Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva skal man si om denne kampen da? Først og fremst, herlig kommentator som andre har snakket om her, ansett fyren bare for å ha'n.
    Azemi er dessverre ikke god nok foran mål og brenner store sjanser mot spillere flere divisjoner ned, det er flaut. Straffa hans må være tidenes dårligste plasserte skudd, men siden keeper slenger seg går han over ballen.
    Det ble mer sting over det i andre, og vi hadde en rekke sjanser og mange gjorde en ok innsats, men Aaron var banens gigant. Løp, finta, skøyt, spilte fri andre og var et uromoment kampen gjennom. Greit at nivået på motstander er "dårlig", men det er sjelden vi ser spillere fra 1.laget som legger ned den innsatsen og er så mye bedre. Jeg vil påstå at normalen for en 1.lags spiller er 80% på "2.laget" eller cup. Det har iallefall vært et typisk Vålenga-stempel i en rekke kamper opp gjennom åra.
    Fortsetter han sånn, får vi se mye av han framover
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Synes også vi hadde full kontroll og fulgte med litt fra sidelinjen. Synes det var en bra blanding av unge og gamle utpå der, og stort sett OK kontroll. Men jeg mener at slike kamper skal pasningsspillet sitte og når man «eksploderer» og setter fart mot mål, skal ballen sitte i mål. Hos oss blir det for mange feilpasninger. Og Azemi ... jeg så 3-4-5 sjanser han skal sette. Også mot Odd hadde han et par sjanser som han skal sette*, men han er rett og slett for dårlig både for cupkamp mot 4. Div og for ES.
      * Om vi skal henge med blant topp 4.

Comment

Han er sikkert god på treningene ds

Comment

Originally posted by Ingar View Post
          Syntes Azemi er alt for nølende,må være mer kontant!
          han kommer seg til sjanser men blir for hektisk
          det er derfor vi har scouter i denne klubben
          for å unngå å kjøpe katta i sekken

Comment

Originally posted by Disig View Post
            Synes Sakarias Opsahl har vært meget positiv! Virkelig blikk for spillet, kreativ, god fot, god timing i pasningene, arbeidssom, god rekkevidde, bra driv og tempo i det han driver med. Cornic og Oskar Opsahl spennende, men blir veldig "juniorer" selv mot et 4. divisjonslag.
            Unge og gode synes jeg
            extra moro fordi de er Vålerenga gutter
            Oskar Opsahl var kanskje den beste av de denne kampen

Comment

Da blei det 3. divisjonslaget Eidsvold Turn borte i 2. runde, onsdag 22. mai kl. 18:00 iflg. fotball.no.

De slo Frigg 3-0 i 1. runde, og har 12 av 12 mulige poeng i sin avdeling. Målforskjellen er 13-2..
              Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Virkelig ikke er lag vi skal undervurdere på bortebane. Blir nok en spesiell kamp for Aron.

Comment

Artig kamp for Aron

Comment

Kan bli en morsom kamp i morgen. Det er en bra tropp som stiller med tre stk tilbake fra skade.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/tr...bake-fra-skade

Comment

Håper vi stiller sterkt og får noen kjappe mål, så vi kan hvile noen etter hvert. Det sagt, vi har fått én hviledag mer enn de andre.

Comment

Ingen shala?

Comment

Jeg håper vi kan stille så mange juniorer så mulig, uten at vi går på smell... så kan vi hvile oss før lørdagen.
                          Selvom vi får 22 dagers pause etter undulatene, har kampprogrammet vært tett.
                          Jeg håper vi kan stille med et par av gutta som har vært ute i morgen , så kan vi stille med samme laget vi stilte mot Godset på lørdag.

Haug

Cornic - Tolllås - Nakkim - O. Opsahl

Abu - S. Opsahl

Dønnum - Israelsson - Horn Myhre

Azemi/Finne *

* Den som ikke starter. Starter på lørdag

God kamp!

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
                            Jeg håper vi kan stille så mange juniorer så mulig, uten at vi går på smell... så kan vi hvile oss før lørdagen.
                            Selvom vi får 22 dagers pause etter undulatene, har kampprogrammet vært tett.
                            Jeg håper vi kan stille med et par av gutta som har vært ute i morgen , så kan vi stille med samme laget vi stilte mot Godset på lørdag.

Haug

Cornic - Tolllås - Nakkim - O. Opsahl

Abu - S. Opsahl

Dønnum - Israelsson - Horn Myhre

Azemi/Finne *

* Den som ikke starter. Starter på lørdag

God kamp!
                            Tror kanskje jeg ville hatt følgende lag - om jeg kunne få velge :-),

Klaesson
                            Juarez - Tollås - Nakkim - O Opsahl
                            Abu - Myhre
                            Dønnum - Israelsson - Finne
                            Azemi

Både Shala og Vega er ute av troppen, sikkert for å hviles. Chiddy kan komme inn - om vi trenger litt ekstra krefter på tampen. Men dette er ikke noe walk-over kamp så greit å stille med en ok start11 og heller bytte inn om ikke alt går på skinner eller flere juniorer om vi har grei kontroll. Det kan være vanskelig å hente opp en ledelse om vi ligger under.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Tror kanskje jeg ville hatt følgende lag - om jeg kunne få velge :-),

Klaesson
                              Juarez - Tollås - Nakkim - O Opsahl
                              Abu - Myhre
                              Dønnum - Israelsson - Finne
                              Azemi

Både Shala og Vega er ute av troppen, sikkert for å hviles. Chiddy kan komme inn - om vi trenger litt ekstra krefter på tampen. Men dette er ikke noe walk-over kamp så greit å stille med en ok start11 og heller bytte inn om ikke alt går på skinner eller flere juniorer om vi har grei kontroll. Det kan være vanskelig å hente opp en ledelse om vi ligger under.
                              Vi får håpe vi tar dette mer på alvor enn å stille med en skadet keeper ;-)
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

Nettsiden skriver jo at han er klar, så Klaesson burde starte - og spille så mange kamper som mulig fremover. Han tar forhåpentligvis over som førstekeeper etter Adam når den tid kommer :-)

Comment

Working...
                                X