Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vader
    replied
    Originally posted by dalagubbe View Post
    Hadde vi ikke hatt ES dårligste keeper så hadde lett havnet blant dei fire første, og at deila ikke begynner å skjønne det er en gåte
    Hadde det vært så enkelt. Jeg garanterer deg en ting 100% sikkert. Vi kunne hatt Allison, De Gea eller Lloris i mål. Det hadde ikke blitt så mye bedre og tatt laget til en topplassering. Det er dog ikke noe forsøk på å forsvare Larsens innsats for den er kritikkverdig men å legge all skyld på Larsen er skivebom. Hadde Sandberg fortsatt stått i mål hos oss hadde han vært like dårlig våger jeg å påstå selv om det ikke kan bevises.

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Hadde vi ikke hatt ES dårligste keeper så hadde lett havnet blant dei fire første, og at deila ikke begynner å skjønne det er en gåte

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Vi har 4 store sjanser. Molde 5. Og da inkl ett par keepertabber og en veldig tvilsom straffe i mine øyne. Jo resultatet er flaut. Men synes det var mye bra i dag. Gode innhopp. Det mest skuffende var 2-0 målet. Vi ligger 8 mot 4 på ett innkast. Og så blir vi spilt ut. Abu prøver ikke å sette frem en fot. Da hadde de ikke scoret. Nå må vi ha poeng på søndag.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Jeg mener forøvrig at vi spiller en del god fotball i dag og hadde fortjent minst ett mål til.
    Men det hjelper lite når vi er like jævla elendige bakover år etter år. Snart på tide å kikke litt på det problemet eller?
    Vi slepper inn omtrent alt som kommer. Vi slipper til stadighet motstander til gigasjanser.
    Vi er ikke det grann bedre per nå enn vi har vært de siste åra.
    Her skal det skje MYE om dette skal bli moro fremover.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by nico70 View Post
    3 !! kamper er spilt, ja vi var ræva mot kbk, men mot Molde kan da for faen ikke folk tro vi skal vinne, MEN vi MÅ luke bort sløvheter hva gjelder pasninger, brudd, og keepertabber. Vi burde ha scora et par mål til men er sikker på både dyktighet og marginer kommer. Tror fortsatt på bedre plassering enn i fjor’...og da mener jeg 5 el 4 plass. ... er bare møkkalei alle hylerne som slakter deila og co den ene dagen, og kjører vi over Tromsø neste kamp så er deila og co helt konger.
    Hva er det du eter til frokost? Den dagen du blir gammel nok til å forstå hva følelser betyr, hvordan man oppnår dem og håndterer dem, skal jeg kjøpe en øl til deg!

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Dette var en underholdende kamp, på slutten rant lattertårene i strie strømmer. Og vi spilte faktisk fotball, i motsetning til i forrige kamp. Ærlig talt syntes jeg ikke at Molde så veldig mye bedre ut enn oss, men de fikk uttelling på sjansene sine.

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Trøsten er at jeg tror ikke alle lag klare å skåre så mye på oss selv om vi har et lekk forsvar og keeper som svirrer rundt uten mål og mening. Med en habil keeper kunne det vært uavgjort, i tillegg om de hadde sluppet å få en gratis straffe av dommeren. Vi vil nok skåre flere mål mot de fleste.

Leave a comment:

• Robban65
    replied
    3 !! kamper er spilt, ja vi var ræva mot kbk, men mot Molde kan da for faen ikke folk tro vi skal vinne, MEN vi MÅ luke bort sløvheter hva gjelder pasninger, brudd, og keepertabber. Vi burde ha scora et par mål til men er sikker på både dyktighet og marginer kommer. Tror fortsatt på bedre plassering enn i fjor’...og da mener jeg 5 el 4 plass. ... er bare møkkalei alle hylerne som slakter deila og co den ene dagen, og kjører vi over Tromsø neste kamp så er deila og co helt konger.
    Nå er det vel ikke mange som i utgangspunktet tror at vi skal vinne, men det er måten vi taper på som folk misliker. Vi hadde kun tapt 2-1 om målmannen vår hadde gjort jobben sin og da hadde det vært et ok resultat.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Problemet er at de problemene vi havner i, idag, er de samme vi havnet i ifjor, og i forfjor. Det skal INGENTING til for å skåre på oss og vi skårer på altfor få sjanser. At dyktighet og marginer kommer har vi hørt og håpet på noen ord, men det er tydelig at dette ikke skjer. Sløve og feile valg skjer ofte, og veldig ofte skårer motstanderen mot oss, imens vi trenger titalls sjanser for å sette den jævla kula i mål. Om det er treneren eller keeperens skyld kan værra det samme, vi er akkurat det samme vålenga vi har vært de siste årene.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Og jeg er møkklei av alle som er møkklei alle de andre.
    Det for faen ikke retorislk diktanalyse vi driver med her. Fotball er følelser. I vårt tilfelle primært smerte, skam og ydmykelse.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Avslutninger på mål
    5 - 4
    Avslutninger utenfor mål
    5 - 4
    Frispark laget
    12 - 8
    Offside
    5 - 2
    Gule kort
    4 - 2
    Hjørnespark
    0 - 3
    Innkast
    11 - 20

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Dette var en rar kamp! MFK sinnsykt effektive.
    Er vel egentlig ikke så rart selv om jeg skjønner hva du mener. Gode lag setter sjansene sine og straffer motstandernes feil uten å nøle. Der er ikke vi.

Leave a comment:

• nico70
    replied

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Dette var en rar kamp! MFK sinnsykt effektive.

Leave a comment:

• Vader
    replied
    En liten gladmelding oppi elendigheten. Vi har 3 strake 4 målstap i Molde i 16, 17 og 18. I 19 så reduserte vi tapsrekka til 3 mål så det er bedring å spore resultatmessig om ikke annet.

Leave a comment:

Working...
X