Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø, søndag 14.04.19, kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by g-maZta View Post
    3 kamper på 1 uke. Kan være greit å spare de man kan, når man kan.
    Sant nok. Det kan godt være forklaringen på byttene. Håper i hvert fall ikke det er noe skadetrøbbel.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
      En ting som irriterte meg litt igår var at Shala noen ganger er altfor mye innoverkant. Var flere ganger igår der han kunne brukt rommene på høyresiden mye bedre, men holdt for mye igjen, og trakk heller innover/bakover istedet. Spesielt når Ejuke fosser fremover og prøver å finne noen i bakrommet.
      Det irriterte meg litt også. Fint med innoverkanter når backene kommer på overlapp, men når det ikke skjer så blir det forutsigbart når kantene stort sett alltid trekker innover. Ser gjerne at det varieres mer der. Adekugbe kommer oftere opp enn Juarez, så det er mest tydelig på høyrekanten.

Comment

Jeg koser meg fortsatt med Ejukes scoring. Temposkiftet, fintene, vendingene, lyden ... verdt hele sesongkortet. Ahhhhhhhh.
        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
          Jeg koser meg fortsatt med Ejukes scoring. Temposkiftet, fintene, vendingene, lyden ... verdt hele sesongkortet. Ahhhhhhhh.
          Noen som har sett en video av målet der man får et bedre bilde av den siste dragninga forbi keeper? Syns man ikke får se den så bra på videoen over.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
            Noen som har sett en video av målet der man får et bedre bilde av den siste dragninga forbi keeper? Syns man ikke får se den så bra på videoen over.
            VGTV har snutt ute på Instagram. Litt usikker på hvordan den kan linkes inn her

Comment

Mulig det går?

https://www.instagram.com/p/BwT3A7Jo...=1tf28ftb729xp

Comment

Det funka fint! Tusen takk!

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                  Her ser du alt perfekt https://video.eurosport.no/fotball/e...18/video.shtml

Det er så vakkert.

Comment

Working...
                  X