Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø, søndag 14.04.19, kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Likte ikke helt hvordan vi stod i banen. Tromsø får spille seg litt for lett igjennom. Men vi rydder nå opp greit for de har ikke mange sjanser. Så litt rotete og dårlig tempo. Men..... Angrepene når vi setter tempo er fantastiske. Og resultatet også.

Comment

Utrolig artig kamp fremover, men vi er voldsomt vaklende bakover. Juarez og Shala klarer ikke samhandle defensivt på sin side. Abu har mye igjen på formen fra i fjor. Bjørdal og Tollås ser ut til å være i ferd med å finne tonen, men det gjenstår fortsatt mye.

Er det noen som kan forklare meg hva Adam prøver på med disse utspillene?

Men tre deilige poeng og fire deilige mål!

Comment

Vanskelig å si hvor bra dette var. Skal ikke ta fra laget noe som helst men jeg synes vi møtte ett utrolig dårlig Tromsø lag. Uansett 4 mål er bra, vi reiser oss etter grusomme 1-6 på nordvestlandet og 0 poeng hjem så jeg håper vi klarer å bygge videre på dette. Liker ikke å hakke på enkeltspillere men Tollås må virkelig gå i seg selv etter denne kampen. Han gir bort 3 potensielle mål med svake tilbakespill. Heldigvis blir han redda av Larsen Kwarasey så pluss til sisteskansen vår i dag vil jeg si.

Comment

Outstanding fremover i banen. Effektivt. Kjører noen fantastiske kontringer.

Må si disse midtstopperne våre ser ut som aspeløv til tider, men idag spiller det ingen rolle.

EJUKE <3 Hva skal man si...Kan ikke tro han kommer til å bli hos oss veldig mye lenger, men jeg håper han blir dyr, om ikke annet! Jævlig dyr!

Finnes åpning av målkontoen idag var viktig for alle, da fikk vi ned skuldra og feide over TIL.

Men dette er svakt lag, selv til TIL å være. Kokosligaen i en kokosnøtteskall!

Braktap på onsdag, brakseier på søndag, RBK har 1 poeng, MFK taper mot Bodø Glimt! Jada, jeg ELSKER norsk fotball idag!!

Og alle gutta!
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by anderan View Post
            Bjørdal og Tollås ser ut til å være i ferd med å finne tonen....
            What?? Hvilken kamp så du??
            vif.managerleague.com

Comment

Tendenser i andre omgang som jeg vil se mer av. Shalas kombinasjon med Vilhjalmsson. Soloprestasjonene fra Ejuke og Dønnum.

Comment

Egentlig full kontroll idag. Tollås prøver å gjøre det spennende flere ganger men Tromsø er heldigvis rævva. Ligner litt på Molde-kampen bortsett fra at vi skaper mer, putter på det vi skaper og ikke blir straffa for personlige feil.
                Måla i 2.omgang er klasse begge to.
                Fortsatt en del å hente defensivt: det er for lett å stresse oss i forsvar.
                Men nok om det; dette var en perfekt runde. Rbk, Brann, Lsk og Molde taper samtidig som vi vinner. Deilig!

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                  Rbk, Brann, Lsk og Molde taper samtidig som vi vinner. Deilig!
                  Det slo meg også...Har dette NOEN GANG skjedd før??????
                  vif.managerleague.com

Comment

Ja hva skal man si? Kontringsmessig var vi i egen klasse idag, selvom jeg liker at vi har ballen mer.
                    Ejuke blir ikke lenge som folk sier om han fortsett slik han spilte idag, og har spilt denne sesongen. Langt utenpå andre i denne ligaen. De kroppsfintene er det sjelden man ser om dagen og er en fryd for øyet. Og så ydmyk han er i intervjuene da? Han må jo værra en herlig fyr å jobbe med.
                    Jeg synes Abu gjorde sin beste kamp for sesongen og kan ikke se at han var så dårlig som andre her sier. Spilte en del direkte og var god med ballen.
                    Lekven derimot slet veldig idag. Når han får gjøre det enkle, synes jeg han er god, men med en gang han ikke får spilt fra seg ballen og har mann i rygg, er det ofte det blir balltap.
                    Adekugbe var også outstanding nok en gang, for en venstreback. Beste vi har hatt siden Lejacks slo gjennom.
                    Alle offensive spillere var gode idag synes jeg, bortsett fra Israellson, han var like treg som i fjor, og man ser enda enklere hvor middelmådig han er når han er på midten.
                    Men hva er det Tollås driver med da? 5 ganger mistet han ballen som kunne skapet farligheter, og det er faan ikke greit.
                    Tromså var dårlige, men Tollås var banens klart dårligste spiller.
                    Totalt sett meget fornøyd idag
                    &quot;I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,&quot;

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Litt morsomt poeng fra dagens kamp. Det har blitt diskutert her før effekten av Kom igjen Enga og at denne virker dårlig. I dag scora vi 2 mens den pågikk 😁

Comment

Fantastisk deilig seier! Herlig å se at flere kan score mål, og det kunne dessuten blitt mer enn 4-1! Noen horrible forsvarsfeil som lukes vekk...

Svært skuffende oppmøte, må være rekordlavt på ny stadion (5719 solgte)....?
                        Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Originally posted by VVV View Post
                          (...)
                          Og artig at Skullerud er så konsekvent på at Gamst har bytta navn til Marcus
                          Marcus Holmgren Pedersen og Morten Gamst Pedersen.. Er du sikker på at han bomma??

Comment

Originally posted by VVV View Post
                            (...)

Og artig at Skullerud er så konsekvent på at Gamst har bytta navn til Marcus
                            Spissen deres het jo Marcus da. Marcus Pedersen.

Comment

Deilig seier, og noen vakre mål. Målet til Ejuke. Helt rått, og bør være en het kandidat til årets mål. Offensivt er vi gode når vi setter tempo, defensivt er vi shaky igjen til tider. Hva skjer med Nation i dag egentlig? Livsfarlige involveringer, og slappe pasninger som vi kunne blitt hardt straffa for flere ganger. Det der er ikke lov!

Uansett, 3 fine fortjente poeng. Skarr taper og Rosenborg er helt kjørt. NAM.

Comment

Originally posted by donny View Post
                                Spissen deres het jo Marcus da. Marcus Pedersen.
                                Jeg stusset som faen på navnet ved flere anledninger siden jeg ikke kunne huske at Marcus Pedersen hadde gått fra Strømsgodset. Så jo han spille mot Mjøndalen senest for noen dager siden.
                                Elsker Bergen By

Comment

Working...
                                X