Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye drakter?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye drakter?

Noen som vet om det blir nye drakter neste sesong?
    Vå'lenga ultra

Re: Nye drakter?

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 13:07 skrev Blør For Enga:

> Noen som vet om det blir nye drakter neste sesong?

>

>

>---------------------------------------------------------------

>

>

>Nei, for å spare tilhengerne for unødige utgifter blir det de samme. Man vurderer også å sette NED billettprisene.....

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 13:07 skrev Blør For Enga:

> Noen som vet om det blir nye drakter neste sesong?

Vi kjører vel to års intervaller på draktbytte

Comment

Nei draktene våre i år har jo vært en kjempesuksess. Ved å velge samme utforming som Manchester United borte har man effektivt sørget for at Nike gir totalt faen i VIF.

Jeg surra vekk min gamle drakt på fylla, og jeg kjøper ikke ny før det blir Vålerenga og ikke Manchester United jeg forbinder drakta med. Skogmose kan jeg også klare meg uten, hører du Lene Carr - skogmose er for bønder fra Hønefoss!
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 18:58 skrev qxvrea:

> Nei draktene våre i år har jo vært en kjempesuksess. Ved å velge samme utforming som Manchester United borte har man effektivt sørget for at Nike gir totalt faen i VIF.

>

> Jeg surra vekk min gamle drakt på fylla, og jeg kjøper ikke ny før det blir Vålerenga og ikke Manchester United jeg forbinder drakta med. Skogmose kan jeg også klare meg uten, hører du Lene Carr - skogmose er for bønder fra Hønefoss!

Alle som kjøper en drakt for 6-700 spenn trenger å få hue "examined". Men lykke til, penga går til Enga.

D.S
          *****KREPP ARMY*****
          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 19:03 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den lør, 09 desember 2006 18:58 skrev qxvrea:

>

> > Nei draktene våre i år har jo vært en kjempesuksess. Ved å velge samme utforming som Manchester United borte har man effektivt sørget for at Nike gir totalt faen i VIF.

> >

> > Jeg surra vekk min gamle drakt på fylla, og jeg kjøper ikke ny før det blir Vålerenga og ikke Manchester United jeg forbinder drakta med. Skogmose kan jeg også klare meg uten, hører du Lene Carr - skogmose er for bønder fra Hønefoss!

>

> Alle som kjøper en drakt for 6-700 spenn trenger å få hue "examined". Men lykke til, penga går til Enga.

>

Eller kanskje vi bare har mere penger enn deg

Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte.

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 19:03 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den lør, 09 desember 2006 18:58 skrev qxvrea:

>

> > Nei draktene våre i år har jo vært en kjempesuksess. Ved å velge samme utforming som Manchester United borte har man effektivt sørget for at Nike gir totalt faen i VIF.

> >

> > Jeg surra vekk min gamle drakt på fylla, og jeg kjøper ikke ny før det blir Vålerenga og ikke Manchester United jeg forbinder drakta med. Skogmose kan jeg også klare meg uten, hører du Lene Carr - skogmose er for bønder fra Hønefoss!

>

> Alle som kjøper en drakt for 6-700 spenn trenger å få hue "examined". Men lykke til, penga går til Enga.

>

> D.S

Trenger nok det ja.. Penger er uviktig når det kommer til Enga vettu

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 18:58 skrev qxvrea:

>

> Jeg surra vekk min gamle drakt på fylla, og jeg kjøper ikke ny >før det blir Vålerenga og ikke Manchester United jeg forbinder >drakta med.

De har noen få hvite bortdrakter av forrige generasjon

på Fotballsportshockeywhateverbutikken på Torshov.

Ikke Torshov Sport. Ligger i Sandakerveien like ved

krysset Sandakerveien/Vogts Gate/Åsengata.

hbrx.

Comment

Sitat: Den man, 11 desember 2006 12:01 skrev Nico:

>

> Trenger nok det ja.. Penger er uviktig når det kommer til Enga vettu

>

Husstanden (meg og samboeren) bruker vel et sted mellom 20-25 000 på VIF i løpet av et år (kamper, turer, effekter og dill). Da er ALLE utgifter regna inn også riktignok.

Så det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Men ManUtd-replika går jeg rett å slett ikke med. Samma hva slags logo det er på det.
                  Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                  [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
                  X