Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva er det Larsen driver med på 5'e målet? Har han henda i lomma og ikke rekker å ta dem ut? Ser ut som VM i kløning.
    For deretter å ikke klare å holde et frispark fra 30 meter, gi retur rett foran og blir redda av våre egne.
    Møkkakeeper og møkkatrener, over og ut!

Hvorfor faan setter han inn Grødem da? Som ikke har vist noe på dette nivået i 2019.
    Ta ut Adekugbe som kan gjøre noe.

Nei fy faan!
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Nå er det god del som bør gå i seg selv borte på Valle. Deila kan like greit pakke sakene og dra. Det her ble aldri noe av dessverre, og det er synd. Jeg hadde virkelig troa og var optimistisk når han tok over.

Comment

• Tenk å slippe inn 5 mål mot et andredivisjonslag... vi har 11 mål imot på de siste 3 kampene.

Comment

• Kunne nesten vært litt letta siden det ser ut som mange andre taper og, men neida, her skal vi grise til å virkelig vise at vi suger balle, ved å tape med hockeysiffer.... Imponerende bakover ser vi, med en bauta på streken i tillegg så er jo dette en festkveld. Hadde jeg vært deila hadde jeg sagt opp, hadde jeg vært Kwarasay hadde jeg lagt opp. Hadde jeg vålenga vært dama mi hadde jeg slått opp.

Comment

• Ronny Deila. Jeg har forsvart deg og prosjektet ditt lenge men nå er det nok. 11 baklengs på 3 kamper og 5 av dem mot ett 2 divisjonslag er så pinlig at det kan ikke sies. Vær så snill å stikk og ta gjerne med deg 2/3 av spillerne også. FAEN

Comment

• Nå er det nok ja. Fy faen.

Comment

• FORVENTER oppvaskmøte i morgen. OG gjerne 20 strafferunder rundt sognsvann. Møteplikt for alle utenom Chiddy!

Comment

• Herregud, deila går ikke vættu, fyren eier jo stolthet, så nå skal det jobbes steinhardt regner jeg med.

Comment

• Sesongen over 19. juni. Gratulerer med dagen, og good riddance, Ronny. Fy faen så flaut.

Comment

• Eier ikke stolthet mente jeg

Comment

• Beste er å pakke sammen sakene å dra før du dummer deg ut enda mer Deila. Har ikke peiling på hvem som kan ta over denne berg-og-dalbane klubben, men noe bør skje. Hva med Kjetil Rekdal?. Kunne vært spennende å se han hos oss igjen når økonomien er litt bedre og med Trøim i ryggen, men det skjer vel ikke at han begir seg ut på en 3 periode her.

Comment

• Mange som ikke er gode nok for laget utpå der. Må skje en del i vinduet i sommer!!!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Gud forby - ikke reka. Tenkte jeg skulle ta med kidden på kamp på søndag, men vet ikke om helsa holder...

Comment

• 15 års jubileum på uprofesjonell innsats på jobben mot Bærum der altså...
                              Så stolt.....

Comment

• Hadet Ronny!
                                Hadet Adam!
                                Snakkes.

Comment

Working...
                                X