Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillere til enga!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spillere til enga!

Jeg synes at enga trenger en venstre kant og en spiss. Og trenger større stall. Er helstad forsatt en alternativ? hvem kommer? hva tror dere?

Re: Spillere til enga!

Jeg tror og håper det kommer en venstrekant før seriestart. Det trenger vi. Men jeg er ikke sikker på at det skjer. Berre og Hoseth kan jo brukes, og Fredheim Holm også.

På spissplassen tror jeg ikke det kommer noen nye, desverre. Tore André Flo og Daniel Fredheim Holm vil nok ta de plassene med Morten Berre i resvere vis de skulle skade seg. I nøds tilfelle, eller - kanskje aktuelt, Glenn Roberts. Glenn kommer nok opp til A-laget snart, kanskje i år, kanskje neste år, eller kanskje han spiller i Chelsea før det skjer?

Comment

Hva med Lars Iver Strand til Vålerenga. Han var jo regnet som nesten like stort talent som Gamst for noen år siden og er vel spiss. Kanskje han også kan spille på venstrekanten??

Comment

Sitat: Den søn, 19 mars 2006 09:36 skrev clap:

----------------------------------------------------

> Hva med Lars Iver Strand til Vålerenga. Han var jo regnet som nesten like stort talent som Gamst for noen år siden og er vel spiss. Kanskje han også kan spille på venstrekanten??

I god tradisjon krever vel TIL nærmere 20 mill for han.

Comment

Sitat: Den søn, 19 mars 2006 00:36 skrev CrazyMagnus:

> Jeg tror og håper det kommer en venstrekant før seriestart. Det trenger vi. Men jeg er ikke sikker på at det skjer. Berre og Hoseth kan jo brukes, og Fredheim Holm også.

>

Hoseth kler bedre enn midtbane sentral rolle. Daniel kommer til å spille spiss med Flo. Berre tar vell høyrekanten? viss ikke Derek tar den. Men det ser tynt ut ved skader. Arild Sundgot kunne vært aktuell? På kanten kunne jeg sett for meg ikke ikke-norsk spiller, teknisk, rask og sterk på innlegg som Flonaldo kan sette.

Comment

Hadde håpet på Grønkjær jeg....men det var vel bare et rykte...

Comment

Tror mange her dessverre må stikke fingern litt i jorda i forhold til hvilke navn som kan være aktuelle til en overgang til Enga. Prisen på norske spillere er helt komisk/ tragisk om dagen- så en norsk spiss som kan forsterke Enga (Helstad, Årst, Friend)- tror jeg vi bare kan glemme. Tror heller evt på en type signing ala Jepsen, en spiller fra utlandet med liten tid igjen av kontrakten, eller klausul i kontrakten sin.
              EN BY- ETT LAG

Comment

Sitat: Den søn, 19 mars 2006 13:21 skrev knutta:

> Hadde håpet på Grønkjær jeg....men det var vel bare et rykte...

Nå spilte Grønkjær fra start av for Stuttgart på lørdag, så det er nok å være optimistisk så det holder ja.

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Enig i at Sundgot kan være en aktuell mann. Stabæk ble vel enige med Lillestrøm for en stund siden, så prisen kan vel ikke være helt uoverkommelig. Han har vel uttalt at han er mest interessert i å spille spiss, ikke midtbane hvor Rösler bruker han.

Comment

Jeg vet ikke om Sundgot ville vært den beste forsterkningen vår...

Comment

Grønskjær ja..

Men fra spøk til alvor. Sundgot tror jeg er akkurat en type vi trenger ved siden av Fredheim Holm på topp. Tror han kunne forserket laget.

Nå dukker det sikkert opp en eller annen spiller vi ladri har drømt eller hørt før om ikke alt for lenge, kjenner jeg Reka rett. Han drar vel frem sin Magic Wand og tryller frem en klassespiller med en fantastisk fortid, som er glemt av de fleste..

Tror ikke vi skal uroe oss for mye om det kommer en, men hvem det er tror jeg bare de aller færreste klarer å gjette seg til
                      There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Sitat: Den søn, 19 mars 2006 21:04 skrev lasse1910:

> Grønskjær ja..

> Men fra spøk til alvor. Sundgot tror jeg er akkurat en type vi trenger ved siden av Fredheim Holm på topp. Tror han kunne forserket laget.

> Nå dukker det sikkert opp en eller annen spiller vi ladri har drømt eller hørt før om ikke alt for lenge, kjenner jeg Reka rett. Han drar vel frem sin Magic Wand og tryller frem en klassespiller med en fantastisk fortid, som er glemt av de fleste..

>

> Tror ikke vi skal uroe oss for mye om det kommer en, men hvem det er tror jeg bare de aller færreste klarer å gjette seg til

Jeg tror også at om det kommer en spiss, blir det ikke Helstad eller Friend, heller en fra utlandet, kanskje ukjent for de fleste. Det var vel ingen som kunne gjette att det var Allan Jepsen som kom. Jeg tror heller ikke att det er noen som kan gjette hvem som kommer nå, med unntak om det blir sundgot.

Comment

Jepsen og Grønkjær likner jo litt av utseendet, og ryktet om Grønkjær startet, etter det jeg vet, med at Bohinen visstnok hadde blitt observert med Grønkjær. Kanskje dette var Jepsen istedet?

Comment

Burde ikke VIF kline til her....? Hvis Rush ikke skal hjem til Tromsø, og ikke skal fortsette i Austria Wien, da burde Enga gjøre sitt for å få ham til Oslo.

Brann møtte Rushfeldt i Wien

Branns sportslige leder Per-Ove Ludvigsen møtte Sigurd Rushfeldt i Wien sist helg.

"Han sier at det mest sannsynlig går mot et klubbskifte til sommeren"

http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=95263

Comment

Rushfeldt kommer nok til TL til sommeren ja, blir spennende å se hvor han ender opp. Et Tromsø med Årst og Rushfeldt på topp er ikke å kimse av. Forøvrig tviler jeg sterkt på at det skjer noen "bytter" mellom TL-klubbenes beste spillere nå, så dere kan slutte å drømme om Braaten og Helstad, som begge stort sett har spilt alle treningskampene. Hvordan er han nye venstrebacken deres forresten, har han fått vist seg frem i en (trenings)kamp enda?
                              Skriver kun på vegne av meg selv.

Rosenborg BK - uansett!

Comment

Working...
                              X