Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Myhre signert ny 3års kontrakt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Myhre signert ny 3års kontrakt

Det "dumme" er at den høstsesongen setter litt blår i øya på folk. Husk hva som skjedde med selveste Drillo da han var her, TL's beste lag om høsten, og verste til våren med ny nedrykksstrid.

Man kan ikke dømme en trener som tar over et lag over halveis ut i sesongen.

Comment

Sitat: Den man, 08 januar 2007 16:51 skrev Alex Malager:

> Man kan ikke dømme en trener som tar over et lag over halveis ut i sesongen.

Skal jeg forstå deg slik at man ikke kan dømme en trener som "god" etter en halv sesong, men likefullt kan dømme en trener som "dårlig" etter en halv sesong.

Ingen vet om Petter blir en god eller dårlig trener, hverken jeg eller du. Men har er nå en gang ansatt av Enga for å trene laget. Og nå som han er ansatt, så kan vi øke sjansene for at han kan bli god ved å støtte opp om ham. Ved å hele tiden messe om at han ikke er god nok her inne, så plukkes det opp av media, og vil bli brukt mot ham ved første anledning! Det hjelper ihvertfall ikke på....

+++

Comment

Sitat: Den man, 08 januar 2007 16:51 skrev Alex Malager:

> Det "dumme" er at den høstsesongen setter litt blår i øya på folk. Husk hva som skjedde med selveste Drillo da han var her, TL's beste lag om høsten, og verste til våren med ny nedrykksstrid.

>

> Man kan ikke dømme en trener som tar over et lag over halveis ut i sesongen.

-----------------

Det var da litt andre omstendigheter da Drillo kom: Han hadde vært legendarisk en stund og tok et skritt NED da han gikk til Vålerenga (i alle fall i de flestes øyne).

Han fikk jo også med i kontrakten at han kunne gå til en utenlandsk klubb midt i sesongen hvis han fikk et slikt tilbud. Jeg tror Drillo var veldig motivert for å redde Enga, men veit ikke om han var "sulten" nok til å gjøre en god jobb videre. (det gikk jo ikke så bra...)

Myhre har tatt et skritt OPP ved å bli Vålerengas A-lags-trener. Og jeg mener at han nok fortsatt er "sulten" nok til å kunne gjøre en god jobb videre. Han har i alle fall fortsatt mye å bevise og det er vel bra for motivasjonen og skjerpinga hans!!

En erfaren ny-trener er ikke alltid garanti for at det går bra. Tom Prahl kom til Viking etter mye suksess i Malmø, men hva skjedde?

Og mens jeg er i gang - hvem sier at RBK blir så uovervinnelige igjen? De sugde i RL. OK, de har brukt penger på en del gode utenlandske spillere nå, men ikke alle slike har funka like bra i bartebyen... (Sjølmål-Lago er dessuten tilbake ) TL-sesongen er lang og mye kan skje - bl.a. at vi banker dem igjen sånn som Sandefjord gjorde...

'Glasset er halvfullt, ikke halvtomt!'

Comment

Selvfølgelig kan mye skje, og når pipa går i april er jeg klar jeg, men det er jo ingen som planlegger sesongen ut ifra at "mye kan skje";-), man prøver å styre det som skjer så godt man kan.

Går det bra så hipp,hurra, går det dårlig..vel, så begynner vi på scratch igjen som så mange ganger før.

Comment

Sitat: Den man, 08 januar 2007 14:42 skrev Alex Malager:

> Problemet er at vi må begynne på nytt når vi var på god vei til et nivå vi aldri har hatt. (...)

Et nivå vi aldri har hatt? Hvis du mener vi var på vei *OPP* på et nivå vi aldri har hatt, så lurer jeg på hvor hodet ditt var på vårsesongen/sommeren.

Mulig man blir blendet av store navn som Rekdal o.l, men den fella går ikke jeg i.

Sitat: Den man, 08 januar 2007 15:57 skrev foomatic:

> Sitat: Den man, 08 januar 2007 15:42 skrev FrankO:

>

> (...) Og, forøvrig, så har jeg aldri kalt Myhre Gud, og vil aldri gjøre det. Men, faktum er at i 2006 hadde vel Myhre 11-4-1 eller noe, var det ikke? Og, det er vel hakket vassere resultater enn hva vi presterte under Reka samme år?

Ikke bare resultater, men også bedre fotball. Som Flem spurte; er det ikke det vi vil ha? Vil vi virkelig ha en kjedelig og «tysk» fotball som virkelig går ut på å ta en rask ledelse, og så legge seg bakpå og stykke opp spillet så mye som mulig?

Comment

Jeg tror Myhre, sammen med Breen, Aalbu og resten, kan oppnå store ting sammen. Så får vi håpe at de klarer å ta oss til et gruppespill i Uefa Cupen.

Comment

Sitat: Den tir, 09 januar 2007 12:31 skrev Marsh:

>Vil vi virkelig ha en kjedelig og «tysk» fotball som virkelig går ut på å ta en rask ledelse, og så legge seg bakpå og stykke opp spillet så mye som mulig?

Når du først skal karakterisere en slik spillestil etter et land, er det du skriver vel heller definisjonen på italiensk fotball.

mvh

Ogni M

Comment

Haha! Jo, du har vel i grunnen rett der. Akkurat den beskrivelsen kan nok enn så gjerne linkes til italiensk som tysk fotball. Men det å ikke spille så offensiv og spennende fotball kan like gjerne forbindes med tysk... Og sånn syntes jeg vi framsto ikke så altfor sjeldent med Reka.

Comment

Working...
                  X