Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gambling, hvor tippe

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gambling, hvor tippe

Tenkte jeg skulle legge inn noen kroner her og der før sesongen starter. Bl.a. bør Flo har rimelig høy odds på å bli toppscorer nå kontra midten av sesongen om han slår til. Samtidig vil jeg tippe på Lyn kampen før sesongstart og evt. før kampstart om den har blitt høyere da jeg er religiøst overbevist om at vi vinner nå.

Så hvilke steder tilbyr sånne ting? Eneste jeg husker er unibet.

Re: Gambling, hvor tippe

www.bet365.com

Comment

Unibet, Expect, Ladbrokes, Betsafe, Nordicbet, BetOnBet, Betfair, Centrebet, Sportingbet. Sjekk hvor du får best odds før du tipper.

Comment

Sweet, takk!

Comment

www.oddsen.nu er grei å bruke.. mye hjelpemidler i betting og også noen vettuge tips fra forumet!!! her er og en oversikt over betting-sider.. kan være greit å se på flere.. mange som opererer med bonus ved første innskudd osv..
          Fristilt!

Comment

www.oddsnet.com er mange hakk bedre enn oddsen.nu

Comment

Expekt.com driver og deler ut 50% bonus på alle innskudd opptil 2000 kr nå, verdt å sjekke ut. Send dem en mail og be om bonusen. Konkurransen er tydeligvis hard om dagen, jeg ble oppringt av dem i går og spurt om jeg kunne lokkes tilbake til expekt.com; det er vel ganske tvilsomt om det i det hele tatt er lovlig, men det gjør ikke meg noe å få litt ekstra å spille for!

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:44 skrev Grim:

> Tenkte jeg skulle legge inn noen kroner her og der før sesongen starter. Bl.a. bør Flo har rimelig høy odds på å bli toppscorer nå kontra midten av sesongen om han slår til. Samtidig vil jeg tippe på Lyn kampen før sesongstart og evt. før kampstart om den har blitt høyere da jeg er religiøst overbevist om at vi vinner nå.

>

> Så hvilke steder tilbyr sånne ting? Eneste jeg husker er unibet.

bet365 har 21 i odds på at T A Flo blir toppscorer. Han blir da vel det!!!!?
                -flygind

Comment

Unibet hadde en 100 % bonus.. Sett inn 200 og få 200 ekstra.., Dette var gjennom annonse på oddsen.nu.. Det er flere som har slik.. bare lek deg gjennom de forskjellige sidene så finner du en slager..
                  Fristilt!

Comment

Working...
                  X