Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

DFH vs. IA Olsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DFH vs. IA Olsen

Har noen hørt noe mer om ryktet om at enga og Stabæk skal bytte DFH mot IA?

Hvis jeg hadde bestemt, ville det aldri i historien skjedd! En ung, fantastisk spiss/kant mot en gammel og rusten midtstopper (som vi har nok av) som sikkert snart legger opp? Da vet jeg ikke helt hva enga-ledelsen tenker med.
    "I think, that if we did\'nt have the electric chair, more people would live today", Bill Clinton

Re: DFH vs. IA Olsen

må i så fall være et solid mellomlegg.

tror uansett dette bare er tull!
    Fristilt!

Comment

8-10 millioner til oss så kan vi begynne å snakke
      Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 17:47 skrev Audun_Vif:

> Har noen hørt noe mer om ryktet om at enga og Stabæk skal bytte DFH mot IA?

>

> Hvis jeg hadde bestemt, ville det aldri i historien skjedd! En ung, fantastisk spiss/kant mot en gammel og rusten midtstopper (som vi har nok av) som sikkert snart legger opp? Da vet jeg ikke helt hva enga-ledelsen tenker med.

Hehe, DFH er kanskje ung, men synes ikke han har vært spesielt fantastisk.. IAO er gammel og rusten sier du? Hvis 28 år er gammelt og rustent, hva er da ronny og jan derek? våre to beste spillere.. I tillegg har han vel vært en av TL's beste stoppere i år.

Skulle ronny gi seg, kunne jeg godt sett Inge andre hos oss, men å bytte han med DFH, da hadde jeg blitt rimelig bitter..

-‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Hvis jeg ikke jeg husker feil, så kom jo IA på toppen av spillebørsen på nettavisen/FXT.no
          Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Daniel Fredheim Holm har vært ung og lovende alt for lenge. Det er jammen på tide at han er stabilt god, og ikke glimter i tre fire kamper.

Inge Andre Olsen er en av Kongerikets beste stoppere for tiden, og jeg tror mellomlegget ville gått i Stabæks favør.

Vi trenger uansett en midtstopper, og han er jo et godt alternativ. Om Stabæk er tilbøyelige til å selge han for rimelighetens pris er derimot noe helt annet. Der i den flotte Bærumsmarken er det jo ambisjoner om gull og grønne skoger - så selge en av sine beste til en rivalklubb? Tvilsomt.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Inge Andre Olsen er ikke god nok for oss. I år hadde han sin toppsesong. Muri var jo bedre enn ham i Stabæk...
              Man må delta for å vinne

Comment

Å bytte Fredheim blir helt håpløst. Hvis han skal bort må vi selge han for MANGE mill til utlandet.
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 19:28 skrev SondreSM:

> Å bytte Fredheim blir helt håpløst. Hvis han skal bort må vi selge han for MANGE mill til utlandet.

Ja, har hørt at Manchester United trenger en ny spiss. De har visst lagt inn et bud på 50 millioner. Pytt-pytt han har ikke prestert så bra, men Ferguson har klokketro på at han vil bli grisebra.

VIF har fått tilbud om Wayne Rooney i bytte, men han nekter pga grønt i draktene - Lene Carr nekter å føye seg, og dermed blir det ingen Rooney på VIF.

:satirisk tone av:

Nei, Daniel er ikke verdt mange millionene - det er en sammenheng mellom prestasjoner, talent og pris.

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 20:37 skrev qxvrea:

> Sitat: Den lør, 09 desember 2006 19:28 skrev SondreSM:

>

> > Å bytte Fredheim blir helt håpløst. Hvis han skal bort må vi selge han for MANGE mill til utlandet.

>

> Ja, har hørt at Manchester United trenger en ny spiss. De har visst lagt inn et bud på 50 millioner. Pytt-pytt han har ikke prestert så bra, men Ferguson har klokketro på at han vil bli grisebra.

>

> VIF har fått tilbud om Wayne Rooney i bytte, men han nekter pga grønt i draktene - Lene Carr nekter å føye seg, og dermed blir det ingen Rooney på VIF.

>

> :satirisk tone av:

>

> Nei, Daniel er ikke verdt mange millionene - det er en sammenheng mellom prestasjoner, talent og pris.

Har du drekki gjæra Kasakstansk hesteurin? Makan til mig skal man leite lenge etter...

Dorian Stefan
                    *****KREPP ARMY*****
                    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 20:58 skrev Dorian Stefan:

>

> Har du drekki gjæra Kasakstansk hesteurin? Makan til mig skal man leite lenge etter...

>

> Dorian Stefan

Satiren i det innlegget kom vel ganske godt frem?

Comment

Sitat: Den lør, 09 desember 2006 21:41 skrev qxvrea:

> Sitat: Den lør, 09 desember 2006 20:58 skrev Dorian Stefan:

>

> >

> > Har du drekki gjæra Kasakstansk hesteurin? Makan til mig skal man leite lenge etter...

> >

> > Dorian Stefan

>

> Satiren i det innlegget kom vel ganske godt frem?

Åååå jeg trodde du mente det du sa jeg.. ffs.

Dorian Stefan
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Dette har jeg ikke hørt noen ting om

Jeg tror ikke det stemmer at Daniel skal vekk fra Enga, fordi han trives i blådrakt og sammen med gutta, Hans hjertelag er Vålerenga

Hmmm... Daniel, du vet at du skal bli i Vålerenga - skal ikke finne på noe tull å reise til Stabæk, da vet du hvem som blir lei seg

Da kommer jeg til å ringe deg for å si at du begår en stoooor feil
                          ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

Stabæk har vel bøå drakter de og?!
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Hvorfor diskuterer vi denne VS.`n egentlig?
                              Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                              X