Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lede 2-0 og ende opp med å tape 5-3, mot Bærum lissom. Komplett skandale! Enga gjør sitt beste for å ødelegge ferien min i hvert fall. Takk for det Deila og gutta.

En liten trøst at en haug av andre ES-lag også røyk så det suste, men ja. Fy faen. Deila bør vurdere om dette er noe poeng mer.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Vel, du mener jo at vi ikke hadde vært bedre med De Gea eller Allison i mål, så du må jo være en av de. (ref. Molde-VIF kamptråden)
      Så jeg må jo være en av de sier du? Det er du som påstår at en del folk her mener han er en av ES beste keepere og nå referer du til det jeg skrev om De Gea og Allison. hvem er de andre?
      Jeg lurer fortsatt på hvor du får det til at jeg har skrevet at han er en av ES beste keepere? Jeg forstår koblingen mellom at jeg dro inn disse to keeperene og ES beste keepere og at det kan tolkes dithen at det er litt samme betydning, for all del, men for å trekke noen paralleller her. De Gea stod vel ikke akkurat glimrende han de siste 7-8 kampene sine denne sesongen så jeg tror faktisk ikke vi hadde blitt bedre av å hatt han i mål i det hele tatt akkurat nå

Det er din ordbruk jeg reagerer på. Jeg bare sliter med å finne at Larsen Kwarasey har blitt beskrevet som en av ES beste keepere her inne, men at han har blitt forsvart ja det er riktig, men det å forsvare han betyr ikke det samme som at man mener han er en av ES beste keepere. Så kan det godt hende du faktisk har rett og at det er noen som faktisk har skrevet dette, men som sagt jeg har ikke sett den beskrivelsen. Så får du bare mene jeg driver med flisespikkeri.

Nå gidder jeg ikke denne diskusjonen mer. Vi er helt enige og jeg har forsvart Larsen Kwarasey for siste gang jeg også. Jeg vil bytte ut Larsen Kwarasey, men jeg vil ha bort forsvarsrekka også med unntak av Sam og Näsberg slik det er akkurat nå. Det er ikke nok å bare bytte keeper tror jeg, men ett sted må vi begynne og vi kan godt begynne helt bakerst ja.

Comment

• Originally posted by Vader View Post

Så jeg må jo være en av de sier du? Det er du som påstår at en del folk her mener han er en av ES beste keepere og nå referer du til det jeg skrev om De Gea og Allison. hvem er de andre?
        Jeg lurer fortsatt på hvor du får det til at jeg har skrevet at han er en av ES beste keepere? Jeg forstår koblingen mellom at jeg dro inn disse to keeperene og ES beste keepere og at det kan tolkes dithen at det er litt samme betydning, for all del, men for å trekke noen paralleller her. De Gea stod vel ikke akkurat glimrende han de siste 7-8 kampene sine denne sesongen så jeg tror faktisk ikke vi hadde blitt bedre av å hatt han i mål i det hele tatt akkurat nå

Det er din ordbruk jeg reagerer på. Jeg bare sliter med å finne at Larsen Kwarasey har blitt beskrevet som en av ES beste keepere her inne, men at han har blitt forsvart ja det er riktig, men det å forsvare han betyr ikke det samme som at man mener han er en av ES beste keepere. Så kan det godt hende du faktisk har rett og at det er noen som faktisk har skrevet dette, men som sagt jeg har ikke sett den beskrivelsen. Så får du bare mene jeg driver med flisespikkeri.

Nå gidder jeg ikke denne diskusjonen mer. Vi er helt enige og jeg har forsvart Larsen Kwarasey for siste gang jeg også. Jeg vil bytte ut Larsen Kwarasey, men jeg vil ha bort forsvarsrekka også med unntak av Sam og Näsberg slik det er akkurat nå. Det er ikke nok å bare bytte keeper tror jeg, men ett sted må vi begynne og vi kan godt begynne helt bakerst ja.
        Seriøst! Du drar inn to av verdens beste keepere og mener at de ikke ville gjort VIF bedre....Og bare les igjennom endel tråder her på forumet, så finner du svaret.

Comment

• Jeg trodde det var lite sjans for en smell etter to tap på rad. Trodde pga det ville vi gi alt for en seier. Trodde på det når jeg så lagoppstilinga. Trodde på det når det var 2-0.
          Men hva faen??

Er virkelig gutta så mentalt svake at de ikke klarer dette her?

Jeg skjønner ingenting..

Skal vi dra frem noe positivt er det at det sannsynligvis kommer få folk mot 08, så da vil kanskje presset minke noe.......

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Seriøst! Du drar inn to av verdens beste keepere og mener at de ikke ville gjort VIF bedre....Og bare les igjennom endel tråder her på forumet, så finner du svaret.
            Ta det med ro karer. Må selvsagt være lov å ha forskjellig oppfatning av våre spillere, samt å skifte standpunkt. Kwarasey har aldri imponert meg, men jeg har skiftet synspunkt på mange (begge veier). Vi ser forskjellige ting, det er vel litt av moroa med å være på et fotballforum. Uansett hvor dårlig Kwarasey var i dag var det jo ikke slik at resten av forsvaret/laget kunne dra fra Sandvika med særlig stolthet heller. En særs patetisk innsats fra omtrent alle. Mest av alle fra Deila. Er han som skal ha hovedansvaret for at vi står på stedet hvil etter tre år med "prosjekt".

Vi må forøvrig være verdens mest naive klubb som stadig gir trenere muligheten til å definere jobben sin som prosjekter. Toppfotball handler om resultater nå (gjerne kombinert med underholdning), meningsløst å tenke dette som prosjekt. Prosjekt i fotball er å drive talentutvikling på ungdomsnivå.

Comment

• Litt Trøst

1. Det finnes andre ting i livet enn fotball - som kan være svært ålreit
              2. Øl er tilgjengelig for de fleste
              3. Man kan bry seg om andre foppallag enn Vålerenga - affal litt
              4. Vålerenga kan ALLTID vinne neste kamp !
              5. Vi banker'em i hockey
              ...
              6. Damer ... ( egtl. underpunkt under 1,... )

Comment

• Originally posted by Hermansen View Post

Ta det med ro karer. Må selvsagt være lov å ha forskjellig oppfatning av våre spillere, samt å skifte standpunkt. Kwarasey har aldri imponert meg, men jeg har skiftet synspunkt på mange (begge veier). Vi ser forskjellige ting, det er vel litt av moroa med å være på et fotballforum. Uansett hvor dårlig Kwarasey var i dag var det jo ikke slik at resten av forsvaret/laget kunne dra fra Sandvika med særlig stolthet heller. En særs patetisk innsats fra omtrent alle. Mest av alle fra Deila. Er han som skal ha hovedansvaret for at vi står på stedet hvil etter tre år med "prosjekt".

Vi må forøvrig være verdens mest naive klubb som stadig gir trenere muligheten til å definere jobben sin som prosjekter. Toppfotball handler om resultater nå (gjerne kombinert med underholdning), meningsløst å tenke dette som prosjekt. Prosjekt i fotball er å drive talentutvikling på ungdomsnivå.
                Bra sagt. Det tar litt av noen ganger og det er litt av sjarmen med forum.

Forøvrig tror jeg grunnen til at vår klubb blir definert som ett prosjekt er fordi det er stor prestisje å lykkes i en klubb som Vålerenga. Det å skape en stabil toppklubb av Vålerenga i form av ett lag som leverer gode resultater år etter år og fyller stadion er noe som henger høyt. Jeg kan være helt enig med deg at det er feil å defineres oss som ett prosjekt på generelt grunnlag, men samtidig så tror jeg vi på den andre siden også får se på det som noe positivt i form av at vi er en attraktiv klubb som mange har lyst til å lykkes med, men dessverre veldig få klarer tydeligvis

Comment

• Hvis det store problemet med Vålerenga er press og forventninger, så kan vi like gjerne rykke ned og etablere oss i OBOS, være et lag med lokale unggutter som spiller attraktiv fotball, men helst aldri rykker opp i øverste divisjon, for der vet vi jo hvordan det går.
                  Ellers ansetter vi en trener med tilknytning til klubben, matcher budsjettene til Mjøndalen og Ranheim og slutter å legge så jævlig mye prestisje at vi er en hovedstadsklubb! Så får vi nøye oss med 3000 øldrikkende bohemske tilskuere på hver kamp og få tilbake identiteten vår.

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
                    Hvis det store problemet med Vålerenga er press og forventninger, så kan vi like gjerne rykke ned og etablere oss i OBOS, være et lag med lokale unggutter som spiller attraktiv fotball, men helst aldri rykker opp i øverste divisjon, for der vet vi jo hvordan det går.
                    Ellers ansetter vi en trener med tilknytning til klubben, matcher budsjettene til Mjøndalen og Ranheim og slutter å legge så jævlig mye prestisje at vi er en hovedstadsklubb! Så får vi nøye oss med 3000 øldrikkende bohemske tilskuere på hver kamp og få tilbake identiteten vår.
                    Vi har dette allerede. Det heter Vålerenga 2 - og de er på toppen av tabellen!

Comment

• Var på kampen og trodde ikke det skulle bli kolaps i 2 omgang.
                      Har litt problemer med å forstå at det kunne skje etter fullstendig dominans i første omgang.

Comment

• Det har nå gått over 24 timer siden en av de største fadesene på mange år ble ett faktum. Bare kort tid etter en annen stor fadese. Jeg syntes det er utrolig skuffende at ingen i klubben, Deila, kaptein eller noen andre kommer med en form for forklaring eller unnskylding til dem som gang på gang møter opp trofast. Som sagt her inne venter jeg fortsatt på samme etter lsk kampen. Det er utrolig at det bare skal lates som om ingenting har skjedd. Syntes også det er merkelig at en gruppe så stor og sterk som Klanen ikke rasler litt med sablene. Bruk posisjonen deres litte grann ihvertfall. Hvis ikke de gidder? Hvorfor skal andre komme på Søndag kl:15.00?

Comment

• Dette er jeg helt enig i. Jeg hadde egentlig forventet noe allerede i går kveld. Det eneste vi har fått er et blodfattig kampreferat

Comment

• Cupen er for bønder
                            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• 7 plass er for VIF

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                                Cupen er for bønder
                                Den er kanskje det, men hvert år gir cupen bønda mulighet til å dra ut i Europa. Det er visst ikke VIF særlig interesserte i. Bedre å holde seg hjemme og "jobbe knallhardt"...
                                Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                                X