Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - FC Lyn, Vallhall 3. februar 14.30

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Kamptråd: Vålerenga - FC Lyn, 3. februar - 1. min stillhet?

Deilig og slå lyn

Comment

Re: Kamptråd: Vålerenga - FC Lyn, Vallhall 3. februar 14.30

Sitat: Den lør, 03 februar 2007 22:10 skrev san Paolo:

Fant ikke noen alder på Endre Fotland Knudsen, men han måtte ha vært 12 år for at Lyn-laget skulle ha vært like ungt som Enga...)

>

------------------------

Endre Fotland Knudsen er født 09.07.1988.

Comment

Happy days...Men hvorfor kjører silkerampen alle gode gamle melodiene våres? Hvor patetisk går det ann å bli. Åååååå syng saktere gutta
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Tydelig savn av litt tyngde på midten i denne kampen. Greit at Fellah var god, men hvor mye bedre var han ikke med Grindheim ved siden av seg? I 2.omgang ble jo midtbanen vår rett og slett kjørt over. Bra at vi får inn et par nye mann, for jeg har trua på en god blanding av ungt og rutinert. Midtbanen vi startet med var jo type fluevekt (Berre - Fellah - Strømnes - Mathiesen), og resultatet ble vel at kun Fellah av de tre yngste, spilte til godkjent på lørdag. Men jeg tror Fellah kan ha en kjempesesong i år sammen med Pelle på midten. Mer skeptisk til Mathiesen. Sitter med en liten Addecco-følelse der.
          Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Mye av det Alex presterte i fjor så jo veldig lovende ut og ga meg håp om at han virkelig skulle blomstre til det han har kapasitet til å bli. Utfordringen hans blir jo å vise at han kan prestere stabilt på høyt nivå over tid. Tror nok at fjærvektere som han og Fellah kommer mer til rett med noen rutinerte murbrekkere rundt seg.

Comment

Sitat: Den man, 05 februar 2007 00:07 skrev clap:

> Mye av det Alex presterte i fjor så jo veldig lovende ut og ga meg håp om at han virkelig skulle blomstre til det han har kapasitet til å bli. Utfordringen hans blir jo å vise at han kan prestere stabilt på høyt nivå over tid. Tror nok at fjærvektere som han og Fellah kommer mer til rett med noen rutinerte murbrekkere rundt seg.

Fellah er god, og kommer til å bli en stjerne. Desverre har jeg ikke særlig trua på at noen av de andre unge tar steget helt opp til stjernehimmelen der Fellah er om to-tre år. Men vi ser jo starten av hvor mye man kan få ut av ungdomsarbeidet, og som Myre sa selv, vil ikke alle de unge vi ser i dag være eliteseriespillere for enga om noen år. Alex, Glenn og Steinar har jo tidvis vist at de kan, så vi må jo håpe en av de også kan ta steget opp. Det hadde vært gøy!

Comment

Sitat: Den man, 05 februar 2007 08:13 skrev Disig:

Men vi ser jo starten av hvor mye man kan få ut av ungdomsarbeidet, og som Myre sa selv, vil ikke alle de unge vi ser i dag være eliteseriespillere for enga om noen år. Alex, Glenn og Steinar har jo tidvis vist at de kan, så vi må jo håpe en av de også kan ta steget opp. Det hadde vært gøy!

----------------

Og mere gøy om TO av dem gjør det - og helst alle tre, mens jeg første er i gang med å drømme. (Hvorfor ikke? potensialet er der hos alle tre)

Men de trenger, som det blir sagt, sterke og erfarne spillere rundt seg... I alle fall fram til han nye fysiske treneren har fått bygd dem opp...

Comment

Working...
                X