Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jeg har funnet gull!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har funnet gull!

Var det ikke det Chelsea-treneren sa om Obi Mikel?

Vel, i dag så jeg Mohammed Fellah, jeg tviler på at jeg har sett en bedre 17-åring siden John Carew herjet. Mannen, jeg mener guttungen, leker med etablerte tippeligaspillere. Jeg mener seriøst at han allerede nå,,3

er bedre nå en det Myggen var når han var 19. Vi snakker; pasninger med yterskru, underskru, piruetter, finter og avdriblinger som få andre. Han overgår Jallan både i teknikk og hurtighet, i tillegg har han utrolig bra passningsfot og overblikk til å være så ung.

Det er utrolig om ikke Myhre ser dette, og kjøper inn etablerte folk på sentral midtbane posisjon. Om Fellah fortsetter i samme spor spiller han på A-landslaget innen et år. Da kanskje med Glenn Roberts som også er helt rå om dagen.

Sporty

imponert

Re: Jeg har funnet gull!

Er det en ting som kjennetegner unge spillere, så er det at de er like ujevne som de er talentfulle. Jeg mener Myhre mangler ambisjoner om han ikke henter inn en sentral midtbanespiller til å utfordre pelle, holm og fellah.

Comment

Jeg regner med at du ikke var på kampen i dag?

For hadde du vært det, så hadde du sett at en spiller som skal utfordre Grindheim og Fellah koster minst 20 mill. Vi har en unik mulighet til å dyrke frem en spiller som etter min mening har et unikt talent i norsk målestokk. Noen veldig få, er så gode at alder ikke spiller noen rolle, jeg tror Fellah er en slik spiller.

Jeg husker godt når Carew kom, Davidsen trodde at Carew ville trenge noen år på og bli god nok, det tok to uke, så var han lagets beste spiller. Jeg sier ikke mer...

Comment

Sitat: Den lør, 27 januar 2007 21:05 skrev Sporty:

> Jeg regner med at du ikke var på kampen i dag?

> For hadde du vært det, så hadde du sett at en spiller som skal utfordre Grindheim og Fellah koster minst 20 mill. Vi har en unik mulighet til å dyrke frem en spiller som etter min mening har et unikt talent i norsk målestokk. Noen veldig få, er så gode at alder ikke spiller noen rolle, jeg tror Fellah er en slik spiller.

>

> Jeg husker godt når Carew kom, Davidsen trodde at Carew ville trenge noen år på og bli god nok, det tok to uke, så var han lagets beste spiller. Jeg sier ikke mer...

>

................

Skal vi spille med disse to hele sesongen da?

Vil bare minne deg om at vi kan få suspensjoner, og til og med skader i løpet av en sesong. Derfor håper jeg at Myhre henter inn forsterkninger, noe han sier klart i fra at han skal, heldigvis.

Ellers er jeg enig i at Fellah har et utrolig stort potensial.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

> For hadde du vært det, så hadde du sett at en spiller som skal utfordre Grindheim og Fellah koster minst 20 mill. Vi har en unik mulighet til å dyrke frem en spiller som etter min mening har et unikt talent i norsk målestokk. Noen veldig få, er så gode at alder ikke spiller noen rolle, jeg tror Fellah er en slik spiller.

>

> Jeg husker godt når Carew kom, Davidsen trodde at Carew ville trenge noen år på og bli god nok, det tok to uke, så var han lagets beste spiller. Jeg sier ikke mer...

>

Hm. Her snakkes det om å ikke forsterke midtbanen fordi Fellah har spilt en bra treningskamp mot en sannsynlig nedrykkskandidat, i januar - det er kanskje å ta av litt i overkant?

Grindheim er god, men kan bli skadet og får garantert karantener utover. Da er det drøyt å legge ansvaret for midtbanen på skuldrene til en 17-åring, selv om han er god. Ergo: Myhre & Aalbu tenker riktig, mener nå jeg.

Comment

Enig her.

Selv om en «junior» har spilt én god treningskamp på vei mot sesongstart, så betyr det ikke at stallen vår plutselig er bred nok og at alle problemene er løst.

Greit vi vinner kamper som dette, men man må ikke bli helt blind av «suksessen».

Comment

>

-------------------------------------------------------

Jeg så kampen i dag og så en veldig talentfull midtbanespiller, men en kamp mot vestfoldinger med stive januarbein overbeviser meg ikke om at han skal holde dette nivået hele sesongen. Det håper jeg ingen andre forventer at han skal gjøre heller.

Før fjorårets sesong var det her på forumet ingen tvil om at Glenn Roberts skulle bli topscorer i tippeligaen og det var noen som satt her og skalv for at han skulle forsvinne til Chelsea. Vær grei og la Fellah få spille noen obligatoriske kamper før du gjør han til helgen.

Comment

Jeg regner med at du ikke var på Royal League-kampene i høst heller. Fellah storspilte hver eneste gang.

Nå er det ikke helt krise på midtbanen vår. Pelle, Fellah og Holm vil sannsynligvis bekle plassene i normaltilstand slik stallen er nå. I tillegg kan Johnsen flyttes opp fra de to midtstopperplassen det for øyeblikket er størst konkurranse om i klubben (5 spillere kjemper om 2 plasser.) Strømnes har også gjort en god figur de gangene han har forsøkt seg, og Førsund har jeg sett som defensiv midtbanespiller tidligere, både på ungdomslandslag og for Vålerenga i Royal League.

Men jeg skulle gjerne sett at stallen vår inneholdt én sentral spiller til; men ettersom karantener og slikt som oftest ikke begynner å få effekt før siste halvdel av sesongen, kan jeg godt vente litt på en signatur. Norway Cup er en fin tid for å få en signering (og da begynner kursen på Jallands å falle drastisk.)

For øyeblikket mener jeg følgende om stallen til Vålerenga:

Keeper: Greit. Trenger ingen forsterkning; men skulle gjerne sett at Dembo Touray kommer tilbake. Begge keeperne våre er små og har trøbbel i feltet.

Midstopper: Topp. 2 i ypperste tippeligaklasse, 3 på vei til å bli og allerede klare for oppgaven.

Back: Topp. 2 i ypperste tippeligaklasse, Freddy, Nouri og midtstopperne våre utgjør at vi er godt dekka.

Senterhalf: Greit. 3 i ypperste tippeligaklasse. Venter på Jalland.

Ving: Halvveis. Vi har Berre på høyrekant, men ingen på venstre. Dette resulterer oftest i at Freddy spiller kant. Fredheim Holm og Sørensen er ikke gode nok defensivt og Brixt er grei som dekning på venstre kant. Innkjøp av venstre ving før sesongstart.

Spiss: Topp. 2 plasser, 4 spillere.
                in Absinthia

Comment

Sitat: Den lør, 27 januar 2007 22:22 skrev Hjesus:

> Jeg regner med at du ikke var på Royal League-kampene i høst heller. Fellah storspilte hver eneste gang.

>

> Nå er det ikke helt krise på midtbanen vår. Pelle, Fellah og Holm vil sannsynligvis bekle plassene i normaltilstand slik stallen er nå. I tillegg kan Johnsen flyttes opp fra de to midtstopperplassen det for øyeblikket er størst konkurranse om i klubben (5 spillere kjemper om 2 plasser.) Strømnes har også gjort en god figur de gangene han har forsøkt seg, og Førsund har jeg sett som defensiv midtbanespiller tidligere, både på ungdomslandslag og for Vålerenga i Royal League.

>

> Men jeg skulle gjerne sett at stallen vår inneholdt én sentral spiller til; men ettersom karantener og slikt som oftest ikke begynner å få effekt før siste halvdel av sesongen, kan jeg godt vente litt på en signatur. Norway Cup er en fin tid for å få en signering (og da begynner kursen på Jallands å falle drastisk.)

>

> For øyeblikket mener jeg følgende om stallen til Vålerenga:

> Keeper: Greit. Trenger ingen forsterkning; men skulle gjerne sett at Dembo Touray kommer tilbake. Begge keeperne våre er små og har trøbbel i feltet.

> Midstopper: Topp. 2 i ypperste tippeligaklasse, 3 på vei til å bli og allerede klare for oppgaven.

> Back: Topp. 2 i ypperste tippeligaklasse, Freddy, Nouri og midtstopperne våre utgjør at vi er godt dekka.

> Senterhalf: Greit. 3 i ypperste tippeligaklasse. Venter på Jalland.

> Ving: Halvveis. Vi har Berre på høyrekant, men ingen på venstre. Dette resulterer oftest i at Freddy spiller kant. Fredheim Holm og Sørensen er ikke gode nok defensivt og Brixt er grei som dekning på venstre kant. Innkjøp av venstre ving før sesongstart.

> Spiss: Topp. 2 plasser, 4 spillere.

Spiller ikke Fellah også venstere kan??
                  Vå'lenga ultra

Comment

Har hørt at han også er opprinnelig fra marokko??.Stemmer det??
                    Vå'lenga ultra

Comment

det er bare å sjekke spiller siden på vif det, så finner du det fort ut.. http://www.vif-fotball.no/article690934.ece

Comment

Du har rett. Fellah er gull.
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Jeg skjønner ikke hvor dere har det fra at berre spiller høyre kant. han spiller jo venstre kant hele tida. jeg har stått på vest bredden i hele år med berre forran meg på kanten der. Samme skjedde idag på treningskampen mot sandefjord.. Berre spiller venstre kant. Har lest flere ganger på forumet her at berre er høyre kant osv osv. Greit han klarer ikkert oppgaven men har jo helt klart flest kamper på venstre kanten. Ja jeg har sått på felt H i alle kampene på vestbredden og det har ikke vært mange kamper ikke berre har løpt opp over sida der forran meg..

Men dere som tenker at midtbane krisa vår er løst pga fellah..

Han har maks talent, men fortsatt mangler masse rutine. Ser for meg han som en spiller som enga kommer til å bruke som eksempel fremover med åra... "vi fostrer opp egne A-lags spillere som f.eks Fellah"..

Men ja.. La han få ett par seriøse kamper på baken før han virkelig vet hva som forventes av han. Dersom han er med fra start i RL kvartfinalen blir jeg hvertfall veldig fornøyd. Som Petter Myhre sier, han har ett fantastisk talent og er ett teknisk vidunder. La han prøve seg i de litt viktige kampene så tror jeg vi får frem en spiller som kan bidra mye etterhvert =)
                          IKAROS

Comment

I prinsippet nei. Mohammed Fellah er født i Oslo, oppvokst og fortsatt bosatt på Holmlia - altså norsk. Foreldrene hans er derimot fra Marokko (hvilket gjør at han kan spille for Marokko hvis han vil.)
                            in Absinthia

Comment

Sitat: Den søn, 28 januar 2007 03:45 skrev superman:

> Jeg skjønner ikke hvor dere har det fra at berre spiller høyre kant. han spiller jo venstre kant hele tida. jeg har stått på vest bredden i hele år med berre forran meg på kanten der. Samme skjedde idag på treningskampen mot sandefjord.. Berre spiller venstre kant. Har lest flere ganger på forumet her at berre er høyre kant osv osv. Greit han klarer ikkert oppgaven men har jo helt klart flest kamper på venstre kanten. Ja jeg har sått på felt H i alle kampene på vestbredden og det har ikke vært mange kamper ikke berre har løpt opp over sida der forran meg..

nå må du huske på at en fotballkamp har to omganger,som inkluderer sidebytte så han ville vel ha løpt på sida di uansett om han spilte høyre eller venstre. men ellers er jeg enig, han spiller oftest venstre. men spm er om han ville gjort det samme dersom vi fikk kloa i en VENSTREBENT venstrekant

Jeg har trua

Comment

Working...
                              X