Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Aron Dønnum

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen Aron Dønnum

Spillerne som kommer opp på A-laget via akademiet får sjelden en egen tråd, så velkommen Aron Dønnum!
    Denne spillern er krydder, og jeg ser alltid frem til at Dønnum skal komme inn på. Håper vi får se mange godbiter fra Aron Dønnum denne sesongen.
    Introduksjon av Dønnum på Eurosport med Christian Gauseth

Originally posted by ziggy75 View Post
    Spillerne som kommer opp på A-laget via akademiet får sjelden en egen tråd, så velkommen Aron Dønnum!
    Denne spillern er krydder, og jeg ser alltid frem til at Dønnum skal komme inn på. Håper vi får se mange godbiter fra Aron Dønnum denne sesongen.
    Introduksjon av Dønnum på Eurosport med Christian Gauseth
    Faktisk ganske morsomt skrevet/laget. Dette er bra promotion for klubben også. Ny bohem i emning?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
      Faktisk ganske morsomt skrevet/laget. Dette er bra promotion for klubben også. Ny bohem i emning?
      Artig video. Fin fyr. Ikke minst en ekstremt god spiller. Hadde han bare fått spille mer...
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Tror det handler om at han må stabilisere seg og muligens bli bedre begge veier. Men en av de mest spennende spillerne i Enga. Greier som regel på egenhånd å skape noe når han kommer innpå

Comment

Hvis Chiddi blir solgt i løpet av sesongen, noe jeg anser som ganske sannsynlig, så er veien inn på laget kortere for Dønnum.

Comment

Denne fyren må spille mer. Kommer til å bli kjempegod og digger spillestilen hans. Null respekt. Trenger sånne på laget og i klubben.
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Føler vel kanskje at det er litt seint med en velkommen tråd....men uansett, alle spillere med guts og punch liker vi å se i Enga!

Comment

Working...
              X