Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tror ikke vi skal gravlegge oss ennå. Kanskje den mest krevende bortekampen i sesongen mot det laget som «alle» har tippet på topp. De straffer oss knallhardt for personlige feil. Dessverre er ikke Abu på samme nivå som i fjor, og det ødelegger nok mer enn vi liker å innrømme. Men spillet totalt sett er ganske bra så hold igjen litt med kritikken.

Comment

Foreløpig 16 baklengs på 4 bortekamper mot Molde!

Har sagt det før, sier det igjen. Bytt ut Nation. Nå har alt vært prøvd ut. Alle rundt er bytta ut. Vi er like ræva! Nation er og har alltid vært det svakeste leddet!

Men hjelper lite å ha en keeper som ikke redder heller...
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by olemartin View Post
        Greit at jeg ikke har kjøpt sesongkort enda.
        Trenger ikke så sende noe mer mase-mail fra "Ronny" og "Bård" nå. Sesongen går til helvette uansett.
        Greit å ikke ha sutrekopper som deg på tribunen også... gå og hold med RBK a. Sesongkort kjøpes ikke for å støtte Bård eller Ronny, det går til å støtte klubben
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

JADDA!! Nakkim!!!
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Se der ja, nakkim gitt

Comment

Originally posted by larsf89 View Post
              Er spillerne virkelig så dårlige, Molde så mye bedre, eller er Deila helt på jordet? Fyller ikke stadion med spillet i hvert fall.
              Syntes vi spilte bra fotball hjemme mot Mjøndalen,mot et lag som etter all sannsynlighet kommer til å havne i nedrykksstriden,vi leverer kleint mot Kristiansund som vi kommer til å være tabellnabo med,å vi blir avkledd mot Molde som jeg tror vinner gullet!

Comment

Yesss da!!!

Comment

Deilig av Nakkim!!!

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                    Herregud. Fullstendig kollaps, så jævlig dårlige vi er i starten av omganger. (...)
                    Mjøndalen: rævva på slutten av begge omganger
                    KBK: rævva slutten av 1. og begynnelsen av 2.
                    Molde: rævva i starten av begge omganger
                    Neste mot Tromsø håper jeg på kun rævva på slutten av 2. når vi forhåpentligvis har kontroll uansett...

Ellers er det bare trist hvordan vi sjæl drepte spenninga i denne kampen.

Dæven: vi scora..

Comment

Herlig Nakkim!

Comment

Dønnum som skal ta den!

Comment

Bra vi bytta ut Bård. Chiddi er rå på de der...

Comment

Nettopp Bård ut ja. FAEN!!

Comment

Originally posted by Pete View Post
                              Tror ikke vi skal gravlegge oss ennå. Kanskje den mest krevende bortekampen i sesongen mot det laget som «alle» har tippet på topp. De straffer oss knallhardt for personlige feil. Dessverre er ikke Abu på samme nivå som i fjor, og det ødelegger nok mer enn vi liker å innrømme. Men spillet totalt sett er ganske bra så hold igjen litt med kritikken.
                              Mulig vi ikke ser helt samma kamp. Enig i at Molde borte er tøft, men jeg oppfatter de fleste her inne som ganske oppgitte over manglende framgang over tid. Årets to første bortekamper er en kopi av tidligere års Deila-utgaver. Sjøl har jeg forsvart prosjektet, der ute såvel som her inne, men nå er det vel snart nok? Jeg finner ingen framgang på noen målbare parametere. Igjen: Dette er over tid. Og det topper seg selvsagt på kampdag når vi ser klubben i vårt hjerte fremstå som fullstendig hjelpeløs. Igjen og igjen og igjen. Jeg forstår klaging, negative kommentarer og at dritten kommer ut i feltet her. Det er et uttrykk for den frustrasjonen vi føler: Under Deila står vi stort sett på stedet hvil. År etter år. Det har vi bokstavelig talt verken tid eller råd til. Nok er nok.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                                Bra vi bytta ut Bård. Chiddi er rå på de der...
                                Coaching i verdensklasse...

Comment

Working...
                                X