Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hadde vi ikke hatt ES dårligste keeper så hadde lett havnet blant dei fire første, og at deila ikke begynner å skjønne det er en gåte

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
      Hadde vi ikke hatt ES dårligste keeper så hadde lett havnet blant dei fire første, og at deila ikke begynner å skjønne det er en gåte
      Hadde det vært så enkelt. Jeg garanterer deg en ting 100% sikkert. Vi kunne hatt Allison, De Gea eller Lloris i mål. Det hadde ikke blitt så mye bedre og tatt laget til en topplassering. Det er dog ikke noe forsøk på å forsvare Larsens innsats for den er kritikkverdig men å legge all skyld på Larsen er skivebom. Hadde Sandberg fortsatt stått i mål hos oss hadde han vært like dårlig våger jeg å påstå selv om det ikke kan bevises.

Comment

• Fikk opp humøret litt med å se på leke"supporteren" Roger på Viasat før United - Barca. Nordmann som har tatt Cantonanavnet i tillegg. Så ekte ass!

Takk Roger!

Comment

• Mener du at hvis vi hadde hatt de gea i mål ikke ville hjulpet, hjelpes med hvilken planet har du falt ned fra

Comment

• __

Vi blir seriemestere!

__

Comment

• Originally posted by Vader View Post
              Hadde det vært så enkelt. Jeg garanterer deg en ting 100% sikkert. Vi kunne hatt Allison, De Gea eller Lloris i mål. Det hadde ikke blitt så mye bedre og tatt laget til en topplassering. Det er dog ikke noe forsøk på å forsvare Larsens innsats for den er kritikkverdig men å legge all skyld på Larsen er skivebom. Hadde Sandberg fortsatt stått i mål hos oss hadde han vært like dårlig våger jeg å påstå selv om det ikke kan bevises.
              En god keeper sprer trygghet og gir forsvaret bedre arbeidsvilkår. Selvfølgelig hadde vi framstått bedre om vi hadde en keeper, det sier seg selv.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Vi er overlegne Molle i store deler av kampen. De parkerer bussen hjemme på egen stadion og satser alt på kontringer. Effektivt i dag men var ikke akkurat jubelstemning på stadion på tross av resultatet. Aka møkkafotball. Der irriterer meg at vi ikke er kyniske i kritiske situasjoner. Ejuke blir dytta hardt i ryggen i feltet men kjemper som en helt for å holde seg på beina. Hadde han falt hadde vi fått straffe.

Og Adam må slutte å se Higuita-videoer på YouTube. Det han holder på med er bare pinlig...

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                  Mener du at hvis vi hadde hatt de gea i mål ikke ville hjulpet, hjelpes med hvilken planet har du falt ned fra
                  Det ville hjulpet for all del men ikke løst alle problemer for det virker på deg som at hadde vi bare fått bort Larsen så er det meste løst siden vi har seriens dårligste keeper. Så enkelt er det ikke. Det er poenget mitt.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                    En god keeper sprer trygghet og gir forsvaret bedre arbeidsvilkår. Selvfølgelig hadde vi framstått bedre om vi hadde en keeper, det sier seg selv.
                    Mulig du har rett men kan du da fortelle meg hvorfor vi har hatt problemer bakover i mange år nå, lenge før Larsen kom? Er vel ikke bare der problemet ligger mener jeg.

Comment

• 1-4 er ikke bra nok, uansett hvor langt bak resultatet man ser. Blir det ikke seier i neste så kommer det til å begynne å bli ubehagelig for Deila. Han får bare krysse fingrene for at RBK fortsetter å tape. Heldig for han og oss at RBK og Koteng har tatt klovnerollen i Eliteserien akkurat nå.

Comment

• Jeg vet at jeg har forsvart Adam tidligere, men må være lov å endre mening og innrømme at man tok feil? Adam er en svak keeper og det blir bare mer og mer tydelig. Jeg tror jeg først og fremst ønsket at han skulle være god siden han var juniorkeeper her, uten at jeg hadde sett han så veldig mye.

Han er svak og passiv i feltet, svak på langskudd, men god 1 vs 1. Alt i alt en svak keeper på Eliteserienivå som omtrent ikke plukker noen ting annet enn noen feberredninger i ny og ne.

Comment

• Svak analyse...spillet mot Molde/tall/bortebane osv viser at dette kan bli svært så interessant. Og husk at dette var mot laget ALLE har på topp - Jeg mener fortsatt at VIF tar dette.:-)

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          1-4 er ikke bra nok, uansett hvor langt bak resultatet man ser. Blir det ikke seier i neste så kommer det til å begynne å bli ubehagelig for Deila. Han får bare krysse fingrene for at RBK fortsetter å tape. Heldig for han og oss at RBK og Koteng har tatt klovnerollen i Eliteserien akkurat nå.

Comment

• Vet ikke om det har så mye å si, men jeg kjenner jeg blir irritert av at Tjærnås sitter og kommenterer CL akkurat nå.

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                              Mulig du har rett men kan du da fortelle meg hvorfor vi har hatt problemer bakover i mange år nå, lenge før Larsen kom? Er vel ikke bare der problemet ligger mener jeg.
                              Det kalles temposvakhet. Hadde Tollås vært raskere hadde det blitt 2 mål mindre. På 1-0 Hadde han vært oppi kroppen på Ohi. På den katastrofale utrusningen til Adam hadde han vært mer oppi mann, og Adam hadde kunnet bli på strek.
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                                Det kalles temposvakhet. Hadde Tollås vært raskere hadde det blitt 2 mål mindre. På 1-0 Hadde han vært oppi kroppen på Ohi. På den katastrofale utrusningen til Adam hadde han vært mer oppi mann, og Adam hadde kunnet bli på strek.
                                Må virkelig si jeg savner perioden Reka1/Panzer1/Wæhler1 samt Ronny Johnsen og Arason i mål. Da hadde vi kvalitet bakerst. Nå er vi ikke i nærheten på noen av plassene dessverre. Og bare så det er sagt. Jeg vil ha ny keeper men pluss på med 2-3 kvalitetsspillere i forsvaret også.

Comment

Working...
                                X