Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø, søndag 14.04.19, kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ejuke. For en spiller. Tror nesten ikke det en ser.

Comment

Jeg har fulgt vålerenga siden jeg var 12 år i år 2000.
      Hjelp meg med å komme på et bedre solo mål enn det ejuke nettopp scoret.

Comment

Der kom joiken

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
          Jeg har fulgt vålerenga siden jeg var 12 år i år 2000.
          Hjelp meg med å komme på et bedre solo mål enn det ejuke nettopp scoret.
          14 år var jeg🙄

Comment

jøsses, iskaldt selvmål... nå må dem våkne igjen, er lenge igjen av kampen. Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
              jøsses, iskaldt selvmål... nå må dem våkne igjen, er lenge igjen av kampen. Kom igjen Enga!
              Og der våkna de! :-)

Comment

Spillemessig er vi med noen unntak svake i dag. Men scorer fine mål. Så da driter jeg egentlig i alt og er strålende fornøyd med 3 poeng.

Comment

Shala er skikkelig i flytsonen! :O Ejuke er bare magisk! Adam har en veldig god dag på jobben, og alle gutta jobber. Så jævla deilig.

Og artig at Skullerud er så konsekvent på at Gamst har bytta navn til Marcus
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Ikke dagen for de store klagesangene, men Tållås han må rett og slett ta seg sammen.

Comment

Vært en god dag på jobben idag, fikk litt hetta på 3-1, siden vi hadde mista litt kontrollen på kampen, men var bare ett lite temposkifte i det angrepet, så ble det 4-1 og kontroll igjen. Deilige 3 poeng, i år så tar vi alt!
                      Håper forøvrig ikke Ejuke stabiliserer seg på dagens nivå, da er han borte til sommeren... for en spiller!

Comment

Røde Moen imponerer igjen. Spiller får krampe og han blåser frispark. Uforbederlig.

Comment

Artig å se at vi har mange potensielle målscorere på laget, finne, ejuke, matti, shala, Vega er også en av dei, men jeg føler at dei fem bakerst har en vei og gå, men det får vi se neste kamp, mot Brann.

Comment

Ejuke har vært Morten Berre i et tidligere liv - og fått et ekstra gir.

ALLE GUTTA - Yi haaa !

Comment

Deilig match, deilig seier!. Og Ejuke da.. Er redd han forsvinner fort om han fortsetter sånn og holder seg der stabilt.

Comment

Veldig bra jobba i dag. Men ikke overrasket, når vi møter et lag uten angrep blir det lett.

Comment

Working...
                                X