Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg vil ikke ha et trenerbytte, men jeg vil ha en trener som har baller til å vurdere et keeperbytte.

Adam har - bokstavelig talt - kostet mer enn han har reddet.

EkspertkommentatorDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
      Vet ikke om det har så mye å si, men jeg kjenner jeg blir irritert av at Tjærnås sitter og kommenterer CL akkurat nå.
      Han multitasker. Kommenterer for TV, scouter for Enga.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by Vader View Post
        Må virkelig si jeg savner perioden Reka1/Panzer1/Wæhler1 samt Ronny Johnsen og Arason i mål. Da hadde vi kvalitet bakerst. Nå er vi ikke i nærheten på noen av plassene dessverre. Og bare så det er sagt. Jeg vil ha ny keeper men pluss på med 2-3 kvalitetsspillere i forsvaret også.
        Det beste forsvaret vi har hatt, og da tok vi også tittelen, og ble nr. 2 ett år (på målforskjell)
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
          Han multitasker. Kommenterer for TV, scouter for Enga.
          Sikkert et par spillere på Barcelona som kunne vært interessante for VIF. Han keepern er god!

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
            Jeg vil ikke ha et trenerbytte, men jeg vil ha en trener som har baller til å vurdere et keeperbytte.

Adam har - bokstavelig talt - kostet mer enn han har reddet.

EkspertkommentatorDuck.
            Helt enig, men ifølge enkelte eksperter her så hadde det ikke hjulpet å bytte ut han med f.eks. De Gea.

Comment

• Felix hadde ikke hjulpet. Vi har bedre spillere enn ham på benken.

Comment

• Jeg lurer veldig på hva som har skjedd med Abu...
                Han er jo en helt annen spiller....Balltap hele tida, ser nervøs ut utpå der, nøler, kommer for sent opp i press, vender seg inn i motspillere, har jo ikke kontroll i det hele tatt!

Nei, dette var bittert og jævlig, og spesielt fordi vi taper på grunn av store personlige feil og roter bort angrepene våre med tilsvarende balltap. Det er lov å være konsentrert.

Og nesten like synd: Når det ser ut som om laget ikke evner, så kommer ikke publikum til å gidde heller.
                Sånn er det der jeg jobber også, om jeg ikke er skjerpa og unngår feil, så taper vi penger og mister kunder. Og det er liksom ikke en gjeng med 18-åringer utpå der heller.

Forsterkningene våre så gode ut på papiret. Etter 3 runder er jeg veldig usikker, bortsett fra Matthias da.

Faen heller. Nå må søndagen komme fort og gi betalt i både underholdning og poeng.
                For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
                  Sikkert et par spillere på Barcelona som kunne vært interessante for VIF. Han keepern er god!
                  Men er han like god som Adam med beina?
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by Zoonic View Post
                    Svak analyse...spillet mot Molde/tall/bortebane osv viser at dette kan bli svært så interessant. Og husk at dette var mot laget ALLE har på topp - Jeg mener fortsatt at VIF tar dette.:-)
                    Det er ikke bra nok å tape 1-4. Hvis vi ikke vinner neste kommer det til å bli press på Deila. RBK er seriens klovn for tiden. Hvor er du uenig?

Comment

• Jeg har forresten en liten betraktning til Ronny også.....

1: Presshøyde borte mot Molde
                      Det er veldig kult at vi ikke legger oss bakpå i Molde som mange andre lag gjør. Kudos for det.
                      Men det må da for pokker gå an å ikke være helt naiv heller, og stå med midtstoppere på 40 meter, og keeper ute på 25, når vi VET de har bakromstrusler og vi mangler fart sentralt bak!!!
                      Joda, det var personlige feil involvert her, men MINST 2 av målene idag kom som resultat av et naivt høyt press og manglende tempo!

2: "Vi spiller slik vi ønsker å spille, og for meg så er det helt utrolig at vi klarer å tape 4-1 her i dag"
                      Det ER faktisk ikke helt utrolig, for dette er absolutt ikke første gang vi er dårligst i begge bokser selv om vi spiller "slik vi ønsker å spille". Du vet like godt som meg at fotballkamper avgjøres i begge ender av banen, ikke på midten.

3: Jeg håper virkelig Abu er GUD på samtlige treninger Jeg håper samtidig du ihvertfall vet hva det er som rir han, og at klubben bidrar der den kan, for noe er veldig galt.

4: Jeg håper Fitim også er GUD på treningene. Jeg skjønner at du vil prøve offensive bytter mot slutten når vi ligger under..men...nei...bare nei...

5: Se på endringene du gjorde underveis i kampen idag. Var du fornøyd med de? Synes du de hadde ønsket effekt? synes du de ble gjort i rett tid? Følte du at laget ble styrket når du tar ut den ene dype midtbanespilleren som faktisk virker og satte inn en spiss som ser ut til å ha et stykke igjen til formen?

6: Hva er det som blir sagt rett før kamp, og i pausen, som gjør at det tar 10 minutter i hver omgang før gutta våkner? Kan jeg foreslå at du skaffer deg noen støvler med skikkelig hard tupp på?

Dagens utblåsning...går i dvale og griner meg i søvn helt til Søndag!
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

• 1-4 kan tolkes og defineres, klart at tap ikke er hyggelig..neida.uansett må vi legge vekt på at det overhodet ikke var snakk om noe "grusing" og det er alltid ubehagelig for en trener å tape kamper. Jeg hater å tape i sjakk...

Å kalle noen for klovner er vel ikke straffbart, men kan fort slå tilbake på avsender..Mener det er veldig mye svart/hvitt her inne og lite gode analyser. Men..VIF er følelser..!

Mener bestemt at dette ser bra ut!

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Det er ikke bra nok å tape 1-4. Hvis vi ikke vinner neste kommer det til å bli press på Deila. RBK er seriens klovn for tiden. Hvor er du uenig?

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                          Helt enig, men ifølge enkelte eksperter her så hadde det ikke hjulpet å bytte ut han med f.eks. De Gea.
                          Regner med du sikter til meg. For det første. Har jeg noen gang uttalt at jeg er en ekspert? For det andre. Har jeg noen gang sagt at det ikke ville hjulpet med De Gea? Jeg har sagt at problemene er større enn at kun en mann kan klandres og når noen hevder at det er så enkelt at det kun trengs ett keeperbytte så er vi med å kjemper om medalje så mener jeg at å bytte Larsen med De Gea ville ikke løst alle problemer og vipps så er vi og kjemper i toppen. Selvsagt hadde man vært bedre rusta på keeperplassen med en keeper i De Gea klassen men med det samme forsvaret så løser ikke en ny keeper alt. Kanskje en ide å lese gjennom det jeg skriver før du tillegger meg ting jeg ikke har sagt.

Comment

Regner med du sikter til meg. For det første. Har jeg noen gang uttalt at jeg er en ekspert? For det andre. Har jeg noen gang sagt at det ikke ville hjulpet med De Gea? Jeg har sagt at problemene er større enn at kun en mann kan klandres og når noen hevder at det er så enkelt at det kun trengs ett keeperbytte så er vi med å kjemper om medalje så mener jeg at å bytte Larsen med De Gea ville ikke løst alle problemer og vipps så er vi og kjemper i toppen. Selvsagt hadde man vært bedre rusta på keeperplassen med en keeper i De Gea klassen men med det samme forsvaret så løser ikke en ny keeper alt. Kanskje en ide å lese gjennom det jeg skriver før du tillegger meg ting jeg ikke har sagt.
                            "Vi kunne hatt Allison, De Gea eller Lloris i mål. Det hadde ikke blitt så mye bedre og tatt laget til en topplassering."
                            Dette skrev du. Og har du mulighet, så se kampen mellom ManU og Everton fra januar i år, så ser du hva en god keeper betyr.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                              "Vi kunne hatt Allison, De Gea eller Lloris i mål. Det hadde ikke blitt så mye bedre og tatt laget til en topplassering."
                              Dette skrev du. Og har du mulighet, så se kampen mellom ManU og Everton fra januar i år, så ser du hva en god keeper betyr.
                              Ok. For å gi deg det med teskjeer. Vi er milevis unna slik det ser ut nå medaljer og topplassering. Går i samme fella år etter år. En bruker her påstår at ett keeperbytte og vipps så er vi inne på topp 4. For meg da så tror ikke jeg vi ville tatt så store sprang selv med en topp keeper eller som jeg sa. Det ville ikke blitt så mye bedre selv DeGea i mål. Vi er etter min mening langt unna bare så det er sagt igjen. Men du påstår at jeg sier det ikke ville hjulpet, så da spør jeg igjen hvor du har det fra at jeg sier det ikke ville hjulpet overhodet med De Gea? Sier seg selv at bedring ville det blitt men du finner ikke en eneste keeper i verden som ikke er avhengig av å ha gode spillere rundt seg for å prestere bra. Du må gjerne ha din mening om at en topp keeper hadde løst alle problemer men jeg mener problemene ligger på flere enn bakerste mann. Det betyr ikke at jeg ikke er enig i at Larsen bør byttes ut nå

Comment

Ok. For å gi deg det med teskjeer. Vi er milevis unna slik det ser ut nå medaljer og topplassering. Går i samme fella år etter år. En bruker her påstår at ett keeperbytte og vipps så er vi inne på topp 4. For meg da så tror ikke jeg vi ville tatt så store sprang selv med en topp keeper eller som jeg sa. Det ville ikke blitt så mye bedre selv DeGea i mål. Vi er etter min mening langt unna bare så det er sagt igjen. Men du påstår at jeg sier det ikke ville hjulpet, så da spør jeg igjen hvor du har det fra at jeg sier det ikke ville hjulpet overhodet med De Gea? Sier seg selv at bedring ville det blitt men du finner ikke en eneste keeper i verden som ikke er avhengig av å ha gode spillere rundt seg for å prestere bra. Du må gjerne ha din mening om at en topp keeper hadde løst alle problemer men jeg mener problemene ligger på flere enn bakerste mann. Det betyr ikke at jeg ikke er enig i at Larsen bør byttes ut nå
                                Jeg har aldri sagt at en topp keeper hadde løst alle problemer, og du må gjerne vise til hvor jeg har ment det. Poenget mitt er at en topp keeper skaper ro i forsvaret i motsetning til f.eks. Kwarasey som gjør spillerne foran seg usikre fordi de ikke stoler på at han kan rydde opp. I fjor ble det 6. plass, med en bedre keeper tipper jeg vi hadde vært topp 4.

Comment

Working...
                                X