Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jerusalem View Post
    Optimisten i meg synes det er utrolig gøy at RBK har brukt usannsynlig mye penger på å få tak i en trener som var litt dårligere enn han de hadde.
    Han var vel heller ikke førstevalget deres? Prøvde seg vel på 3-4 andre før dem "landet" han der.
    Elsker Bergen By

Comment

De er tålmodige de godeste Trønderne:

Originally posted by VGD
      Forventer enorm forbedring mot Odd, hvis ikke blir det fort min siste kamp på en stund. Jeg er ikke der lenger at jeg synes fotball i seg selv er veldig artig, jeg vil underholdes. Jeg finner ikke noe underholdning i å se laget i mitt hjerte bli utspilt, ellers kunne jeg jo kanskje sett på av den grunn. Rosenborg må underholde, så enkelt er det.

Akkurat som forventet dette. Verken mer eller mindre.

Trodde vi hadde blitt et samhandlet lag, med guts og innsats i kollektivt press. At vi ikke mestrer det offensive (enda) og ved Horneland ved roret forventet ingen. Men når det vi visstnok trener på gjør at vi er så elendige som dette, da mister jeg totalt trua.

Et par sånne kamper til og vi ikke flakser med oss poeng en gang, da må Horneland må pakke sekken.

Forventer enorm forbedring mot Odd, hvis ikke blir det fort min siste kamp på en stund. Jeg er ikke der lenger at jeg synes fotball i seg selv er veldig artig, jeg vil underholdes. Jeg finner ikke noe underholdning i å se laget i mitt hjerte bli utspilt, ellers kunne jeg jo kanskje sett på av den grunn. Rosenborg må underholde, så enkelt er det.

Comment

Jeg bryr meg ikke så veldig om de andre lagene egentlig, men syns en slik tråd er veldig velkommen.
        Jeg syns det er fint å ha et sted hvor vi kan gjøre narr av Herman Stengel feks som dro til godset fordi han var lei av 8plasser, og han får 5 min på slutten av kampen til Godset.

Det jeg syns en slik tråd burde ha er linker til de andre supporterforumene. Jeg syns det er herlig å lese hva de andre skriver i sine egne forum. Spesielt etter sure tap mot enten oss eller andre kamper de burde vunnet.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
          Jeg bryr meg ikke så veldig om de andre lagene egentlig, men syns en slik tråd er veldig velkommen.
          Jeg syns det er fint å ha et sted hvor vi kan gjøre narr av Herman Stengel feks som dro til godset fordi han var lei av 8plasser, og han får 5 min på slutten av kampen til Godset.

Det jeg syns en slik tråd burde ha er linker til de andre supporterforumene. Jeg syns det er herlig å lese hva de andre skriver i sine egne forum. Spesielt etter sure tap mot enten oss eller andre kamper de burde vunnet.
          Støtter den. Har ikke tid til å lage liste nå, men den som vil kan jo starte med denne oversikten over supporterorganisasjonene: https://no.m.wikipedia.org/wiki/List...pporterklubber

Comment

For de som digger skadefryd så anbefales rbkweb...
            Gullkorn fra kamptråden deres for gårsdagens kamp:

"31.03.19 dagen vi slutta med å reise rundt å pisse på, vi ville prøve ‘andre siden’...
            Men det var moro så lenge det varte da"

"I dag har absolutt hvert eneste innlegg vært lagt i ballehøyde, ca 95 cm over bakken. Vi stiller med Søderlund og Bendtner, men vi slår inn innlegg tilpasset hun SP-politikeren. God plan!"

"Tror nok både Horneland og Koteng må gjøre som Bjørn Hansen i sin tid;
            Dra hjem og snu kjerringa."

"Ikke rart entusiasmen forsvinner etter fjorårets farse som endte med Horneland som trener. En trener som har Semb som forbilde og en spillerlogistikk i vinter som ikke ligner grisen. Takk gud for at jeg ikke fornyet sesongkortet. Peis på holder ikke i Rosenborg."

"For det tredje: fokus. Vi gjør altså så mange latterlige tekniske feil og pasningsfeil at man må spørre seg hvilken idrett dette laget egentlig trener? Bendtner er jo den eneste som treffer med pasninger over tre meter; hvem er disse andre spillerne egentlig? Statister i Heimebane?"

"Gutten som ikke klarte å slå en eneste pasning i det året i rbk, presterer å gjøre det der....Det er noe med at folk løfter seg når de møter oss..."

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
              Han var vel heller ikke førstevalget deres? Prøvde seg vel på 3-4 andre før dem "landet" han der.
              Jeg ser faktisk ikke bort fra at du kan legge på en eller to nuller på tallet ditt også. Tror ambisjonsnivået var en merittert utenlandsk trener med internasjonal erfaring - gjerne fra eller inspirert av nederlandsk spillestil. Her antar jeg de har sjekka ut ganske mange. Da de ikke fikk det prøvde de seg på noen norske trenere. Jeg tror de var desperate allerede en god stund før de kontaktet Geir Bakke (jeg nekter å tro de overhode hadde han i tankene da de sparket Kåre), og ville ha Horneland som assistent. Og så endte de til slutt med back-up assistenten til back-up-planen som hovedtrener. For alt jeg vet er han imidlertid kanskje et enormt trenertalent, så vi får se hva han kan få til. Men uansett er nok ikke RBKs selvbilde at de er et "next step" for noe så usikkert som et umerittert trenertalent, og å bygge et nytt lag med en ny stil tar mye lenger tid enn de fleste fotballstyrer og supportere aner, så jeg er slett ikke sikker på at seriegullet går til Trøndelag i år. I så fall kanskje like gjerne Ranheim.

Comment

Håper Start går for denne mannen.

https://www.dagbladet.no/sport/riise...-prat/70935445

Bare for å lage historien enda bedre.

Skal sies at det er 1. April i dag dog..

Comment

Sitter og ser kampen mellom Stabæk og Lsk på tv og synes oppriktig synd på Berg og Lennartsson. Fy faan for noen drittlag de er trenere for.

Comment

Originally posted by Robban65 View Post
                    Sitter og ser kampen mellom Stabæk og Lsk på tv og synes oppriktig synd på Berg og Lennartsson. Fy faan for noen drittlag de er trenere for.
                    Banen er virkelig dårlig, men allikevel. Vi var enormt mye bedre enn disse mot Mjøndalen. Litt beroliggende.

Comment

Noen som har fått med seg greia bak de matchende luene hos bøfla? Så rimelig puteflaut ut.

Comment

Med de luene prøver de vel å endre navn til bieberget eller biefansen.. bzzz bzzz

Comment

Originally posted by hp29 View Post
                          Noen som har fått med seg greia bak de matchende luene hos bøfla? Så rimelig puteflaut ut.
                          Merkelig design, men ideen var vel å stå fram som en enhet og se større ut. Sånn sett fungerte den jo. Litt som vi med Blått Åråsen den gangen...

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                            Merkelig design, men ideen var vel å stå fram som en enhet og se større ut. Sånn sett fungerte den jo. Litt som vi med Blått Åråsen den gangen...
                            Ja det må være noe slikt. Dette er vel første gangen jeg ser lue-tifo.

Comment

Noen som har hørt om Munkenes Ballklubb Domkirkeodden før?

http://munkene.net/historie/

Comment

https://www.eurosport.no/fotball/eli...72/story.shtml

Inkompetente Jonsson har skrevet om de syv overgangene han mener flopper. Da er vel alle disse kandidater til årets lag.

På femte plass har han Stabæks Rusike som mister så og si hele sesongen med skade. En ordentlig flopp i svenskens øyne.

PS! Ingen av våre spillere på lista. Hadde vi tapt mot Mjøndalen hadde vi vel hatt hele topp tre.

Comment

Working...
                                X