Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-partnere signerer nye avtaler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF-partnere signerer nye avtaler

Veldig viktig for klubbens fremtid at man har et stor gruppe trofaste samarbeidspartnere.

http://www.vif-fotball.no/article807005.ece

Re: VIF-partnere signerer nye avtaler

Betryggende lesning i en tid hvor jeg er usikker på hvor vi står økonomisk. Håper dette betyr at vi får mer penger å bruke på spillere.

Comment

Viktig med tanke på å danne et solid fundament for videre satsing. Veldig gode nyheter dette!
      Ivar Hoff; "Jeg skjønner ikke hvorfor dommeren griper inn i slosskampen. Hadde jeg vært han hadde jeg bare stått å sett på."

Comment

Og da skrev også USBL en ny 3-årsavtale.

http://www.vif-fotball.no/article809652.ece

Comment

Godt å få med seg dissa videre hvis vi skal etablere oss i toppen (eller har vi ikke det snart a?) uten solid økonomi og styring blir det bare rot og nedrykk hvertfall
          He who sleeps the day away, lives to sleep another day

Comment

Jeg er veldig gla vi får med oss sponsorene videre, men hadde det ikke vært deilig å slippe slik at vi kunne ha en helt rein kongeblå drakt...helt fri for reklame!

Kan ikke Chelseamowitch sende en mrd. i retning Valle...just for the fun of it...

Comment

Nordea en ny 3-års avtale.

http://www.vif-fotball.no/article890095.ece

Comment

Sitat: Den ons, 22 november 2006 02:34 skrev Mr.Laffer:

> Jeg er veldig gla vi får med oss sponsorene videre, men hadde det ikke vært deilig å slippe slik at vi kunne ha en helt rein kongeblå drakt...helt fri for reklame!

> Kan ikke Chelseamowitch sende en mrd. i retning Valle...just for the fun of it...

Eller vi kan gjøre som Barca og betale penger for logoen på drakta... Det hadde vært stil det
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

VIF inviterer til frokost-seminar for samarbeidspartnerne. Viktig at de blir tatt godt vare på. De skal blandt annet diskutere digital Arena-reklame.

http://www.vif-fotball.no/article891316.ece

Comment

Flott med samarbeid, men jeg håper vi ikke får digital arena-reklame
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 12:56 skrev Erlink:

> Flott med samarbeid, men jeg håper vi ikke får digital arena-reklame

Har aldri skjønt hvorfor det er så fælt. Noen som vil forklare?

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 13:07 skrev VIFpatriot:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 12:56 skrev Erlink:

>

> > Flott med samarbeid, men jeg håper vi ikke får digital arena-reklame

>

>

>

> Har aldri skjønt hvorfor det er så fælt. Noen som vil forklare?

>_______________________

Av den nette grunn at den digitale reklamen vi har hatt hittil i Norge har vært helt forferdelig. Plutselig bytter av farger som står mot hverandre og annet som tar blikket vekk fra banen og over på reklamen er noen av stikkordene her.

Jeg er ikke direkte i mot, men skal det gjennomføres må det gjøres på en måte at det ikke nødvendigvis ødelegger for spillet på banen.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 16:27 skrev Muppetkokken:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 13:07 skrev VIFpatriot:

>

> > Sitat: Den tor, 08 februar 2007 12:56 skrev Erlink:

> >

> > > Flott med samarbeid, men jeg håper vi ikke får digital arena-reklame

> >

> >

> >

> > Har aldri skjønt hvorfor det er så fælt. Noen som vil forklare?

> >_______________________

>

> Av den nette grunn at den digitale reklamen vi har hatt hittil i Norge har vært helt forferdelig. Plutselig bytter av farger som står mot hverandre og annet som tar blikket vekk fra banen og over på reklamen er noen av stikkordene her.

>

> Jeg er ikke direkte i mot, men skal det gjennomføres må det gjøres på en måte at det ikke nødvendigvis ødelegger for spillet på banen.

Jeg og Nimo (fra styret i Klanen begge to) har allerede hatt møte med noen fra klubben blant annet om dette, og det virker som om de er svært bevisste på at baller som spretter, fly som stiger og farger som blinker virker mer irriterende enn det virker annonserende. Så jeg er ikke fryktelig bekymra.

Comment

Og det kan vel også gå utover spillet på banen. Å være i duell med en spiller ved sidelinja og se masse blinkende lys foran deg.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 18:07 skrev KjellH:

>

> Jeg og Nimo (fra styret i Klanen begge to) har allerede hatt møte med noen fra klubben blant annet om dette, og det virker som om de er svært bevisste på at baller som spretter, fly som stiger og farger som blinker virker mer irriterende enn det virker annonserende. Så jeg er ikke fryktelig bekymra.

>

Blir jo morsomt med bilder som kjører rundt da! Sånn reklame er rett å slett et HÅN mot klubben, tilskuerne og TV-seerne. Har sett et par landskamper på TV-en med sånne reklamer og det er fullstendig umulig å følge med på selve kampen. Hvis de kjører forholdsvis roligdele reklamer under kampens gang (omtrent som det er i dag), må de gjerne ha et show av en annen verden for min del - men da før kamp og i pausen.

Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
                              X