Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• donny
    replied
    Takker nei til RBK og ja til LSK?
    mannen er gæærn.

nå er han jo fra Romerike da, så kanskje hjemmelengsel?

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Tror ikke vi trenger å tenke på det. Først må vi være i samme divisjon.
    Det har jeg fått med meg.

Leave a comment:

• rad11vb
    replied
    Bakke har nedrykkstall med sarp de siste 20 månedene. Byttet ut 10-15 mann hvert år. Ingen problem at Bakke går dit.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post

Liker det ikke noe særlig, mtp hvor mye vi har slitt med spillestilen til 08.
    Tror ikke vi trenger å tenke på det. Først må vi være i samme divisjon.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Bakke til LSK... fy faen.
    Her sitter vi med DildoDeila og de tre testiklene som faen ikke har fått til en forpult dritt på 3 og et halvt år. Eller, vi har faktisk blitt dårligere på det meste.
    Godt føkkings nyttår. Dra te helvete.

Leave a comment:

• Pete
    replied

Men du trenger spillere til å gjennomføre en spillestil også... Suksess er ofte litt tilfeldig betinget.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Så ikke den komme selv akkurat.....

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Geir Bakke som ny trener for LSK. Det var litt overraskende!
    Så ikke den komme selv akkurat.....

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Geir Bakke som ny trener for LSK. Det var litt overraskende!

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Flem View Post

Helt enig, men det forteller bare at tilskuerantallet har droppa ekstremt mye mer enn de ønsker å fortelle oss, men allikevel dundrer vi videre med stø kurs - ingen endringer. Fantastisk
    Det er dette som er skummelt. I følge rapporter fra medlemsmøter så feier ledelsen problemene under teppet og gir seg selv skryt og et klapp på skulderen fordi alt ser så bra ut nedover i systemet. De evner ikke og ta selvkritikk og durer på med samme greiene.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Godt poeng. Hadde ikke Kongshavn scoret selvmål i det 88.minutt 5 oktober 2013 hadde Vålerenga og Strømsgodset spilt 1-1. Da hadde ikke Godset vunnet seriemesterskapet det året, Deila hadde ikke fått jobb i Celtic og så videre.

Det er små ting som avgjør om en trener er genial eller ikke. Over tid så viser jo kvaliteten seg da.

Ronny Deila har følgende plasseringer i Eliteserien - 11, 12, 7, 8, 2, 1, 8, 6, 10.
    Ja, det trengs iblant ikke mer enn den riktige spilleren for å få suksess, og i Sir Alex sitt tilfelle også, en god generasjon med unge spillere.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied

Sånn blir det når man blir for vandt til å vinne, RBK altså.
    VIF har ikke tre år uten resultater, men 11 år siden cupgullet og 15 år siden forrige seriemesterskap.
    Alex Ferguson trengte tre år på å gjøre Utd til Englands beste lag, og det var ved en ren tilfeldighet at de fikk Cantona, som var årsaken og starten på dominansen. Hadde de ikke fått tak i Cantona, men David Hirst som de egentlig ville ha, så spørs det om det hadde noen ny Utd-æra og Ferguson hadde muligens ikke blitt en legende.
    Prøver bare å si at det er små ting som avgjør!
    Godt poeng. Hadde ikke Kongshavn scoret selvmål i det 88.minutt 5 oktober 2013 hadde Vålerenga og Strømsgodset spilt 1-1. Da hadde ikke Godset vunnet seriemesterskapet det året, Deila hadde ikke fått jobb i Celtic og så videre.

Det er små ting som avgjør om en trener er genial eller ikke. Over tid så viser jo kvaliteten seg da.

Ronny Deila har følgende plasseringer i Eliteserien - 11, 12, 7, 8, 2, 1, 8, 6, 10.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Besetter View Post
    Det er mye dumt i NFF, men når VIF, Brann og RBK nekter å oppgi netto tilskuertall, synes jeg inkompetansen har nådd nye og høyt gasjerte høyder. Det finnes ingen grunn til hemmelighold. Det er absolutt ikke sensitivt for de involverte.

Jeg tror ikke familiene til Espeseth og Deila vil lide unødig om tallene blir offentliggjort. Jeg tror heller ikke sponsorer vil strømme til om man vil lure dem.

I fotball er jeg en novise. Kommunikasjon har jeg jobbet med i 25 år. Å holde tilskuertall og lønn hemmelig er ikke smart. Det er bare dumt. Sånne avgjørelser blir tatt av folk som tror de er smarte. Sannheten er at de er tvers igjennom inkompetente.
    Helt enig, men det forteller bare at tilskuerantallet har droppa ekstremt mye mer enn de ønsker å fortelle oss, men allikevel dundrer vi videre med stø kurs - ingen endringer. Fantastisk

Leave a comment:

• Besetter
    replied
    Det er mye dumt i NFF, men når VIF, Brann og RBK nekter å oppgi netto tilskuertall, synes jeg inkompetansen har nådd nye og høyt gasjerte høyder. Det finnes ingen grunn til hemmelighold. Det er absolutt ikke sensitivt for de involverte.

Jeg tror ikke familiene til Espeseth og Deila vil lide unødig om tallene blir offentliggjort. Jeg tror heller ikke sponsorer vil strømme til om man vil lure dem.

I fotball er jeg en novise. Kommunikasjon har jeg jobbet med i 25 år. Å holde tilskuertall og lønn hemmelig er ikke smart. Det er bare dumt. Sånne avgjørelser blir tatt av folk som tror de er smarte. Sannheten er at de er tvers igjennom inkompetente.

Leave a comment:

• tordvif
    replied

Sånn blir det når man blir for vandt til å vinne, RBK altså.
    VIF har ikke tre år uten resultater, men 11 år siden cupgullet og 15 år siden forrige seriemesterskap.
    Alex Ferguson trengte tre år på å gjøre Utd til Englands beste lag, og det var ved en ren tilfeldighet at de fikk Cantona, som var årsaken og starten på dominansen. Hadde de ikke fått tak i Cantona, men David Hirst som de egentlig ville ha, så spørs det om det hadde noen ny Utd-æra og Ferguson hadde muligens ikke blitt en legende.
    Prøver bare å si at det er små ting som avgjør!

Har du troen på at Deila kan snu det Tord?
    Sånn sett blir det feil å sammenligne seg med RBK, men likevel er det ganske utrolig at man går inn i en evaluering etter en sesong hvor man nesten rykka ned med en innstilling om at det aldri var aktuelt å sparke treneren. Det bør være oppe til diskusjon når man er 4p unna et nedrykk og jeg fikk inntrykk av når jeg leste den artikkelen at det aldri var oppe til vurdering en gang. Det er vel kanskje den klubben vi har blitt nå, med 9 sesonger på rappen med middelmådighet. Da tenker jeg på 2010 hvor vi tok sølv sist.

Til spørsmålet ditt, det er fortsatt en liten mikroskopisk del av meg som tror at Deila kan få det til, men den troen er sannelig liten og har bare krympet og krympet dessverre. Nå som klubben er i den situasjonen den er i, så vet jeg ikke om det hadde blitt noe bedre med en ny trener heller. Klubben er et skadet dyr med et uforløst potensialet og har vært det i et helt tiår. Poenget mitt med innlegget var bare at jeg synes det er ganske sykt at man ikke en gang vurderer å sparke treneren etter 3 år uten resultater eller fremgang. Det har vært noen topper og noen kule kamper, men denne sesongen skulle vi ta medalje eller minimum havne topp 4 og der strøyk Deila. Det ble tydelig kommunisert uttad før starten av sesongen, og da må også Deila måles på det. Jeg synes det vitner om at Baardseng og styret har alt for stor respekt for Deila fordi han er et stort navn, så derfor sitter han trygt uansett hva. Det er litt skummelt. På en annen side hadde det kostet oss penger også å sparke Deila, men at det ikke en gang var oppe til vurdering etter sånn høstsesong.. Det var det jeg primært reagerte på.
    Last edited by tordvif; 17.12.2019, 19:06.

Leave a comment:

Working...
X