Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loffen View Post
    For en sjanse for Matti. Litt annen touch på den så .....
    Ellers er dette som forventet. En i rævva og hjemmelaget styrer. Men så lenge det står 1-0 lever håpet om et lite ran...
    Synes nå dette er ganske jevnt spillemessig.

Comment

Syns vi har kommet bedre med etterhvert. Men vi kan ikke vente 20 minutter før vi får opp dampen hver gang.

Comment

Bra Bjørdal står opp!

Comment

Vist litt fine kombinasjoner nå. Håper vi klarer å få uttelling.

Comment

Originally posted by Daniel View Post

Men så har vel du og jeg veldig ulikt syn på ting som skjer rundt klubben også..
            Hva mener du med det? Utdyp gjerne.

Comment

Synes Lekven har tatt seg opp. Men må holde konsentrasjonen oppe. Vi er mye mer med nå. Når vi får tempo på ballen er vi helt med i matchen og ett mål er alltid mulig å utligne.

Comment

Siste 10 har vi vært best. Da får vi vel en til i ræva rett før pause. Det er bare så jævla typisk.
                Kom igjen nå gutta!

Comment

Det går for treigt i angrep og jeg liker ikke at vi har 0 bakromstrussel i laget. Forsvaret og midtbanen taper masse dueller og alt virker sånn halvveis.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Jeg synes Vålerenga er det beste laget i 1.omgang, men de framstår paniske under press spesielt sentralt i banen.
                    En kjempeforbedring fra Kristiansund og det gjør den kampen så utrolig kjip.

Fortsetter vi som dette og er litt roligere hjemover kan vi få fortjente poeng her.
                    Man må delta for å vinne

Comment

Helt seriøst, vi er sløve første 6 min og så tar vi mer og mer over!! Typisk og evt tape en sånn kamp hvor vi kanskje burde hatt poeng, men soleklar forbedring av enga !!

Comment

Med unntak av åpningen på matchen er jeg forsåvidt positivt overrasket.
                        Syns vi fra ca 25 og ut gjør en god omgang. Men det tar altfor lang tid å komme igang, og jeg føler det når som helst kan smelle andre veien.
                        Litt mye kåling med ball, men allikevel. En del bra spill.
                        Er ikke sår i ræva enda.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                          Hva mener du med det? Utdyp gjerne.
                          Ikke bry deg om han Ingar, enkelte folk klarer ikke å stikke finger'n i jorda og innse virkeligheten.
                          Om kampen, dårlig av Adam, ikke imponerende av Tollås. Det hele starter på midten, men vi bør kunne avverge mål allikevel.
                          Flere fine kombinasjoner og spesielt Adekugbe er en ener der ute. Full kontroll bakover og 100% framover - dette er spiller'n de andre må se opp til nå.
                          Men hva skjedde med frisparket vårt rett utenfor 16, hvor deres keeper har sola midt i trynet, så velger Lekven å ta en kjapp variant? Det er jo mat for Finne og en potensielt stor sjanse.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Haha, Molde treneren har sett en kamp ingen andre har sett!

Comment

Tenkt hvis vi hadde hatt keeper.

Comment

Hjelper ikke med mye ball når vi lar folk skyte upressa fra 16 og inn
                                Og der blei det straffe. Natta..

Comment

Working...
                                X