Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bilder i VPN-forumet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Farmor View Post
    Jeg er i hovedsak glad over at vi har fått mulighet for bilder, både levende og døde, på forumet. Kjenner samtidig en liten uro. Har vi forumister nok sjøldisiplin til å la være å poste innlegg som bare består av en gif, en emoji eller en video? Hvis ikke kan vi fort få lange facebook-lignende tråder der ingenting nytt egentlig blir sagt. Jeg tror det vil være døden for et diskusjonsforum - hva tror andre?
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Farmor View Post
      Jeg er i hovedsak glad over at vi har fått mulighet for bilder, både levende og døde, på forumet. Kjenner samtidig en liten uro. Har vi forumister nok sjøldisiplin til å la være å poste innlegg som bare består av en gif, en emoji eller en video? Hvis ikke kan vi fort få lange facebook-lignende tråder der ingenting nytt egentlig blir sagt. Jeg tror det vil være døden for et diskusjonsforum - hva tror andre?
      Det går nok fint.

Comment

Kult med bilder, men er ikke solgt på det nye forumgrensesnittet. Det er åpenbart mer oppdatert, men jeg synes i hvert fall det er mindre oversiktelig.

"Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Begynner å vende meg til nytt design, og det er vel bedre, ja - selv om det var uvant i starten. Og, nå skal jeg jammen få brukt funksjonen med bilder til å oppfordre noen med tilstrekkelig tilgang og know-how til å pynte litt på headingen på dette forumet. Det ser ut som det er benyttet litt kode på feil sted (eller på feil måte) her... Regner med rette vedkommende skjønner hva jeg mener basert på bildet under.

Comment

Working...
          X