Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robban65 View Post

Du må ikke skrive noe sånt. I følge endel folk, så har vi en av ES beste keepere....
    Kan du fortelle meg hvem disse "en del folk" er som mener akkurat dette? Er det noen på forumet her, folk fra klubben eller bekjente av deg? Er det fra forumet vil jeg gjerne vite hvem du sikter til og gjerne når dette har blitt skrevet.

Comment

• Spillerne virket like tilstedeværende etter 2-0 scoringa som det Lars Erik Spets er om dagen
      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

• Originally posted by Vader View Post

Kan du fortelle meg hvem disse "en del folk" er som mener akkurat dette? Er det noen på forumet her, folk fra klubben eller bekjente av deg? Er det fra forumet vil jeg gjerne vite hvem du sikter til og gjerne når dette har blitt skrevet.
        Du kan jo bare scrolle igjennom endel kamptråder her på forumet, så ser du jo det. Så enkelt.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Du må ikke skrive noe sånt. I følge endel folk, så har vi en av ES beste keepere....
          Unnskyld. Skal jobbe steinhardt for å unngå at det gjentar seg...

Comment

• Tror nok det var endel her inne som forsvarte Adam ganske lenge, og vi som har påstått at ALK er og har vært ræva lenge fikk vel litt pes fra dei som mente Adam var en helt ok keeper, men jeg tror nok flesteparten er temmelig enige om at Adam Ikke holder nivået lengre.

Comment

Tror ikke mange tenker det nå lenger, men det er ikke lenge siden Flem fikk mye motbør ved å påpeke helt åpenbare defekter hos Kwarasey. Gidder ikke lete frem hvem som stod hardest på at Kwarasey var god, sikkert noen som husker og sikkert noen som kjenner seg igjen...

Comment

• Jeg FORVENTER at Vålerenga setter opp et supportermøte med Deila i morgen eller fredag ettermiddag! Tre pinlige tap og 11 baklengs på det tre siste er helt fullstendig uakseptabelt!

Sportslig leder Jørgen Ingebrigtsen går ut på førstesiden av vif-fotball.no og proklamerer at vi ikke undervurderer Bærum - så er det AKKURAT det de gjør! IGJEN!! Fyfaen, skam dere!!

Deila har MYE å svare for seg om!

Comment

• Originally posted by Hermansen View Post

Tror ikke mange tenker det nå lenger, men det er ikke lenge siden Flem fikk mye motbør ved å påpeke helt åpenbare defekter hos Kwarasey. Gidder ikke lete frem hvem som stod hardest på at Kwarasey var god, sikkert noen som husker og sikkert noen som kjenner seg igjen...
                  Jeg vet at han har blitt forsvart og jeg og har tidligere forsvart han ved enkelte situasjoner men jeg kjenner hverken igjen meg selv igjen i eller på vegne av "en del andre" at det har blitt skrevet at han er en av de beste keeperene i ES. Akkurat nå så fremstår hele laget som totalt udugelige og de defensive problemene blir bare verre og verre. Dette skyldes i veldig stor grad vår keeper men rekka foran er ikke så veldig mye bedre til tider. Er bare å se på Nakkim i forrige kamp mot Rosenborg.

Comment

• Kjenner at jeg synes det er trøblete at det ryker så mange ES-lag i dag. Det «normaliserer» fadesen i Sandvika og kan bidra til at noen undervurderer hvor katastrofalt det er å gå fra 0-2 til 5-3.

Ref. diskusjon om Larsen-fans: Tror det er svært få igjen. Jeg støtta han lenge, men har gitt opp. At han er kaptein skjønner jeg lite av.

Comment

Jeg vet at han har blitt forsvart og jeg og har tidligere forsvart han ved enkelte situasjoner men jeg kjenner hverken igjen meg selv igjen i eller på vegne av "en del andre" at det har blitt skrevet at han er en av de beste keeperene i ES. Akkurat nå så fremstår hele laget som totalt udugelige og de defensive problemene blir bare verre og verre. Dette skyldes i veldig stor grad vår keeper men rekka foran er ikke så veldig mye bedre til tider. Er bare å se på Nakkim i forrige kamp mot Rosenborg.
                      Vel, du mener jo at vi ikke hadde vært bedre med De Gea eller Allison i mål, så du må jo være en av de. (ref. Molde-VIF kamptråden)

Comment

• Den eneste som var dårligere enn Enga i dag var kameramannen.

Comment

• Originally posted by KampenUltras View Post
                          Spillerne virket like tilstedeværende etter 2-0 scoringa som det Lars Erik Spets er om dagen
                          HAHA!

Er Adam og Abu i startoppstillinga på søndag er det null håp igjen..
                          Høres på 228!

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
                            Den eneste som var dårligere enn Enga i dag var kameramannen.
                            Molde var faktisk enda dårligere! :-)

Comment

• Beste kandidaten vår er muligens trener i Aafk og heter Lars Bohinen. Han kjenner klubben godt også, noe man ikke skal undervurdere..

Comment

• Jeg forsvarte Adam Larsen i starten jeg også, men jeg tok feil og har gitt opp han for lenge siden.. En utrolig svak keeper.

Comment

Working...
                                X