Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga, onsdag 10. april kl. 18:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spillermessig har vi vært på høyde.
    Synes vi har gjort en bra kamp. Dessverre så skulle keeperen samt forsvaret unngått alle 4 målene. Skremmende at Tollås sa han ikke var bekymret når vi slapp inn 4 i generalprøven. I forrige kamp skyldte han på været...

Comment

• Skjønner ikke hva det klages på, er jo fremgang dette, bare tremålstap mot Molde. I tillegg hadde vi noen pasninger til hverandre og sånn. I år så tar vi alt

Comment

• En liten gladmelding oppi elendigheten. Vi har 3 strake 4 målstap i Molde i 16, 17 og 18. I 19 så reduserte vi tapsrekka til 3 mål så det er bedring å spore resultatmessig om ikke annet.

Comment

• Dette var en rar kamp! MFK sinnsykt effektive.

Comment

• 3 !! kamper er spilt, ja vi var ræva mot kbk, men mot Molde kan da for faen ikke folk tro vi skal vinne, MEN vi MÅ luke bort sløvheter hva gjelder pasninger, brudd, og keepertabber. Vi burde ha scora et par mål til men er sikker på både dyktighet og marginer kommer. Tror fortsatt på bedre plassering enn i fjor’...og da mener jeg 5 el 4 plass. ... er bare møkkalei alle hylerne som slakter deila og co den ene dagen, og kjører vi over Tromsø neste kamp så er deila og co helt konger.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Dette var en rar kamp! MFK sinnsykt effektive.
              Er vel egentlig ikke så rart selv om jeg skjønner hva du mener. Gode lag setter sjansene sine og straffer motstandernes feil uten å nøle. Der er ikke vi.

Comment

• Avslutninger på mål
                5 - 4
                Avslutninger utenfor mål
                5 - 4
                Frispark laget
                12 - 8
                Offside
                5 - 2
                Gule kort
                4 - 2
                Hjørnespark
                0 - 3
                Innkast
                11 - 20
                For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                  3 !! kamper er spilt, ja vi var ræva mot kbk, men mot Molde kan da for faen ikke folk tro vi skal vinne, MEN vi MÅ luke bort sløvheter hva gjelder pasninger, brudd, og keepertabber. Vi burde ha scora et par mål til men er sikker på både dyktighet og marginer kommer. Tror fortsatt på bedre plassering enn i fjor’...og da mener jeg 5 el 4 plass. ... er bare møkkalei alle hylerne som slakter deila og co den ene dagen, og kjører vi over Tromsø neste kamp så er deila og co helt konger.
                  Og jeg er møkklei av alle som er møkklei alle de andre.
                  Det for faen ikke retorislk diktanalyse vi driver med her. Fotball er følelser. I vårt tilfelle primært smerte, skam og ydmykelse.

Comment

3 !! kamper er spilt, ja vi var ræva mot kbk, men mot Molde kan da for faen ikke folk tro vi skal vinne, MEN vi MÅ luke bort sløvheter hva gjelder pasninger, brudd, og keepertabber. Vi burde ha scora et par mål til men er sikker på både dyktighet og marginer kommer. Tror fortsatt på bedre plassering enn i fjor’...og da mener jeg 5 el 4 plass. ... er bare møkkalei alle hylerne som slakter deila og co den ene dagen, og kjører vi over Tromsø neste kamp så er deila og co helt konger.
                    Problemet er at de problemene vi havner i, idag, er de samme vi havnet i ifjor, og i forfjor. Det skal INGENTING til for å skåre på oss og vi skårer på altfor få sjanser. At dyktighet og marginer kommer har vi hørt og håpet på noen ord, men det er tydelig at dette ikke skjer. Sløve og feile valg skjer ofte, og veldig ofte skårer motstanderen mot oss, imens vi trenger titalls sjanser for å sette den jævla kula i mål. Om det er treneren eller keeperens skyld kan værra det samme, vi er akkurat det samme vålenga vi har vært de siste årene.

Comment

Nå er det vel ikke mange som i utgangspunktet tror at vi skal vinne, men det er måten vi taper på som folk misliker. Vi hadde kun tapt 2-1 om målmannen vår hadde gjort jobben sin og da hadde det vært et ok resultat.

Comment

• Trøsten er at jeg tror ikke alle lag klare å skåre så mye på oss selv om vi har et lekk forsvar og keeper som svirrer rundt uten mål og mening. Med en habil keeper kunne det vært uavgjort, i tillegg om de hadde sluppet å få en gratis straffe av dommeren. Vi vil nok skåre flere mål mot de fleste.

Comment

• Dette var en underholdende kamp, på slutten rant lattertårene i strie strømmer. Og vi spilte faktisk fotball, i motsetning til i forrige kamp. Ærlig talt syntes jeg ikke at Molde så veldig mye bedre ut enn oss, men de fikk uttelling på sjansene sine.

Comment

Hva er det du eter til frokost? Den dagen du blir gammel nok til å forstå hva følelser betyr, hvordan man oppnår dem og håndterer dem, skal jeg kjøpe en øl til deg!
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Jeg mener forøvrig at vi spiller en del god fotball i dag og hadde fortjent minst ett mål til.
                              Men det hjelper lite når vi er like jævla elendige bakover år etter år. Snart på tide å kikke litt på det problemet eller?
                              Vi slepper inn omtrent alt som kommer. Vi slipper til stadighet motstander til gigasjanser.
                              Vi er ikke det grann bedre per nå enn vi har vært de siste åra.
                              Her skal det skje MYE om dette skal bli moro fremover.

Comment

• Vi har 4 store sjanser. Molde 5. Og da inkl ett par keepertabber og en veldig tvilsom straffe i mine øyne. Jo resultatet er flaut. Men synes det var mye bra i dag. Gode innhopp. Det mest skuffende var 2-0 målet. Vi ligger 8 mot 4 på ett innkast. Og så blir vi spilt ut. Abu prøver ikke å sette frem en fot. Da hadde de ikke scoret. Nå må vi ha poeng på søndag.

Comment

Working...
                                X