Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jeg har funnet gull!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Jeg har funnet gull!

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 12:06 skrev Hjesus:

> I prinsippet nei. Mohammed Fellah er født i Oslo, oppvokst og fortsatt bosatt på Holmlia - altså norsk. Foreldrene hans er derimot fra Marokko (hvilket gjør at han kan spille for Marokko hvis han vil.)

Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 12:06 skrev Hjesus:

>

> > I prinsippet nei. Mohammed Fellah er født i Oslo, oppvokst og fortsatt bosatt på Holmlia - altså norsk. Foreldrene hans er derimot fra Marokko (hvilket gjør at han kan spille for Marokko hvis han vil.)

>

> Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

Tror ikke u-landskamper har noe å si ift til endelig valg av landslag..

-‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 12:06 skrev Hjesus:

>

> > I prinsippet nei. Mohammed Fellah er født i Oslo, oppvokst og fortsatt bosatt på Holmlia - altså norsk. Foreldrene hans er derimot fra Marokko (hvilket gjør at han kan spille for Marokko hvis han vil.)

>

> Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

Ryan Giggs har ungdomslandskamper for England.

NFT.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:06 skrev donny:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> > Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

>

> Tror ikke u-landskamper har noe å si ift til endelig valg av landslag..

>

Etter hva jeg har forstått så har U21-kamper mye å si. Det har faktisk alt å si.

Har du kamper for U21-laget så har du valgt landslag, har du derimot kamper under U21-nivå så har du ikke valgt.

Jeg har ikke lett etter lovhjemmel, men jeg kan sikkert prøve...

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:12 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> > Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

>

> Ryan Giggs har ungdomslandskamper for England.

>

> NFT.

Men han har vel ikke U21-kamper, bare guttekamper?

Comment

Eneste grunnen til et Morten spiller venstrekant er at han er den eneste reindyrka vingen vi har. Han er mye bedre på høyre enn venstre, mener nå jeg.. Den dagen det dukker opp en ordentlig god venstrekant er berre tilbake på høyresida igjen!
              Takk for meg.

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:19 skrev Muppetkokken:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:06 skrev donny:

> > Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> > > Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

> >

> > Tror ikke u-landskamper har noe å si ift til endelig valg av landslag..

> >

> _________________________

>

> Etter hva jeg har forstått så har U21-kamper mye å si. Det har faktisk alt å si.

> Har du kamper for U21-laget så har du valgt landslag, har du derimot kamper under U21-nivå så har du ikke valgt.

>

> Jeg har ikke lett etter lovhjemmel, men jeg kan sikkert prøve...

>

Mulig du har rett med U21, skal ikke være påstålig.. Men er rimelig sikker på at de andre U landslagene ikke har noe å si. Husker i hvert fall Hassan el Fakiri hadde valget mellom å spille for Marokko og Norge.. Og han har U landskamper, om det var så høyt som U 21 vet jeg ikke..
                -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Det er jo pga. at Freddy har spilt u21 for Norge at han ikke får spilt for Kapp Verde (hvis jeg husker riktig).

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:24 skrev Muppetkokken:

> Sitat: Den søn, 28 januar 2007 15:12 skrev Dorian Stefan:

>

> > Sitat: Den søn, 28 januar 2007 14:50 skrev qxvrea:

> > > Har ikke han u-lagskamper for landslaget da? Da kan han jo ikke delta for noe annet land, ifølge FIFA. Frankrike har vært smarte der, ved å ta ut "potensielle" gode spellere, bruke de i ti minutter og så ha "dibs" på spillerne resten av karrieren. (Joa, er noen fler med afrikansk bakgrunn i Frankrike også...)

> >

> > Ryan Giggs har ungdomslandskamper for England.

> >

> > NFT.

> ___________________________

>

> Men han har vel ikke U21-kamper, bare guttekamper?

>

Det er korrekt.

Dorian Stefan

*****KREPP ARMY*****
                    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
                    X