Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø, søndag 14.04.19, kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Tromsø, søndag 14.04.19, kl. 20:00

Nei, folkens. Nå får vi dra huet ut av ræva og knaske noen lykkepiller. Vi har tapt et par kamper, og det er alltid surt. Jeg har sett oss dårligere enn mot KBK, så om dette er vårt nye bunnivå så er det positiv utvikling. Vi var ikke veldig mye dårligere enn Molde. Resultatet er flatterende for Molde. Tror de fleste så at denne kampen var bedre enn tilsvarende kamp i fjor, selv om resultatet ikke akkurat gjenspeiler det. Det er håp!

Tromsø er et lag vi historisk sett har god kontroll på hjemme. Jeg er optimist.

Tipper vi kjører med samme startellever som i de to første kampene, med mindre noen har noen plager som holder de på benken.

[B]Tipper vi kjører med samme startellever som i de to første kampene, med mindre noen har noen plager som holder de på benken.

Synes Nakkim var en av de bedre mot Molde, og kunne gjerne sett at han fikk en ny sjanse i startelveren.

Comment

Tipper vi kjører med samme startellever som i de to første kampene, med mindre noen har noen plager som holder de på benken.[/QUOTE]

Synes Nakkim var en av de bedre mot Molde, og kunne gjerne sett at han fikk en ny sjanse i startelveren.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
        Nei, folkens. Nå får vi dra huet ut av ræva og knaske noen lykkepiller. Vi har tapt et par kamper, og det er alltid surt. Jeg har sett oss dårligere enn mot KBK, så om dette er vårt nye bunnivå så er det positiv utvikling. Vi var ikke veldig mye dårligere enn Molde. Resultatet er flatterende for Molde. Tror de fleste så at denne kampen var bedre enn tilsvarende kamp i fjor, selv om resultatet ikke akkurat gjenspeiler det. Det er håp!

Tromsø er et lag vi historisk sett har god kontroll på hjemme. Jeg er optimist.

Tipper vi kjører med samme startellever som i de to første kampene, med mindre noen har noen plager som holder de på benken.

Comment

Hvor mange kamper har Efrain karantene?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Hvor mange kamper har Efrain karantene?
            Får man ikke bare en kamp ved to gule? Trodde ikke at noen kunne gå inn og overprøve to gule. Rødt derimot?

Mulig jeg tar feil..

Comment

Originally posted by wanderer View Post
              Får man ikke bare en kamp ved to gule? Trodde ikke at noen kunne gå inn og overprøve to gule. Rødt derimot?

Mulig jeg tar feil..
              Var så mye gnål om 10 kampers karantene fra Jesper Mathisen, så ble litt usikker.
              Får håpe han er klar mot TIL, men Nakkim fikk jo faktisk en scoring sist, så ikke gæli statistikk han har som back hittils. Hvis man ser bort ifra målene vi fikk imot da.

Comment

Originally posted by Keyser View Post
                Ikke uenig i det. Og ikke minst er jeg prinsipielt veldig for å slippe til unggutta når de er i slag.
                Han er ingen typisk back og blekner offensivt sammenliknet med Adekugbe. Det er gjerne ei urettferdig sammenlikning ettersom det er Juraez han ev. må benke...
                Men, joda, ser gjerne Nakkim fra start.

Comment

Var så mye gnål om 10 kampers karantene fra Jesper Mathisen, så ble litt usikker.
                  Får håpe han er klar mot TIL, men Nakkim fikk jo faktisk en scoring sist, så ikke gæli statistikk han har som back hittils. Hvis man ser bort ifra målene vi fikk imot da.
                  Vil nå tro at det andre gule kortet behandles på samme måte som om det hadde vært hans første. Slik mener jeg det har vært før. Hadde han fått sitt første gule kort der så hadde ikke NFF gått inn og gitt han karantene i ettertid. Han får rødt ene og alene fordi han får to gule. Og tidligere ga vel det automatisk kun en kamp.

Men finner ingenting som sier noe om at han får en kamp for to gule.

Derimot fant jeg dette:

§ 4-5.Advarsel og utvisning i samme kamp
                  Dersom en spiller blir utvist etter to advarsler, teller kun utvisningen. Dersom en spiller først får en advarsel og senere i kampen gis direkte rødt kort, teller både advarselen og utvisningen.

Så han står igjen med kun et rødt kort etter denne kampen. Om det betyr at NFF kan straffe han som om han har fått direkte rødt vet jeg ikke. Har en følelse at NFF kan gjøre som dem vil her. Finner ingen tydelige regler ifbm utvisning som følge av to gule kort.

Så vi før bare vente å se om han er i troppen.

PS: Jesper Mathisen er til tider en tulling som sier mye og mener mye, om alt.

Comment

Han fikk én kamp.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Han fikk én kamp.

(Og da fikk vi også svar på spørsmålet i annen tråd, vedr. hvor det er åpnet for bilder)

Comment

TV kommentatorene hyler og skriker for å få oppmerksomhet om seg selv og TV kanalen de jobber for, er veldig lite substans. Og de fra TV2 er de verste.

Comment

Jepp. På tide å kvitte seg med hemoroideputa og se frem mot neste kamp.

Ingen forventa poeng i molde, men at vi tapte mot kbk gjør at vi "må" vinne mot tromsø.
                          Tap her så er det "krise", uavgjort så er det fotsatt for dårlig.
                          Seier er det eneste som gjelder.

Comment

Jeg tror vi vinner og at vi blir gode på hjemmebane denne sesongen.

Comment

Håper tordvif har rett. I fjor ble det kun 7 seiere hjemme. 5 endte uavgjort og 3 med tap. Om gutta hadde maktet å avgjøre kampene mot Sandefjord, Glimt og Haugesund hjemme, og unngått hjemmeblemme mot Kristiansund ville de vært i medaljestriden. (endt 1 poeng bak Haugesund)
                              Isolert sett er det ikke så ræva å tape borte mot Kristiansund og Molde, men at de kommer på rad med kort tids mellomrom svir litt. Viktig å slå tilbake nå.
                              Syng deg hes!

Comment

Working...
                              X