Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

7 av 13 trenere forsvant i år

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: 7 av 13 trenere forsvant i år

Sitat: Den tor, 09 november 2006 12:42 skrev Grim:

> Mjelde signerte vel nettopp for 3 år så du trenger ikke holde pusten der, tror jeg.

Nja...det er Brann det er snakk om, tross alt. Utelukker ikke noe.

Comment

Sitat: Den tor, 09 november 2006 12:42 skrev Grim:

> Mjelde signerte vel nettopp for 3 år så du trenger ikke holde pusten der, tror jeg.

Er det noe denne sesongen har lært oss er det vel at kontrakter knapt nok er verdt det pølsepapiret det er skrevet på. Poenget mitt var imidlertid at i tillegg til sju trenere som forsvant, var det tre stykker til som under andre omstendigheter godt kunne ha slått følge. Dessuten vet jo alle at det er Martin Andresen som er sjefen som tar ut laget i Brann.

Comment

Sitat: Den tor, 09 november 2006 11:47 skrev Persona Non Grata:

>, Sandstø ligger nok også syltynt an...

-------------------

Spørs om Odd vil sparke han (og likestilt hovedtrener-kollega Gaute Larsen?) hvis de berger plassen OG markerer "divisjonsforskjell" i kampene mot Bryne. Sandstø fornya jo kontrakten med Odd tidlig i høst da Odd enda kunne drømme om RL. Og Odd har vel ikke allverdens med penger å kjøpe han (og G. Larsen) ut med...

Tror NOE av kollapsen til Odd kan skyldes uroen Svinndal Larsen skapte med uttalelsene sine om at klubben måtte ha ambisjoner, ellers...osv

Comment

Sitat: Den fre, 10 november 2006 14:54 skrev san Paolo:

> Og Odd har vel ikke allverdens med penger å kjøpe han (og G. Larsen) ut med...

Her ligger jo et viktig poeng. Det koster å sparke trenere. For kontraktene er så absolutt verdt papiret de er skrevet på, bare at sluttdatoen får mindre å si og "fallskjermen" mer. Hvis en trener på vårt nivå f.eks. får en årslønn ekstra når han bir sparket, kunne man jo f.eks. heller kjøpt en par Melkadzes

Beaker

Comment

Sitat: Den tor, 09 november 2006 11:47 skrev Persona Non Grata:

>

>

> "For øvrig er det jo krefter i Bergen som ville bli kvitt Mjelde (bla a) Ludvigsen, Sandstø ligger nok også syltynt an, og Rösler har vel også fått en ripe i lakken etter lsks totalkollaps."

>

>

>---------------------------------------------------------------

>

>

>Vel, Henning Berg er heller ikke den kuleste gutten i gata iflg bastionen. Regner med at han og Bjørnebye er de som ligger tynnest an neste sesong - for at de to lagene kommer til å slite er det ingen tvil om.

Comment

Røsler har fått sparken!

http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/13/482757.html

Comment

Gjør du det etter søndagens cupfinale også?

Min mening: Mål 1 og mål 2 feilberegner han i feltet og er direkte keepertabber. Mål 3 hadde en god strekkeeper (f.eks Arason og Bolthof) tatt.

Sannheten er vel den at Bugge Pettersen gjør desidert flest tabber av alle keeperne i tippeligaen. At han innimellom står kjempekamper, ja jøss, men helhetsinntrykket av ham er dårlig.
                in Absinthia

Comment

Nordli er klar for LSK, 99 prosent sikkert! Sikre kilder. Liker det ikke, tror de blir bra!

Vi er Vålenga, Oslo by, St. Bernardshund

Comment

Sitat: Den tir, 14 november 2006 18:33 skrev Andreas55:

> Nordli er klar for LSK, 99 prosent sikkert! Sikre kilder. Liker det ikke, tror de blir bra!

>

>

Tja, hvis lederstilen til Røsler var et problem for enkelte der oppe (selv om det neppe var avgjørende for at han ble sparket), så skal nok Keiko få vist de et par nye kapitler i boka om ukonvensjonelt lederskap. Er ikke sikker på om jeg er så redd LSK neste år selv med Nordlie, tror Uwe hadde lagt et godt grunnlag for en stor sesong for neste år, Keiko må starte litt på nytt. Mao tror jeg dette passer oss veldig bra.

Comment

Sitat: Den tir, 14 november 2006 19:05 skrev ice69:

> Sitat: Den tir, 14 november 2006 18:33 skrev Andreas55:

>

> > Nordli er klar for LSK, 99 prosent sikkert! Sikre kilder. Liker det ikke, tror de blir bra!

> >

> >

>

> Tja, hvis lederstilen til Røsler var et problem for enkelte der oppe (selv om det neppe var avgjørende for at han ble sparket), så skal nok Keiko få vist de et par nye kapitler i boka om ukonvensjonelt lederskap. Er ikke sikker på om jeg er så redd LSK neste år selv med Nordlie, tror Uwe hadde lagt et godt grunnlag for en stor sesong for neste år, Keiko må starte litt på nytt. Mao tror jeg dette passer oss veldig bra.

----

Jeg blir ikke bekymra for LSK neste år hvis Nordli stikker dit.

Hovedgrunnen er jo enkel, Nordli liker å spille gjennom midten.

Med det spillermaterialet LSK har, går det ikke an å værra bekymra.

Søgård og Wehrman klarer jo ikke å passere en kjegle med ball. Koren forsvinner.

Jaja, lykke til!
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den tir, 14 november 2006 19:39 skrev Flem:

> Jeg blir ikke bekymra for LSK neste år hvis Nordli stikker dit.

Det blir jeg, så blir jeg litt mindre bekymret for 2008 og i 2009 får han foten
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Sitat: Den tor, 09 november 2006 11:26 skrev hbrx:

> Sitat: Den tor, 09 november 2006 11:19 skrev Grøstad:

>

> > LSK

> > BRANN

> > ODD

> > STABÆK

> > LYN

> > er de eneste klubbene som ikke har byttet trener.

> >

>

> Nå er jeg litt spent.

> Hvem ovettok for hvem i Sandefjord og Fredrikstad?

>

>

> hbrx.

He he. Jeg var litt trøtt og forvirra når jeg skrev første innlegg så det gikk litt fort. Jeg tar kritikk på den. Tror jeg var i sjokk over det store antallet, som nå er blitt enda større (jf. Pip-pip)
                          E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Sitat: Den tir, 14 november 2006 18:33 skrev Andreas55:

> Nordli er klar for LSK, 99 prosent sikkert! Sikre kilder. Liker det ikke, tror de blir bra!

>

>

Det har vi visst i over to døgn etter innlegg av FrankO i forgårs.

http://www.klanen.no/snakk/index.php...&&rev=&reveal=

Kanskje Nordlie kan rykke dem ned, sånn som han gjorde med oss? Pliiiis, bare én sesong?
                            mvh

Ogni M

Comment

Stavsprekk treneren fikk spark(en)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147410
                              [url]http://www.aheadnetworks.com/users/michaelm/mybike.jpg[/url]

Comment

Working...
                              X