Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

TV2 og favorisering

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: TV2 og favorisering

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 17:40 skrev Bohem1:

> Hva mener du med dette? - Hvem sin side er du på? - Så klart de skal vise bilder av enga, når vi spiller i Royal League."

Du mener hvilken side jeg er på. Jeg er på Vålerengas side. Men det betyr ikke at jeg lar fornuften ligge igjen hjemme. Kanalen som har rettighetene på RL viste bilder fra Vålerenga. Skjønner ikke helt hva som er problemet her.

Comment

Nå var vel Rekas kommentarer et spark mot styret siden de har brukt så lang tid på å finne en sportsdirektør (som ingen viste at vi manglet) og en direktør. Det tyder på uenighet i styret.

Videre har det ikke vært gjort noen spillekjøp og det virker ikke som om det er noen betalingsvilje for det heller. Til slutt skal vi ikke glemme at Petter og Reka fortsatt snakker sammen så Reka prater ikke bare sprøyt og det er tydelig at han fortsatt har varme føleser for klubben. Det at enkelte her furter og mener han kaster dritt, er patetisk, osv. velger å tolke Rekas utsagn på verst mulige måte. Hvorfor de gjør det aner jeg ikke.

Comment

Tja, at de ikke liker han vil vel være en ganske sannsynlig grunn.

Comment

Nå må enkelte her slappe av litt. Det Kjetil har gjort er absolutt ikke drittslenging. Da får dere åpne ordboka og lese litt. Men at han uttrykker bekymring for Engas videre vei viser bare engasjement.

Derimot er det mange her som slenger dritt om Kjetil, og det syns jeg er jævlig ufortjent.

Comment

Sitat: Den søn, 10 desember 2006 11:26 skrev usbenga:

> Nå må enkelte her slappe av litt. Det Kjetil har gjort er absolutt ikke drittslenging. Da får dere åpne ordboka og lese litt. Men at han uttrykker bekymring for Engas videre vei viser bare engasjement.

> Derimot er det mange her som slenger dritt om Kjetil, og det syns jeg er jævlig ufortjent.

Rekdal sa ikke ETT ord om Vålerenga mens Tippeligaen pågikk. Mediene var antagelig på han hele tia.

Nordlie begynte å gnåle på Start helga etter han fikk sparken.

Rekdal har vært fantastisk lojal mot Vålerenga etter at han trakk seg, at han kommer med noen kommentarer i et intervju (hvor han sier ting som er helt sant) kan da ikke være noe å skrike opp for.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 08 desember 2006 23:53 skrev qxvrea:

> Sitat: Den fre, 08 desember 2006 21:43 skrev lars23:

>

> Jeg er enig med FrankO på det at Bohinen har mye av skylda for bråket. Han var jo i sin tid ansett som verdens grådigste fotballspiller (i England riktignok). Lagde noe leven omkring en landskamp mot Frankrike...

Noe som førte han inn i en av de mest geniale sangene som noen gang er laget om norske idrettsutøvere... der han, Koss og Fjørtoft fikk gjennomgå. Legendarisk! Takk, Postgirobygget!
              Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

"Lagde noe leven omkring en landskamp mot Frankrike..."

Jepp det var like etter at Frankrike foretok en prøvesprengning av atombombe på ei stillehavsøy, mener jeg. Noen ser på dette som negativt, andre som engasjement...

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den fre, 08 desember 2006 22:34 skrev FrankO:

> Jeg setter ti kroner på at konfliktene innad i klubben er over den dagen Bohinen forlater klubben.

Jeg vedder imot.

Every great man nowadays has his disciples, and it is always Judas who writes his biography. -Oscar Wilde

Comment

Working...
                  X