Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamp mot Manchester United i sommer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamp mot Manchester United i sommer

Dagbladet melder om kamp mot Manchester United i sommer.
    https://www.dagbladet.no/sport/det-blir-den-storste-fotballkampen-som-noen-gang-er-spilt-i-norge/70988641
    Jaja, er vel mulig Solskjær selger noen billetter slik at dette blir god business for noen.
    Får bare håpe det drypper noen kroner på oss også.

Originally posted by hmchrist View Post
    Jaja, er vel mulig Solskjær selger noen billetter slik at dette blir god business for noen. Får bare håpe det drypper noen kroner på oss også.
    Morten P er en merkelig journalist men har gode kilder.
    Bra kampen isåfall skal spilles på Ullevål.

Blir noen sinnsyke priser og skriking i media.
    Likevel mer eller mindre fullsatt.

Du hørte det her først.
    www.tsbudbil.no

Comment

_Ekstrem_ pris nå Vålerenga, for å tyne de norske anglofile bønda mest mulig. Her er det viktigst å tjene mest mulig. 1000 kroner for de dårligste setene.
      Ett lag i Oslo.

Comment

Dette var veldig gode nyheter. Selvsagt er det en tullekamp uten sportslig verdi, men vi får vist oss fram og mange vil se oss. Jeg tror for en gangs skyld morgen p har helt rett det bli økonomisk rekord og garantert utsolgt. Jeg er vant til at cupfinalen er årets eneste kamp som garantert selges ut, men sånn er det jo ikke lenger etter at nff flytta den inn i advent. Men manu under Norway cup slår an. Håper vi får godt betalt for det. Jeg tror både sånne kamper og Engaland er viktig for å lokke nye unge supportere uten sammenligning forøvrig.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          _Ekstrem_ pris nå Vålerenga, for å tyne de norske anglofile bønda mest mulig. Her er det viktigst å tjene mest mulig. 1000 kroner for de dårligste setene.
          For noen år siden sluttet vi å arrangere disse selv. Med mindre det er endret nå så er det da ikke Vålerenga som setter prisen, men arrangør.

Vi leies inn til kamp på lik linje med United, men får nok betydelig mindre penger. Ettersom det er United som er attraksjonen kunne de like gjerne bedt Mjøndalen eller Ranheim være motstandere, men noe penger i kassa blir det naturligvis.

Er positiv til opplegget med slike showkamper. Unngår vi skader er det helt prima. Masse positiv PR og klirrende mynt i pungen!

Comment

Etter å ha sett Manchester-derbyet i kveld fatter jeg ikke at «Solskjærs menn» tør å møte oss.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
              Etter å ha sett Manchester-derbyet i kveld fatter jeg ikke at «Solskjærs menn» tør å møte oss.
              Er vel ikke bankers at det er Solskjær som er manager når de kommer til Ullevaal i sommer....

Det er bra at vi har etablert en kontinuitet med å møte store lag på sommertur nesten hver eneste sommer. Vi, Vålerenga. Ikke RBK, Brann eller noen andre. Viking dro riktignok Arsenal til deres stadion for noen år siden, men det skjer ikke igjen da de har endret til kunstgress. Selv om det er en ubetydelig showkamp så betyr det utrolig mye for mange spillere, og spesielt unggutta, å få en kamp mot et virkelig storlag fra Europa nesten hvert eneste år. Dette trigger og motiverer!

Comment

Har hørt rykter at det ikke er vi som møter United, men et annet norsk lag med tilknytning til Solskjær. Så får vi se hva som stemmer.
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Ryktet kommer fra Kristiansund og avisen Tidens Krav med gode kilder inn i KBK.
                  De mener det er KBK som skal møte Manchester U.
                  Ole Gunnar er jo fra Kristiansund og bor noen meter fra KBK sin stadion. Så dette ryktet trenger ikke være tull.
                  Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
                    Ryktet kommer fra Kristiansund og avisen Tidens Krav med gode kilder inn i KBK.
                    De mener det er KBK som skal møte Manchester U.
                    Ole Gunnar er jo fra Kristiansund og bor noen meter fra KBK sin stadion. Så dette ryktet trenger ikke være tull.
                    I mitt hode gir det mening om arrangør velger en billigere motstander enn oss. Det har ingen påvirkning på billettprisen og stadion fylles uansett.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                      I mitt hode gir det mening om arrangør velger en billigere motstander enn oss. Det har ingen påvirkning på billettprisen og stadion fylles uansett.
                      Det vet jeg ikke om jeg er helt enig i. Det er nok en del som kommer fordi de har er forhold til begge lag.

Comment

Jeg tror nok flere vil se oss mot Man U. Men det spørs om de ikke klarer å fylle ullevål selv med KBK, og de er nok billigere i drift enn oss. Synd i så fall, men mister ikke nattesøvnen av det. For alt vi vet kan det hende de forhandler med begge klubbene og prøver å bruke KBK for å presse vår pris ned. Håper i så fall at vi ikke selger oss for billig.

Comment

Å fyll stadion er en ting. Snittprisen på billettene er en annen ting.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Det vet jeg ikke om jeg er helt enig i. Det er nok en del som kommer fordi de har er forhold til begge lag.
                            Det er nok sant. Men ManU er et lag som kan spille mot seg selv, og fortsatt fylle Ullevål med priser over 1000-lappen per billett. Interessen for ManU er dessverre veldig mye større enn norske lag. Så her kan arrangørene velge nøyaktig hvilket lag de ønsker, og kan derfor ta et lag som kanskje er billigere enn et hovedstadslag, uten at det går ut over hva folk er villige å betale for en billett.

Comment

https://twitter.com/ValerengaOslo/st...48672732717057

Fake news.
                              Hater Bergen by!

Comment

Working...
                              X