etter kampen å synger for å støtte laget etter nedrykk,å nekter å gå hjem før spillerne kommer ut igjen på banen,andre "supportere" river ned spillertunnelen å prøver å ta seg inn i garderoben for å sjiikanere "egne" spillere.Godt at det er fortsatt forskjell på folk selv i disse juletider.........

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Enda en : Lillestrøm fikk - etter eget ønske - Politi-eskorte ut av Åråsen stadion etter nedrykket (!)

https://www.nrk.no/sport/lillestrom-...ter-1.14819374

VG har flere detaljer - bl.a. at de først gikk ut av garderoben en time etter kampslutt...
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/b5...r-kvalikfiasko

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Wow, helt sinnsykt. Jeg som slo av etter 3-0. Skuffet over at det ikke gikk. bytter tilbake 10 min senere og kampen snudd. Dette var gøy

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Vi må jo nesten gratulere lsk med første seier siden 25. august da. Det smakte nok med en seier til slutt.
    He-he.
    Også en måte å gni det inn på....

Nå blir det affal slutt på skrytet deres om å ha vært lengst uavbrutt i øverste divisjon...

Mulig det vil påvirke pengestrømmen til damelaget "deres" ?! Det ville i så fall være en
    grei bi-effekt. Men vi får se.

Vil ikke være veldig skadefro - sesongen har vært kjip sett med mine Vål'enga-øyne.
    Altfor dårlige resultater etter at Ejuke ble solgt... Mye bra på damesida, men med et
    surt cuptap mot ex-strømmen/setskog/hølandetc. som avslutning.

Greit med et "friår" fra fula. Men enig med dem som vil ha dem opp igjen i 2021.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Det er selvsagt ingen tvil om at vi møtes i 4. runde i køppen. Det ordner Nøff, som vet at begge klubbene trenger kronene.

Hatoppgjørene lever, men LSK er nede.

Jul, påske, bursdag og alt på en gang.

GrillerkyllingvingerDuck.

Leave a comment:

• Bingokongen
    replied
    Da er siste punkt i ønskelista mi ferdig, og i god tid til jul!? Aldri skjedd før.

"Hvem skal vi hate nå?" Spurte mutter'n i en tekstmelding.
    "Vi klarer vel et ørlite avstandsforhold, vel?" svarte jeg.

#itscomplicated

Leave a comment:

• Rino
    replied
    Fikk en snap av en kompis som er LSK-supporter på stillingen 3-0 med teksten "blir nok en liten fest ikveld gitt", var helt Okey å lese den snapen og logge inn på VG-live å se stillinga da! Jeg jobbet så jeg så snapen først i kampens 95e mimutt. Skadefryd lenge lev!

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by grim View Post
    vi må jo nesten gratulere lsk med første seier siden 25. August da. Det smakte nok med en seier til slutt.
    hahahahahaha!!!!

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Vi må jo nesten gratulere lsk med første seier siden 25. august da. Det smakte nok med en seier til slutt.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Så deilig! Ned i OBOS-dassen der de hører hjemme med søpla

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Noen her som gjør en liten tur til Åråsen til en veldig stor sak. For egen del er jeg genuint interessert i fotball, gutter 7, old boys eller australsk damefotball - lar meg engasjere av alt, og stikker gjerne på flere kamper (både i inn- og utland) uten at jeg har forhold til noen av lagene i løpet av en sesong, og har vært mang en gang besøkt bortetribuna på Åråsen. Er først og fremst gira på en god fotballkamp, og med unntak av temperaturen er denne kvelden så perfekt det er mulig å få det.

En match med så mye nerve det er mulig å få - den betyr alt - uten at jeg slipper å være nervøs sjøl. Allikevel har jeg ganske mye engasjement for det som skjer. For det første en mulighet til å se LSK rykke ned (siden de siste serierundene går parallelt, og vi alltid spiller kamp sjøl når alt avgjøres er dette en once-in-a-lifetime-anledning). For det andre fordi det bryr meg om vi skal spille mot LSK i 2020. Samtidig er Start et lag som vi gjerne har spilt festfotball mot. Tror faktisk jeg blir litt glad uansett sluttresultat i kveld. Et kinderegg av en kamp. Engasjement, uten nervøsitet, har betydning, men allikevel vinn-vinn uansett sluttresultat. Gleder meg.
    Det er alltid de som er misfornøyde som åpner kjeften, vet du. Tenk på alle som IKKE har gjort et nummer ut av at du dro til Åråsen.

Skulle gjerne vært der sjøl, og ser gjerne også noen kamper med andre lag enn VIF - både Eliteseriekamper og andre divisjoner.

Men nå må jeg sutte litt på denne karamellen - LSK ned, på spektakulært vis, i Kippes siste kamp. Vakkert. Også får vi tru de kommer opp igjen, så vi får tilbake hatoppgjørene.

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Keiko klarte kunststykket å rykke ned med 2 lag på 2 måneder, lukter vi rekord? Hahaha, fy faen så begredelig Trodde ikke det var mulig å være så glad for noe som har skjedd et annet lag.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Hahaha, hva faen skjedde?? Jeg skrudde av på 3-0....!

Leave a comment:

• Doktor I
    replied
    "Sesongen er ikke over før Kippe har låst seg inne"

Leave a comment:

Working...
X