Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bosmanspillere

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bosmanspillere

http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenb...icle851126.ece

Nå synes jeg enga bør handle Daniel Braaten fra Bartelaget, han er jo bosmanspiller etter sesongen. Kanskje vi kan få frem det skjulte talentet til Fredheim også
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Re: Bosmanspillere

Det her hører vel hjemme på fotball-forumet.
    V.

Comment

Sitat: Den tor, 04 januar 2007 14:50 skrev DerWilde:

> Det her hører vel hjemme på fotball-forumet.

Trykk på linken "Rapportere innlegg til en moderator" hvis du mener et innlegg er plassert feil. Da blir det lettere for oss å flytte det til riktig forum.

Nå: Tilbake til topic: Bosmanspillere

Comment

Så vidt jeg husker skulle Braathen til enga helt fra starten, men RBK hadde litt mer kroner å gi?

Han er vel fra oslo, så burde ikke være no problem å overtale han til å komme til enga. Han er kjent med byen, og vi er jo en av de største klubbene i Norge. Burde ikke være noe problem. Kan kanskje bli vanskeligere nå som han faktisk får spille en del i Trondheim da men..
        IKAROS

Comment

Tror Daniel var ganske nær en overgang til Enga, men Siem følte agenten til Braaten brukte uærlige metoder, derfor gikk overgagen i dass, og Braaten dro til Bartelaget i stedet...
          DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Sitat: Den tor, 04 januar 2007 17:48 skrev Schistad:

> Tror Daniel var ganske nær en overgang til Enga, men Siem følte agenten til Braaten brukte uærlige metoder, derfor gikk overgagen i dass, og Braaten dro til Bartelaget i stedet...

Ække han fra Oslo da? Må være mulig å lokke han nedover. Prat om "uteomsportslig hygge", "up-and-coming"-lag, bedre kontakt med gamle venner.

Lokker vi med en pen sign-on og høy grunnlønn. Samt en fast plass i laget, kan han umulig si nei. Å trekke Oslogutter til Vålerenga bør være ganske så enkelt.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Greit at Braathen er fra Oslo, men han har vel aldri lagt noe skjul på at han ikke liker Enga noe særlig. Hvor nære han var og gå til oss skal jeg ikke mene noe om, for det vet jeg faktisk ikke.
              Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Sitat: Den tor, 04 januar 2007 23:33 skrev Teern:

> Greit at Braathen er fra Oslo, men han har vel aldri lagt noe skjul på at han ikke liker Enga noe særlig. Hvor nære han var og gå til oss skal jeg ikke mene noe om, for det vet jeg faktisk ikke.

----

Da han spilte for Skeid, var det naturlig å "hate" andre Oslo-klubber, slik er det for de fleste når det gjelder lag fra samme område.

Ja han var faktisk klar for oss før han dro til RBK. Siem sa selv at kontrakten var i orden og at kun underskriften manglet, men så tok agenten en helomvending og solgte han til RBK.

Husker ikke hva grunnen var, men det har vel noe med honorar til agent og spillerlønn å gjøre.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Om jeg ikke husker helt feil var han i oslo på 17. mai ifjor og feira med flere som spiller på vålenga. Så han må hvertfall trives i det sosiale her nede da.

Tror vi hadde klart å dra han ned hit. Det sier seg selv at han skal ha penger, men det må alle spillere som skal være gode nok til å forbedre oss.
                  IKAROS

Comment

Sitat: Den tor, 04 januar 2007 21:49 skrev qxvrea:

> Sitat: Den tor, 04 januar 2007 17:48 skrev Schistad:

>

> > Tror Daniel var ganske nær en overgang til Enga, men Siem følte agenten til Braaten brukte uærlige metoder, derfor gikk overgagen i dass, og Braaten dro til Bartelaget i stedet...

>

> Ække han fra Oslo da? Må være mulig å lokke han nedover. Prat om "uteomsportslig hygge", "up-and-coming"-lag, bedre kontakt med gamle venner.

>

> Lokker vi med en pen sign-on og høy grunnlønn. Samt en fast plass i laget, kan han umulig si nei. Å trekke Oslogutter til Vålerenga bør være ganske så enkelt.

Vet ikke hva som foregår inni hodet til Braathen, men man skulle jo tro at det i prinsippet burde være attraktivt for han å spille i Oslo. Problemet er vel at han sikkert på sikt vil ut i den store verden, og da er nok bartene pt trolig vurdert som et bedre utstillingsvindu enn enga. Men det kan jo forandre seg - om overgangsvinduet i sommer åpner og RBK ikke spiller bra og han ikke har fast plass så burde vel han kunne fristes?

Comment

Braaten har jeg alltid og ønsket, og det vil jeg nok alltid.

Han svikta oss på en måte kanskje, men alikevel.

Braaten - Fredheim Holm. Det er ikke bare farlig, det er livsfarlig!

Comment

Braaten hadde jo hvert bra å ha i enga.Han er ung ,har også split litt på landslaget.
                        Vå'lenga ultra

Comment

Sitat: Den fre, 05 januar 2007 15:19 skrev Carez:

> Braaten har jeg alltid og ønsket, og det vil jeg nok alltid.

> Han svikta oss på en måte kanskje, men alikevel.

>

> Braaten - Fredheim Holm. Det er ikke bare farlig, det er livsfarlig!

Fredheim Holm bør vel snarest levere BRA over en hel sesong? Har vært ung og lovende litt for lenge nå. Riktignok har han fått mange rare oppgaver av vår gamle sjef, men det var jo en plan over det også. Han har vært god i mange enkeltkamper, men likevel ikke vært i den klassen man skulle ønske/forventet.

Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Syntes DFH hevet seg ganske mye etter at petter overtok.. vet ikke om det er tilfeldig eller ikke!
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Vi vil ha braaten, og vi må jobbe for å få han. tror han kunne slått ordentlig igjennom i vålerenga fordi det er mer hans type spill. fredheim har jo gjort det helt ok, og veldig bra etter Petter overtok. Jeg tror de 2 sammen kunne vært norges beste spisspar sammen

pluss at de kan brukes på hver sin ving i tilleg.
                              <3 Vål\'enga <3

Comment

Working...
                              X