Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Bærum kanskje?
    Ble det. Fornøyd med å møte en av samarbeidsklubbene våre.

Comment

• NFF er herlig forutsigbare når det gjelder oppsettet til 3.runde.
      1) Del lagene inn geografisk og sett eliteserielag som seedet mot "røkla".
      2) Se på hvem som har møtt hverandre de to siste sesongene
      3) Benytt alle muligheter til å sette opp kamper med "gamle kjenninger".
      4) Går ikke fordelingen opp geografisk må eliteserielag på tur til Østlandet.

Dog overrasker de faktisk noe:
      Ingen av lagene fra Nord-Norge møter hverandre. Det er faktisk nesten en bombe.
      De mest fornøyde lagene er Nest-Sotra og KFUM som møter hverandre i den eneste kampen som ikke har et eliteserielag.

Bra oppsett for oss. Alltid fordel å få 2.divisjonslag i stedet for 1.divisjon
      Dette selv om vi har dårlig erfaring med sist cupkamp i Sandvika

Comment

• Kamp i dag da. Kjenner jeg ikke stoler helt på at vi gjør jobben vår her...

Comment

• Det er tydeligvis fremdeles litt usikkerhet i troppen når de velger å gå ut med en brutto-tropp. Burde heller ventet og tatt en avgjørelse på endelig tropp enn å legge ut alle navn på a-stallen. Skaper om ikke annet en endel spekulasjoner. Tror vi stiller med et sterkt lag men nok med noen skifter fra søndag. Vil gjette på at vi får Azemi på topp igjen. Håper egentlig at både Rets og Borch stiller fra start. I tillegg er vel Sam tilbake iflg hjemmesiden og Bjørdal spiller sikkert. Da blir det et spørsmål om Nakkim eller Ivan stiller som makker. Midtbanen blir også sikkert endret, her vil jeg helst ha Shala og Felix fra start. Ejuke i 10ern og Bård og Aron på hver sin kant. Men det eneste jeg er ganske sikker på er at laget ikke blir seende ut slik... Spennende blir det.

Comment

• Er spent på om Ronny vil prøve å spille inn en firer foran Sarpsborg-kampen, eller om han hviler Adekugbe og lar Bjørdal spille.
            Tror det harde programmet medfører at noen får hvile - trolig Shala og Matti, selv om jeg gjerne ville sett at han skjøt på seg noe selvtillit foran de neste kampene.

Comment

• Nei vi får prøve å se litt positivt på ting fremover etter to nedturer på rad i serien. I år håper jeg vi er litt heldige med trekningen i sluttspillet og at vi vinner hele greia. Vi trenger sårt en opptur igjen nå. Jeg vil også oppleve festen det blir om vi vinner. Jeg var 12 år sist vi vant i 08. Jeg var med på tog opp til stadion før match og var på matchen. Husker det veldig godt, men var ikke gammel nok til å være med på festen etterpå naturligvis. Så det er på tide .

Før man kan snakke om sluttspillet og å vinne må jobben gjøres mot Bærum i dag. Jeg forventer at gutta gjennomfører dette 100% profesjonelt og om de gjør det så skal vi vinne ganske så greit.

God kamp!

Comment

• Originally posted by StDeilasMenn View Post
                Er spent på om Ronny vil prøve å spille inn en firer foran Sarpsborg-kampen, eller om han hviler Adekugbe og lar Bjørdal spille.
                Tror det harde programmet medfører at noen får hvile - trolig Shala og Matti, selv om jeg gjerne ville sett at han skjøt på seg noe selvtillit foran de neste kampene.
                Hvis skadene til Adekugbe og Shala er helt leget bør de starte for å få en kamp i beina før søndag. Syns begge så litt rustne ut mot bartene. Ellers håper jeg på Borchgrevink og Grødem. Finne trenger også spilletid.

Comment

• Noen som veit om kampen vises på NRK? Jeg finner den ikke. Jeg er riktignok løk, men likkavæl da...

Comment

• Ser ikke ut som den er satt opp noe sted. Prøver å puste med magen men har lite å puste med etter søndag. Hva faen, NRK?

Comment

• NRK er drivende dyktig til:
                      a) vise alle kampene
                      b) skjule at de gjør det.

i appen er den ikke, men godt skjult blant nyhetssaker og langt ned er den.
                      https://www.nrk.no/sport/her-ser-du-...pen-1.14595432

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                        NRK er drivende dyktig til:
                        a) vise alle kampene
                        b) skule at de gjør det.

i appen er den ikke, men godt skjult blant nyhetssaker og langt ned er den.
                        https://www.nrk.no/sport/her-ser-du-...pen-1.14595432
                        Du er et godt menneske!

Comment

• Takk Bohem33! Nå blir det ordnings og jeg får pusta med magen, og alt. Sprøtt at de skal gjøre det så vanskelig.

Comment

• Azemi på topp, Finne og Dønnum på kant, Ejuke i 10ern.
                            Abu og Felix på midt, Borch, Bjørdal, Näsberg og Adekugbe bak

Edit: Adam i mål, men det er vel ingen overraskelse

Comment

• Kameramannen i Bærum fortjener fik. Ellers skuffet at ikke KK startet i mål.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
                                Kameramannen i Bærum fortjener fik. Ellers skuffet at ikke KK startet i mål.
                                Har han sovna på zoom-knappen? Når kun spilleren med ball er i bildet så blir det vanskelig å se fotball.

Comment

Working...
                                X