Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aalbu ny sportsdirektør

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Aalbu ny sportsdirektør

Sitat: Den fre, 01 desember 2006 15:53 skrev Trollet:

> Artikkelen er også på golfforbundet sine sider så det er vel i boks vil jeg tro

"

Fordi de linker til en nyhet?

EDIT: He he, ser at du mener golf.no, som er Aftenpostens golf sider. Ja, at Aftenposten linker til en nyhet de har skrevet selv må jo være et sikkert bevis.

Comment

Og så var referansekarusellen igang...

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article822224.ece

Comment

Velkommen Jan Erik Aalbu, her har Enga skaffet seg en av landets absolutt beste idrettsledere !

Comment

Velkommen Aalbu! Nå satser vi på en ny "Siem" storhetstid!

Comment

Velkommen hjem Aalbu! Håper du blir her i mange år fremover!!!

Gratulerer med norges beste jobb!!!
            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

• Re: Aalbu ny sportsdirektør?

Sitat: Den fre, 01 desember 2006 15:44 skrev Sofasupporter:

> Sitat:> http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle70277.ece

>

> Velkommen skal han være, tror vi trenger'n

>

> Edit: Litt rask der kanskje, så bare overskriften og ingressen før jeg postet linken. Hater spekulasjoner og "sikre kilder"

>

--------------

Enig.

Hadde vært greit å høre dette fra Aalbu SJØL først. Venter med evt. gratulasjoner til da...

Comment

Kan det tenkes at dette annonseres på søndag, med noe haraball i pausen?

Må jo kjøpe han fri fra Golfen da, hvis han skal begynne umiddelbart. vi kan ikke vente i tre mnd...
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 01 desember 2006 21:15 skrev Bohem1:

> Velkommen hjem Aalbu! Håper du blir her i mange år fremover!!!

>

Hvor sannsynlig er det egentlig, når du ser hvor raskt han hittil har byttet jobb?

mvh

Ogni M

Comment

Til Ogni M (og alle andre som mener Aalbu stadig skifter jobb): Joda, Aalbu har hatt mange stillinger, men han har på over 20 år egentlig bare hatt 3 arbeidsfelt. Jeg har tidligere i denne tråden satt opp hans "CV". Han har jobbet 17 år for skisporten. 7 av disse årene var på NTG, som trener eller sportssjef. Resten av tiden har vært fordelt mellom kombinert og hopp. Han tok også utfordringen med å lede USA sin satsing i kombinert før OL 2002. Jeg ser overhode ikke noe negativt i en mann som starter som trener og som over en så lang tidsperiode jobber seg opp i systemet slik at han blir sportssjef. Det kan heller ikke være tvil om at han bidro mye til gode sportslige resultater i de stillinger han hadde.

Det må være lov for folk, etter 17 år i ett "yrke", å se seg om etter noe annet. Tror ingen her inne vet hvor mye reising som følger med de stillingene han hadde i skisporten. Mannen har jo også familie. Han takket derfor ja til sportssjefstillingen i Stabæk (hvor forøvrig kona er styremedlem). Når de rykket ned, og ville satse 100% på direkte opprykk valgte Aalbu å trekke seg fordi man kunne frigjøre hans lønn til denne satsingen. Aalbu har hatt en hobby ved siden av skisport, og da Golfforbundet ønsket hans tjenester tok han utfordringen. Igjen viste Aalbu sine evner til å støtte opp under utøverne og til å få sporten frem i media. Han sørget også for en stor sponsorsignering med VG.

Jeg forstår ikke med min beste vilje at man kan bruke Aalbu sine jobbskifter mot han. I Aalbu får Vålerenga en ressursperson som du vansklig finner maken til i Norge.

Comment

Da var Aalbu ansatt ref www.vif.no

Velkommen skal du være

Comment

..ja.. da er det vel på sin plass å si velkommen hjem
                        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

SUPERT

Comment

Velkommen hjem Aalbu! Håper og tror du vil gjøre en god jobb for klubben.
                            FULL PAKKE!

Comment

Så får man håpe at han slår seg til ro. Da blir det bra...

Aalbu lager nok litt styr, det trenger VIF. Det jeg lurer på nå er hva vikarlars sier.
                              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
                              X