Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lanserer HDTV-sendinger

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Lanserer HDTV-sendinger

Du kan velge kvalitet, og dermed la vær og velge HD-kvalitet. Akkurat som før altså, men med ett annet alternativ.

Jeg testa det hele fra jobben, men i og med at det ikke er en HD-klar skjerm klikka hele dataen og gikk i svart etter at bildet hadde flimra over skjermen en stund. Det jeg lurer på er: Må man ha ett spesielt skjermkort dersom man vil koble HD-sendingen til en HD-klar tv via tv-ut kabel? Eller må internetten min komme rett inn på tv'en?
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den ons, 20 desember 2006 14:41 skrev Snipper:

> Minimumskravet er 5 mbit/s linje.... det luker vel bort de fleste hjemmene, men er vel kansje noen som sitter på bedre linjer på jobben...

----

De fleste i Oslo og området rundt har mulighet for ADSL 2+ og da 10/15 eller 20mbit linje. Ellers er det mulig for vanlig 8mbits ADSL.

Har man Telenor sliter man vel litt, hvis de ikke har oppgradert.

Som nevnt tidligere (og dette er ingen markedsføring), men sjekk om du har mulighet for Dataguard, www.dg.no - de har de beste ADSL 2+ linjene og har en helt annen standard enn NGT hvor kundene ofte ikke får mer enn 15mbit.

Sitter selv 1.2km unna sentralen men får allikevel i overkant av 20mbit ned og 1.7mbit opp.

Koster meg i underkant av 500 spenn pr mnd.

Kort sagt, så har de fleste mulighet for å få HD sendinger LIVE (vi snakker da Oslo), men det koster opptil 500 spenn pr mnd.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hva skjedde..?

Comment

Sitat: Den ons, 20 desember 2006 12:22 skrev g-maZta:

> helt enig med deg. noe jeg har savnet lenge selv.

Jeg har savna det helt siden Toy og hot Dick Hoffsengen regjerte på mandags kvelden på Radio OK.

www.tsbudbil.no

Comment

Working...
          X