Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Da er det tid for en av sesongens antatt vanskeligste bortekamper. I fjor blei det 5-1 til Molde i tilsvarende oppgjør, og året før der (OG i 2016) blei det 4-0.. Vi må som kjent klare oss uten Juarez som klarte å pådra seg rødt kort etter å ha fått to gule mot Kristiansund.

Nå må vi opp i ringa!
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Forventer at gutta går for 3 poeng, men bli positivt overraska om vi i det hele tatt tar poeng.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Gi oss en overraskelse Vålerenga!

Comment

stå middels høyt, meget kompakt og satse på overganger? Vanskelig kamp dette, vi kan ikke forvente å styre, og at vi skal parkere bussen er det verste vi kan gjøre. Hadde vært digg med en rask skåring, og så ligge å spille kontra når de blir stressa. Kom igjen Enga!

Comment

Deila har ikkje peiling på å parkere buss...

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
            Heldigvis!

Comment

Haha selv der de fleste av våre supportere priser seg lykkelig finner du en anledning til å spre litt galle!

Savner tiden før dere fikk ordentlig bredbånd på Romerike

Comment

Har null tro på poeng her, men tror vi kan klare å løfte nivå og innsats fra KFK-kampen.

Comment

Kan ikke se for meg at vi har noen som helst mulighet til å ta poeng i denne, men hvis gutta gir det et skikkelig forsøk, og blør for drakta i 90 minutter er jeg fornøyd. I fjor var det bare flaut.

Comment

Og det skal være noe negativt liksom? At treneren vår ønsker å spille fotball?

Comment

Merker jeg har en ekkel følelse i magen for denne kampen.
                      En kamp vi ofte ligger under ekstremt tidlig og hvor kampen er avgjort ganske raskt.

Jeg orker ikke å bli pissa på igjen. Det positive får være at det er kort tid til neste match.

Skulle helst hatt RBK borte allerede nå, men er greit å bli ferdig med kanskje den vanskeligste bortekampen i år.

Krysser fingra for bra spill. Da takler jeg et tap bedre enn når vi blir rundspilt.

Comment

Kjenner denne kampen kommer for fort.Har ikke helt fordøyd forrige match ennå.
                        Men det er like greit å få det overstått så vi kan begynne å glede oss til 3 poeng til helgen.
                        Det eneste jeg tør håpe på her, er å slippe ydmykelse. Jeg håper vi i det minste kan vise at vi er bedre enn vi var på søndag. Håper vi slipper å være ute av kampen allerede til pause.
                        Null tro på poeng. Det vil isåfall være ren bonus.

Comment

Taper nok i kveld, vi er fryktelig dårlig på bortebane..

"Vålerenga leverte ikke varene på bortebane i fjorårssesongen og endte med svake 4-4-7. I 2017-sesongen var tallene enda svakere med 3-2-10."

Comment

Vet ikke om jeg tør å se denne kampen. Kan bli stygge scener. Men samtidig pleier vi jo å heve oss mot de beste lagene, så vi får krysse fingrene. Det blir nok uansett stygt bakover om vi gir Molde plass og rom. Best å ligge kompakt her.

Comment

For å prøve å finne litt optimisme, så er tidspunktet ikke så dumt å møte Molde på. Tidlig i sesongen, og vi fikk en ekstra vekker nå sist. Men vi må slutte å være like naive som sist!

Comment

Working...
                              X