Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trenerapparatet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenerapparatet

Er det noen som vet hva som skjer med trenerapparatet neste sesong. Før forrige sesong ble jo støtteapparatet utvidet, men etter at Rekdal forsvant i sommer har det ikke blitt hentet inn noen ny assistenttrener. Forstår det som at Aabrekk har fungert i denne rollen.

Var ikke litt av planen at Aabrekk skulle få tid til å jobbe med det han kunne best, spillerutvikling og personlig oppfølging? Er planen å hente inn en ny assistenttrener og la Aabrekk returnere til jobben som spillerutvikler?

Re: Trenerapparatet

Regner med at planen er å hente inn en ny assistent. Jeg ønsker Ronny Johnsen som spillende assistent i år, kun assistent neste år. Tror det ville vært en god løsning.

Comment

Sitat: Den fre, 12 januar 2007 10:30 skrev VIFpatriot:

> Regner med at planen er å hente inn en ny assistent. Jeg ønsker Ronny Johnsen som spillende assistent i år, kun assistent neste år. Tror det ville vært en god løsning.

---------

slett ikke det dummeste forslaget jeg har hørt!! han har utrolig mye å tilføre klubben.. spørs bare om han er villig til å bruke så mye tid på fotballen etter å ha lagt opp da - han bor vel fortsatt i tønsberg-området?! men jeg gir gjerne min stemme til ronny som assistent!

terje

Comment

Ronny har vel sagt at han har null trenerambisjoner etter endt spillerkarriere.

Comment

>Er det noen som vet hva som skjer med trenerapparatet neste sesong.

Hva med Drillo. Er han fortsatt analyse-guru hos VIF?

PS. VIF TV har intervjuet Anders "talentsjefen" Holter

http://www.viftv.no/script/video.php...tegory=nyheter

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Sitat: Den tir, 16 januar 2007 08:13 skrev vif_supporter:

> >Er det noen som vet hva som skjer med trenerapparatet neste sesong.

> ___________________________

>

> Hva med Drillo. Er han fortsatt analyse-guru hos VIF?

Han dukket opp på NRKs nye "fotballalibi" i kveld (tirsdag), programmet "Bakrommet" (!), der han benyttet anledningen til å snakke litt om utenlandske spillere i norsk fotball. Blant annet var han snar med å påpeke at det "hos oss i Vålenga" kun var en islending i mål og en dansk back når gammel-Eggen snøfta over RBKs hamstring i utlandet. Egentlig en interessant debatt om utenlands-shopping vs. å satse på egenproduksjon av spillere, men jeg tror jeg skal finne en bedre tråd til å ta den i, for her blir den litt off-topic.

Så som svar, tollker jeg hans ord til at han fremdeles er i klubben...
            Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Working...
            X