Første runde blir offentliggjort i morgen.
Samtlige småklubber i landet har derfor sendt vin-flasker til forbundskontoret i håp om å få eliteseriemotstander.
Fra spøk til alvor;
To ting er fint om vi får:
- et lag fra lavere divisjoner
- lokalt lag; dvs. Oslo pluss (bærum, romerike, follo)
Av relativt lokale har følgende kvalifisert seg til 1.runde:
Fra 4.div:
Heming
fra 3.div:
Skjetten
Gjelleråsen
Ready
Ullern
Nordstrand
Follo
Lyn
Frigg
Lørenskog
Personlig tar jeg gjerne så lav divisjon som mulig så en tur opp i åsen til Heming hadde vært helt innafor.
I bunnen av åsen for å besøke Ready er også helt ok.
Det samme med Skjetten og Gjelleråsen
Ullern og Nordstrand har vi vel hatt for ikke så mange år siden så blir neppe de. Det samme gjelder Lyn, men forbundspampene er sikkert fristet til å sette opp kamp på Bislet. Håper de dropper det!
Mine håp: Heming, Gjelleråsen, Skjetten eller Ready.
Så siden jeg håper dette blir vi sikkert sendt til Hamar for å møte Ottestad eller helt til Faaberg (Lillehammer). Sistnevnte er i 4.div så det blir en slags trøst for en lang busstur...
Samtlige småklubber i landet har derfor sendt vin-flasker til forbundskontoret i håp om å få eliteseriemotstander.
Fra spøk til alvor;
To ting er fint om vi får:
- et lag fra lavere divisjoner
- lokalt lag; dvs. Oslo pluss (bærum, romerike, follo)
Av relativt lokale har følgende kvalifisert seg til 1.runde:
Fra 4.div:
Heming
fra 3.div:
Skjetten
Gjelleråsen
Ready
Ullern
Nordstrand
Follo
Lyn
Frigg
Lørenskog
Personlig tar jeg gjerne så lav divisjon som mulig så en tur opp i åsen til Heming hadde vært helt innafor.
I bunnen av åsen for å besøke Ready er også helt ok.
Det samme med Skjetten og Gjelleråsen
Ullern og Nordstrand har vi vel hatt for ikke så mange år siden så blir neppe de. Det samme gjelder Lyn, men forbundspampene er sikkert fristet til å sette opp kamp på Bislet. Håper de dropper det!
Mine håp: Heming, Gjelleråsen, Skjetten eller Ready.
Så siden jeg håper dette blir vi sikkert sendt til Hamar for å møte Ottestad eller helt til Faaberg (Lillehammer). Sistnevnte er i 4.div så det blir en slags trøst for en lang busstur...
Comment