Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Nå ligger stream til Faaberg - Vålerenga klar.

https://tv.nrk.no
    Og her er direktelink: https://tv.nrk.no/direkte/nrktv4

Comment

Originally posted by Loffen View Post

Spenstig lag.
      Jeg håper vi har mer respekt for Faaberg enn at vi stiller med dette. Når det store flertallet får kampmatchingen i 3.div som kun er en divisjon over kan dette brått bli spennende,
      Noen fra 1.laget må stille. Har sammenlignet med hva vi stilte med mot Årvoll i fjor. Med håp om å drepe spenningen tidlig og ut i fra Årvoll-kampen tror og håper jeg på:

Haug
      Cornic, Bjørdal, Nakkim, Näsberg
      Israelsson, Abu
      Dønnum, Vega, Finne
      Azemi

Hvorfor det? Unggutta spiller i tredje divisjon, så dette nivået bør de matche. Pluss at det er seks a-lag spillere av elleve? Dette er første runde. Tipper alle de andre rundene, stiller vi med nesten toppa lag, så en gang må de vel få prøve seg i tillegg så vi mot ODD, at gutte ble slitene tilslutt. Strålende mulighet på og hvile seg, før vi må fly til Stavanger om tre dager igjen.

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
        (...) Unggutta spiller i tredje divisjon, så dette nivået bør de matche. Pluss at det er seks a-lag spillere av elleve? Dette er første runde. (...)
        Enig i at de bør matche nivået og at det er 1.runde.
        Men det har skjedd skreller i 1.runde før, spesielt dersom hjemmelaget scorer først.
        Jeg baserer også det jeg har satt opp med hva vi starta med i fjor mot Årvoll.
        Det var:
        Strandberg
        Borchgrevink, Meira, Carvalho, Näsberg
        Agyiri, Horn Myhre, Grødem, Juklerød,
        Azemi, Finne

Av disse hadde Carvalho og Finne startet eliteseriekampen på forhånd, mens Agyri, Näsberg, Juklerød og Grødem startet på benken.
        Jeg tipper Deila tenker likt i år som i fjor og dermed dundrer Haug, Vega, Dønnum, Nakkim og Israelsson inn på laget.
        Med samme tankegang skal da også Bjørdal eller Nation starte; jeg tror på Bjørdal. Dog mulig Ivan settes som midtstopper sammen med Nakkim.
        Mulig jeg har gått ut for hardt med både Abu og Finne fra start..
        Vi får se...
        Uansett orker ikke jeg noe som lignet det flisbønda holdt med i går; det var flaue saker....

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post

Hvorfor det? Unggutta spiller i tredje divisjon, så dette nivået bør de matche. Pluss at det er seks a-lag spillere av elleve? Dette er første runde. Tipper alle de andre rundene, stiller vi med nesten toppa lag, så en gang må de vel få prøve seg i tillegg så vi mot ODD, at gutte ble slitene tilslutt. Strålende mulighet på og hvile seg, før vi må fly til Stavanger om tre dager igjen.
          Nei, la oss slippe 90 minutter med neglebiting, start med tilnærmes vis toppa lag og drep kampen. Så kan juniorene få prøve seg når det er gjort.

Comment

De to siste årene har vi vunnet 8-0 i første runde. Det kan tyde på at vi har stillt med noe mer toppa lag enn nødvendig. Jeg synes uttaket bærer preg av at Ronny ikke vil ha noe tull her og det er forsåvidt bra. Det er ingen i troppen jeg tenker må starte for at vi skal være trygge, så hvem som hviles avhenger vel av den fysiske formen. Kanskje trenger Abu en kamp til for å komme tilbake til fjorårets nivå og kanskje bør Adam slippe en naturgress kamp pga ryggen. Om det er naturgress da, det var vel det han sleit mest med.

Jeg er mest opptatt av at flest mulig av de som er nærme en første elver, men ikke spiller fast får starte. Det inkluderer Nakkim, Israelsson, Azemi, Dønnum og Vega. Her kunne Ivan også vært nevnt, men han er vel bankers på laget de neste 2-3 ukene siden Sam er skada.
            Jeg føler ikke vi går glipp av så mye om ikke Kjetil Haug starter siden han kun er på lån, men om det er risiko for at Adam får tilbakefall så bør vi absolutt bruke reserven.
            Jeg vil gjerne se Leo og Opsahl, men vi trenger en del av stammen og.

Da blir forslaget mitt:

Haug/Adam

Leo Bjørdal/Tollås Nakkim Näsberg

Israelsson Abu

Vega Ejuke Dønnum

Azemi

Da har vi både muligheten til å forsterke og spare avhengig av hvordan kampen forløper.
            Last edited by bohem33; 02.05.2019, 17:15.

Comment

Laget:

Vega Azemi Dønnum
              Shala
              ​Israelsson Opsahl
              Opsahl Nation Nakkim Cornic
              Haug

Deila liker ikke bananskall...

Comment

Da blei det:
                Haug
                Cornic, Nakkim, Nation, O Opsahl
                Isralesson, S Opsahl
                Vega, Shala, Dønnum
                Azemi

Angrepet bør rulle over 4.div motstand.

Comment

Er det flere enn meg som har merkelig horisontaldelt bilde i streamen fra NRK.no?

EDIT: Ble riktig nå

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                    Er det flere enn meg som har merkelig horisontaldelt bilde i streamen fra NRK.no?

EDIT: Ble riktig nå
                    Hadde det samme selv.

Men faen til brei dialekt på kommentatoren
                    Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Waldemar View Post

Hadde det samme selv.

Men faen til brei dialekt på kommentatoren
                      Ja, han er erkelokal!

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post

Ja, han er erkelokal!
                        Er nok enda lengre opp i dal'n det der.

Comment

Helt sjef, han kommentatoren! Digger sånne lokale ildsjeler!

Men vi er litt for lite sjefer utpå banen så langt...Overraskende svake egentlig...
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Ingar View Post

Er nok enda lengre opp i dal'n det der.
                            Må innrømme at jeg har null peiling på hvor i landet dette foregår, men dialekta til kommentatoren virker som en tjukkere variant av dialekta til kollegaen min fra Odalen.

Comment

Der ja!

Azemi!! 0-1 !
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                                Helt sjef, han kommentatoren! Digger sånne lokale ildsjeler!

Men vi er litt for lite sjefer utpå banen så langt...Overraskende svake egentlig...
                                Enig, er smått sjarmerende med sånne typer :-)

Ikke imponerende utpå matta, men der kom nå målet

Comment

Working...
                                X