Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga henter leiesoldater.. *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga henter leiesoldater.. *

2 nye spillere blir klare i dag eller i morgen.. Begge hentes på lån fram til juli.. Hvem er disse?????

Re: Leiesoldater..

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle597581.ece

Comment

Dette er jeg svært lite fornøyd med. Nå har unggutta vist seg tilliten verdig gang på gang, og så kommer feige Rekdal og leier inn spillere på samme nivå slik at unggutta ikke får sjansen.

De snakker om en skada Flo. Roberts er reserven vår på spissplass. Han har dunka inn mål i hele oppkjøringa og scora igjen mot tippeligamotstander Sandefjord. Han kommer nå til å bli benka av Rekdal til fordel for en spiller som er dårligere enn Flo, slik det står i nettavisen. Hvis spilleren er dårligere enn Flo er sannsynligheten for at han er på Roberts nivå ganske stor. Hvorfor henter da Rekdal inn denne leiesoldaten? Dette er jo direkte mistillit mot unggutta som faktisk presterer.
      in Absinthia

Comment

Enig i dine argumenter, men med en skadet Flo har vi vel bare F.Holm og Roberts som rense spisser, Derek gjør nok best nytte som høyre kant, og da er det Ok og ha et par leiesoldater i bakhånd

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 08:42 skrev Trollet:

> Enig i dine argumenter, men med en skadet Flo har vi vel bare F.Holm og Roberts som rense spisser, Derek gjør nok best nytte som høyre kant, og da er det Ok og ha et par leiesoldater i bakhånd

De har man jo allerede i Roberts og de andre unggutta. Enten kjøper man en klassespiller (noe jeg mener vi må) ellers så får man la talentene få sjansen. Hvem tror du Reka benytter?
          When the facts change, so does my opinon

Comment

Jeg tror leiesoldatene er ren backup ved skader. Reka sier jo rett ut av de ikke forsterker startellveren vesentlig. I og med at de velger denne løsningen er det nok none "klare" ved neste vindu, ellrs hadde de nok stått på enda hardere for kjøp nå Roberts kommer til å få nok sjanser

Comment

Merkelig.

- Rekdal sier vi skal vinne gull...

- Folk her inne sier at gutta på Valle kommer med forsterkninger. Vi har full kontroll, bullshitt!

- Nå sier Rekdal at vi ikke kan konkurrere med RBK.

- Hvorfor kunne de ikke på et tidligere tidspunkt, skreket ut; vi sliter med å skaffe skikkelige forsterkninger? kanskje en eller annen investor eller riking hadde lagt noen kroner på bordet.

- Jeg vedder hundre kroner på at disse "leiesoldatene" er dårligere enn f. eks. Roberts. mao penger rett ut av vinduet.

Jeg er faens så skuffa. Det verste er at jeg har hatt misstanke om dette lenge, men neida. grrrr

Vi skulle jo til CL...

Comment

La oss vente å se hvordan det går før vi blir så sykt skuffa.. Sesongen har ikke startet enda. Virker jo nesten som dere vil ha Reka til å gå allerede!?!

Tror de på valle har mer kontroll enn vi veit om.

Comment

Er det noen som vet hvem disse leiesoldatene er?

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 10:01 skrev Viking76:

> La oss vente å se hvordan det går før vi blir så sykt skuffa.. Sesongen har ikke startet enda. Virker jo nesten som dere vil ha Reka til å gå allerede!?!

> Tror de på valle har mer kontroll enn vi veit om.

>

-----------------

Helt enig med Viking76. Nå må vi ikke ha fokus på ting vi gjerne skulle ha sett vært anderledes. Slik vil det jo alltid være. nå må vi heller ha full fokus mot seriestart og støtte laget vårt maksimalt i kampen om poengene!!!!

Comment

At det har vært en handlingslammelse på overganger denne vinteren er en sak som man bør se nærmere på

Jeg var helt sikker på at klubben skulle klare å skaffe nye venstrekant og spiss som var en klar forsterkning siden ingen ting ble gjort i desember/januar..

BAckupp spillere kunne vi hentet da og fått en bedre kvalitet på treninger og kamper i vinterperioden

Men vi får ikke gjort noe med det nå så da får vi se fremover og gi alt fra tribunen

10 dager igjen !!

Blårøde brødre

Comment

Men det er fortsatt ikke noe å hyle og syte over. Det er ikke noe å gjøre noe med nå.

Nå må vi se frem til sesongstart som regjerende mestere (det har ikke skjedd på en stund). La oss vise alle som kommer til til Ullevål at det er vår bane, og la oss støtte laget som bare vi kan.

Comment

Leiesoldater er i utgangspunktet bra. Om det skulle vise seg at det er søppel som er hentet, så får de ikke spille og de blir sendt hjem igjen. Om vi hadde så flaks at kanskje en av dem var gull, å da kjøper man uten å trenge og gamble

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 10:05 skrev ThomasEnga:

> Hva er verst?

> Leie 2 spillere fram til sommeren med liten risiko eller kjøpe "feil" spiller

>

> Bredde i troppen er viktig og skadene våre gjør at vi trenger nye folk

>

> At det har vært en handlingslammelse på overganger denne vinteren er en helt annen sak som man bør se nærmere på

Folk blir aldri fornøyde. Først skrikes det etter at vi trenger spiss og venstrekant. Når Rekdal da fornuftig nok går ut å leier 2 spillere i de posisjonene er det også feil. Rekdal & co har garantert noen større fisker på kroken til sommeren. Da syns jeg det er greit å styrke stallen med to "vikarer". Når det gjelder Roberts så får han garantert sjansen hvis han leverer stabilt. Tror ikke Rekdal er redd for å bruke han.

Dorian Stefan
                            *****KREPP ARMY*****
                            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 09:29 skrev Richard Ricardo:

> Merkelig.

> > - Jeg vedder hundre kroner på at disse "leiesoldatene" er dårligere enn f. eks. Roberts. mao penger rett ut av vinduet.

>

> Jeg er faens så skuffa. Det verste er at jeg har hatt misstanke om dette lenge, men neida. grrrr

>

> Vi skulle jo til CL...

-----

Nå er ikke jeg mye til gambler, og det kan godt hende disse gutta er dårligere enn Roberts.

Men, les disse kommentarene fra Rekdal om hvorfor de hentes:

" Så lenge det ikke finnes spillere som klart vil forsterke oss så blir det ikke snakk om kjøp, sier VIF-treneren.

- Det jeg derimot ønsker å få til er to mann som kan være der hvis Tore Andre Flo, Morten Berre og Jan Derek Sørensen fortsetter å ha problemer. For vi kan ikke ta noen sjanser nå - vi er nødt til å ha dekning framme."

Altså, de er vel mer hentet som backup, samtidig som ustabile Roberts tilbys A-kontrakt.

Ang. CL, disse leiekontraktene har vel da gått ut før vi skal ut i CL-kvalik, og etter neste overgangsvindu åpner, så jeg skjønner ikke helt den kommentaren.

Comment

Working...
                              X