Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enga
    replied
    Originally posted by FuriousMachine View Post
    Gjelder bortemålsregelen i disse kvalifiseringskampene eller er det bare totalt antall mål som teller til slutt? Noen som vet?
    Bortemål. Så LSK trenger 1-0 for å berge plassen.

Leave a comment:

• FuriousMachine
    replied
    Gjelder bortemålsregelen i disse kvalifiseringskampene eller er det bare totalt antall mål som teller til slutt? Noen som vet?

Leave a comment:

• O.S.L.O.
    replied
    Å dra til Åråsen frivillig på LSK kamp samt støtte de med penger i døra... Jaja, god bedring!

Leave a comment:

• Bohemene
    replied
    Selvsagt handler dette kun om å bevitne et eventuelt LSK nedrykk, og har ingenting med å støtte Start å gjøre. Hvor kult blir det ikke å se stemninga på Åråsen om de rykker ned og mister rekka si i eliteserien? Spørsmålet er heller hvor man skal kjøpe billetter..

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Noen som skal på bortetribuna på Åråsen i morgen? (Ser ikke ut til at disse sørlendingene klarer å mobilisere full kortside) Vet at ikke alle er fan av dette, men for egen del vil jeg ikke la sjansen gå forbi til å oppleve et LSK-nedrykk live fra Kjeller (selv om jeg ideelt sett skulle ønske det var mulig med LSK-nedrykk uten at vi mistet de to kampene i 2020), og for egen del hadde det vært hyggelig med en ikke-skarrende fraksjon litt beskjedent plassert i det ene hjørnet der og diskre nynning på lillestrømnediførste.
    En liten del av meg kjenner på den lysten. Men diskret nynning bryter med min natur, så jeg drar heller på Bohemen og hyler ut min glede/sorg blant vennlige åndsfeller.

Leave a comment:

• rad11vb
    replied
    Man drar ikke på åråsen og støtter ett annet lag. Så enkelt er det. Blir altfor dumt i mine øyne.

Leave a comment:

• jerusalem
    replied
    Noen som skal på bortetribuna på Åråsen i morgen? (Ser ikke ut til at disse sørlendingene klarer å mobilisere full kortside) Vet at ikke alle er fan av dette, men for egen del vil jeg ikke la sjansen gå forbi til å oppleve et LSK-nedrykk live fra Kjeller (selv om jeg ideelt sett skulle ønske det var mulig med LSK-nedrykk uten at vi mistet de to kampene i 2020), og for egen del hadde det vært hyggelig med en ikke-skarrende fraksjon litt beskjedent plassert i det ene hjørnet der og diskre nynning på lillestrømnediførste.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Jaja, det kunne vært verre, vi kunne vært Lillestrøm. En mager trøst dog. Jeg unner de et nedrykk, men håper samtidig at de spretter rett opp igjen. Årets kuleste kamp spilles mot nettopp Lillestrøm, så kjipt å miste et sånt oppgjør. Det er allerede nok av traurige oppgjør i Eliteserien.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    Regner med at det blir satt opp noen busser til LSK-Start kampen onsdag 11 desember? Må jo hjelpe med å heie LSK ned i første
    Regner med at du kødder?!

At noen drar på eget initiativ, er nok ganske sannsynlig.

Men hadde det blitt satt opp buss hadde jeg blitt så tomatketchuprød i trynet at jeg kunne fått heltidsjobb i Jotuns fargekart.

HeinzDuck.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Regner med at det blir satt opp noen busser til LSK-Start kampen onsdag 11 desember? Må jo hjelpe med å heie LSK ned i første

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Dette var rette ræva som feis:

https://www.vg.no/i/dOQpGj?utm_sourc..._campaign=topp

Leave a comment:

• donny
    replied
    Med ‘perfekte’ resultater siste runde rykker både LSK og Godset rett ned, med Ranheim på kvalik..!!

https://www.vg.no/sport/fotball/i/RR...a-utfallet-her

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post

Det er helt korrekt. Back stabbing jævler
    Den saken knakk oss nesten i to også. Mistet hovedsponsoren våres og sikkert andre sponsorer også, i tillegg til at vi tapte i retten og måtte betale når økonomien allerede var på randen av konkurs fra før..

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by Daniel View Post

Det var vel også RBK som fra ryggen på sin moralske høyborg fant det riktig å rapportere inn Vålerenga og Stabæk til TV2 og til NFF for oppførselen i Stengel-gate...
    Det er helt korrekt. Back stabbing jævler

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post

Ååååå jeg håper dem blir dradd inn i et inferno.... bøter, poengtrekk, overgangsnekt... osv
    Det var vel også RBK som fra ryggen på sin moralske høyborg fant det riktig å rapportere inn Vålerenga og Stabæk til TV2 og til NFF for oppførselen i Stengel-gate...

Leave a comment:

Working...
X